Νέα δεδομένα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργεί, ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, δίνοντας ήδη μια πρώτη γεύση του disrupt που μπορεί να φέρει στο κομμάτι των αγορών.
Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική, με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.
Η Salesforce, σε ανάλυση δεδομένων που έκανε, προέβλεψε ότι το AI θα επηρεάσει πωλήσεις αξίας $194 δισ. κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εορταστικής περιόδου.
Η ίδια μελέτη δείχνει ότι οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις, μετά τη Cyber Monday, αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση (YoY), αγγίζοντας τα $399 δισ. των συνολικών online δαπανών της εορταστικής περιόδου.
Καθώς οι πωλήσεις στις ΗΠΑ παραμένουν αμετάβλητες, η παγκόσμια διαδικτυακή ανάπτυξη ενισχύεται κυρίως από την Ε.Ε.: Από την 1η Νοεμβρίου, οι online πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1% ετησίως. Οι "αντικρουόμενοι" αριθμοί οδήγησαν σε συνολική αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 3% YoY παγκοσμίως (από την 1η Νοεμβρίου).
Σημειώνεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν μόνο κατά 2% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday, σηματοδοτώντας επιβράδυνση μετά από την ισχυρή ανάπτυξη που σημειώθηκε στην περιοχή, κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εβδομάδων του Νοεμβρίου και της Cyber Week (+9%).
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr