Οι online έμποροι παλεύουν με "το μεγαλύτερο κύμα επιστροφών" που έχει υπάρξει Ιανουάριο, σύμφωνα με τον πάροχο επιστροφών ZigZag. Τα ποσοστά είναι πολύ υψηλότερα από ό,τι πριν από ένα χρόνο, παρόλο που οι πελάτες πλέον πληρώνουν για τις επιστροφές τους πιο συχνά, αφού οι δωρεάν επιστροφές έχουν καταργηθεί από πολλούς εμπόρους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο αριθμός των επιστροφών από τις 24 Δεκεμβρίου έως τις 2 Ιανουαρίου, ήταν 16% υψηλότερος από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο αριθμός των επιστροφών ήταν 26% υψηλότερος από ό,τι πέρυσι.
Την 1 και 2 Ιανουαρίου, το ZigZag κατέγραψε την απόλυτη κορύφωση: οι Βρετανοί έμποροι έλαβαν 42% περισσότερες επiστροφές από online αγορές, από ό,τι τις δύο πρώτες ημέρες του 2023. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ZigZag, δήλωσε ότι αυτό το φαινόμενο δεν προκαλεί έκπληξη στο τρέχον οικονομικό κλίμα. Είναι ενδεικτικό του πώς οι καταναλωτές προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλές τις δαπάνες τους.
Από όλες τις επιστροφές που καταγράφηκαν από τη ZigZag κατά την εορταστική περίοδο, σχεδόν οι μισές (48%) ήταν επί πληρωμή, ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από ό,τι ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.
Το 63% των εμπόρων, πελατών λιανικής τής ZigZag, περιλαμβάνουν τώρα μια λύση επιστροφών επί πληρωμή, κάτι που δείχνει ότι αυτό γίνεται ο νέος κανόνας. Οι online έμποροι θα προτιμούσαν να μην υπάρχουν επιστροφές προϊόντων, επειδή το κόστος διεκπεραίωσης είναι πολύ υψηλότερο από αυτό στο οποίο έχουν συνεισφέρει οι πελάτες. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί έμποροι λιανικής χρησιμοποιούν πλέον επιστροφές επί πληρωμή.
Πηγή: ecommercenews