eCommerce

Πώς να προσελκύσετε τη Gen Z το 2024

Πώς να προσελκύσετε τη Gen Z το 2024

Η Generation Z είναι διαφορετική από τις παλαιότερες γενιές. Είναι εξοικιωμένοι με τα ψηφιακά εργαλεία, αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο και έχουν αγκαλιάσει την τεχνολογία. Αλλά η Gen Z έχει ορισμένες ιδιαίτερες συνήθειες που πρέπει να προσέχουν οι έμποροι.

1. Η Gen Z μισεί τo κακό χιούμορ

Οι Gen Zers μισούν το κακό χιούμορ και τα κακόγουστα meme, σύμφωνα με την έκθεση του Instagram "Trend Talk" 2024. Το TikTok και το Instagram είναι οι πιο σημαντικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ των υποψήφιων πελατών της Gen Z, σύμφωνα με τα δεδομένα της Insider Intelligence, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σημαντικό να διατηρείτε σχετικό περιεχόμενο για αυτό το κοινό στις συγκεκριμένες πλατφόρμες.

2. Η Gen Z αγοράζει λιγότερα ρούχα

Τα επαναλαμβανόμενα outfit κατατάσσονται ως η Νο. 3 τάση της μόδας της Gen Z παγκοσμίως, σύμφωνα με το Instagram. Οι Gen Zers είναι πιο φειδωλοί από τους παλαιότερους καταναλωτές στις αποφάσεις αγοράς τους και είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν παρορμητικές αγορές, σύμφωνα με την έκθεση Gen Z Path to Purchase της Insider Intelligence.

Η προσφορά βιώσιμων προϊόντων μόδας και αξεσουάρ, που μπορούν να εμπλουτίσουν τα ρούχα που έχουν ήδη, θα μπορούσε να προσφέρει κίνητρο αγοράς στους Gen Zers.

3. Η Gen Z αναζητά την ιδιαιτερότητα

Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών που ανήκουν στη Gen Z δήλωσε ότι θέλει να ντύνεται πιο δημιουργικά και πολλοί αναζητούν μια «βασική αισθητική» ή μια εμφάνιση που είναι χαρακτηριστική για την ταυτότητά τους, σύμφωνα με το Instagram.

Η Gen Z αναζητά έμπνευση στο κατάστημα, σε ιστότοπους και mobile apps εταιρειών, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά είναι τα τρία βασικά μέρη όπου η γενιά ανακαλύπτει νέα προϊόντα ένδυσης, σύμφωνα με στοιχεία της Insider Intelligence. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ακόμη πιο σημαντικά μεταξύ των αγοραστών προϊόντων ομορφιάς.

Προσφέρετέ τους ιδέες και έμπνευση για νέες εμφανίσεις, μέσω περιεχομένου στις πλατφόρμες όπου ξοδεύουν χρόνο, όπως τα social media.

4. Οι Gen Zers θέλουν να είναι συνδεδεμένοι

Ο κυριότερος λόγος που η Gen Z θα χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2024, είναι για να συνδεθεί με φίλους και οικογένεια, σύμφωνα με το Instagram. Η ψυχαγωγία σε πλατφόρμες όπως το TikTok είναι σημαντική, αλλά η Gen Z θέλει επίσης να συνδεθεί με πραγματικούς ανθρώπους.

Η παρακολούθηση βίντεο (68%) και το περιεχόμενο με influencers (47,8%) είναι οι δύο κορυφαίοι τρόποι με τους οποίους η Gen Z ανακαλύπτει προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με έρευνα της Insider Intelligence.

5. H Gen Z αναζητά την αυτοβελτίωση

Η αυτοβελτίωση είναι η πρώτη προτεραιότητα της Gen Z για το 2024, σύμφωνα με το Instagram. Αυτό είναι το θέμα για το οποίο μιλάει η Gen Z αυτή τη χρονική περίοδο. Οι τρεις βασικές προτεραιότητες της γενιάς είναι η διατήρηση της υγείας, η εξερεύνηση μιας επαγγελματικής πορείας και τα ταξίδια.

Όσον αφορά την ανακάλυψη προϊόντων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα websites των brands χρησιμοποιούνται από τους υποψήφιους αγοραστές υγείας και προσωπικής φροντίδας της Gen Z, παρά για παλαιότερες γενιές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Insider Intelligence.

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search