Το TikTok Shop αναδείχτηκε γρήγορα ως σημαντικό κανάλι πωλήσεων για ορισμένους εμπόρους, όπως φαίνεται στα ισχυρά πρώιμα αποτελέσματα.
Για παράδειγμα, οι χρήστες του TikTok έχουν πραγματοποιήσει περισσότερες από 300.000 αγορές από την Tarte Cosmetics, με τη συγκεκριμένη εταιρεία να ξεπουλά αρκετές κατηγορίες προϊόντων μετά την έναρξη των εκπτώσεων της περιόδου της Black Friday.
Επίσης, το fashion brand Cider με προσανατολισμό στη Gen Z, πούλησε πάνω από 100.000 αντικείμενα στην πλατφόρμα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ένα πλεκτό φόρεμα δύο τεμαχίων αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο (πάνω από 34.000 μονάδες) αυτών των πωλήσεων, λόγω μιας σειράς από viral βίντεο με το προϊόν, που έχουν προβληθεί 80 εκατομμύρια φορές.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, τον Οκτώβριο, το TikTok Shop πουλούσε προϊόντα αξίας περίπου 7 εκατομμυρίων δολαρίων την ημέρα στις ΗΠΑ, με στόχο να φτάσει τα 10 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα μέχρι το τέλος του έτους.
Στον αντίποδα, το fashion brand PacSun είχε μια πολύ διαφορετική εμπειρία από την Tarte και τη Cider, αφού είχε μόνο περίπου 10.000 πωλήσεις στο TikTok Shop.
Ωστόσο, το TikTok έπαιξε μεγάλο ρόλο στην τεράστια άνοδο κατά 580% της ακαθάριστης αξίας εμπορευμάτων της PacSun μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου. Ως αποτέλεσμα, έθεσε προτεραιότητα στην τακτική ενημέρωση του καταλόγου του στο TikTok Shop με νέα προϊόντα, ώστε να διασφαλίσει ότι οι συνεργάτες της μπορούν να δημοσιεύουν σχετικά με αυτά.
Πολλά από τα πρώτα ισχυρά κέρδη που καταγράφηκαν, προέκυψαν από έναν συνδυασμό γεγονότων, αφενός σημαντικών καταναλωτικών ημερών, όπως η Black Friday και η Cyber Monday, καθώς και ειδικές εκπτώσεις που επιδοτούνται από το TikTok.
Για να συνεχιστεί η δυναμική του TikTok Shop, θα πρέπει να διασφαλίσει ότι η πλατφόρμα έχει αρκετά ευρύ πεδίο, ώστε οι έμποροι (και οι καταναλωτές) να μην τη συσχετίζουν με προϊόντα απομιμήσεων και χαμηλής ποιότητας, τα οποία αποτελούν μεγάλο μερίδιο των τρεχουσών πωλήσεων.
Πηγή: insiderintelligence