Η OnBuy, που ονομάστηκε από τους Financial Times ως "η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη", οφείλει την επιτυχία της στην ανεξάρτητη θέση της έναντι των εμπόρων στο marketplace της.
Αυτό ανέφερε ο Cas Paton, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας, σε συνέντευξή του στο Internet Retailing. Η OnBuy δεν πουλά τα δικά της προϊόντα, αλλά διευκολύνει τις πωλήσεις των προϊόντων των συνεργατών της.
Αυτή η προσέγγιση ξεχωρίζει την OnBuy από πολλούς άλλους ανταγωνιστές της, οι οποίοι συχνά ανταγωνίζονται τους εμπόρους που φιλοξενούν στις πλατφόρμες τους. "Κάθε λίρα που περνάει από το OnBuy είναι κύκλος εργασιών για έναν από τους συνεργάτες λιανοπωλητές μας, για για αυτό είμαστε πολύ περήφανοι", δήλωσε ο Paton. Οι αιχμές, τουλάχιστον προς την Amazon, είναι σαφείς...
Το marketplace OnBuy, λανσαρίστηκε το 2016 και ήταν ένα "δύσκολο έργο" από την αρχή, ισχυρίζεται ο Paton. "Όταν ξεκινάς την πρώτη μέρα, δεν έχεις τίποτα να πουλήσεις. Κανένας πελάτης δεν θέλει να έρθει σε εσάς επειδή δεν έχεις εμπορεύματα και καταλήγεις σε αυτό που αποκαλώ marketplace - αίνιγμα".
Όμως, σύμφωνα με τον Paton η υπέρβαση αυτής της πρόκλησης ήταν ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του OnBuy. Ήταν το νούμερο 25 συνολικά στη λίστα FT 1000 που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο και η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με την υψηλότερη κατάταξη, με αύξηση 3.402% μέσα σε τρία χρόνια. Πέρυσι το OnBuy ξεκίνησε μια διεθνή προσπάθεια πωλητών για περαιτέρω ανάπτυξη.
"Γεννηθήκαμε από την ιδέα να είμαστε καλύτεροι από άλλα online marketplaces", δήλωσε ο Paton, όσον αφορά στον ανταγωνισμό με κολοσσούς της βιομηχανίας, όπως οι Amazon και eBay. "Αυτό που κάνουμε, είναι να επικεντρωνόμαστε στο να προσφέρουμε στους πελάτες όλες τις επιλογές. Μπορούμε να συνεργαστούμε με οποιονδήποτε προμηθευτή, ενώ ορισμένες εταιρείες δεν πωλούν λιανική με τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή το βλέπουν ως σύγκρουση συμφερόντων", πρόσθεσε.
Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται εντυπωσιακά και έχει ήδη ξεπεράσει τους στόχους της, με αύξηση 35% στα έσοδα και τις πωλήσεις σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.
Πηγή: ecommercenews