Η Puma λανσάρει το Black Station 2, μια πλατφόρμα metaverse, που γεφυρώνει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν υποδήματα με μία phygital εμπειρία.
Το Black Station 2 είναι μια επέκταση του αρχικού Black Station που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.
Το Black Station παρουσιάστηκε ως ένας δυναμικός και διαδραστικός προορισμός, όπου οι χρήστες μπορούσαν να δουν και να αγοράσουν ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα, τα οποία θα μπορούσαν στη συνέχεια να εξαργυρωθούν για αγορές αθλητικών παπουτσιών Puma. Το Black Station 2 είναι μια διευρυμένη καθηλωτική εμπειρία που διαθέτει δύο ξεχωριστούς και εξερευνήσιμους «κόσμους», οι οποίοι αποκαλύπτουν νέα, καινοτόμα σχέδια υποδημάτων.
Η κοινότητα της Puma θα έχει πρόσβαση, όχι μόνο για να εξερευνήσει αυτούς τους κόσμους, αλλά και για να αποκτήσει πρόσβαση σε παπούτσια που δεν έχει ξαναδεί. Ο πρώτος κόσμος, "Unkai", εμπνέεται από την ιαπωνική πόλη, Shibuya, της οποίας τα έντονα χρώματα και τα στοιχεία μεταφράζονται απευθείας στα υποδήματα. Ο δεύτερος κόσμος, "Unter", εμπνέεται από την κουλτούρα των κλαμπ του Βερολίνου, με σχεδιαστικά στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την underground σκηνή τού κλαμπ.
Στο Black Station 2, οι κάτοχοι Puma Pass NFT θα έχουν την επιλογή να αγοράσουν ένα "Materializer NFT" (προς παραγωγή σε φυσική μορφή) ή/και ένα ψηφιακό συλλεκτικό NFT.
Στο πλαίσιο του εορτασμού της 75ης επετείου της, η Puma υπογραμμίζει το αυξανόμενο αποτύπωμά της στο web3 ως μια εμπειρία αγορών, αφού η αναπτυσσόμενη metaverse πλατφόρμα της θα συμπληρώνει τα διαθέσιμα κανάλια εμπορίου της εταιρείας, μαζί με τα φυσικά καταστήματα και το eCommerce.
Επίσης, για τους λάτρεις των sneakers που θέλουν να αξιοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα της Puma, η εταιρεία διευρύνει τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής, συμπεριλαμβάνοντας τις πιστωτικές κάρτες, εκτός από τις τρέχουσες δυνατότητες πληρωμής με κρυπτονομίσματα.
Εικόνα: puma.com