eCommerce

Οι online πωλήσεις θα αυξηθούν φέτος μόλις κατά 4% λόγω του πληθωρισμού

Οι online πωλήσεις θα αυξηθούν φέτος μόλις κατά 4% λόγω του πληθωρισμού

Οι διαδικτυακές πωλήσεις, εκτός των τροφίμων, αναμένεται να αυξηθούν έως και 4% στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία. Αυτό το μάλλον χαμηλό ποσοστό οφείλεται κυρίως στην αύξηση των τιμών των αγαθών, λόγω του πληθωρισμού. Ταυτόχρονα, ο όγκος των πωλήσεων αναμένεται να μειωθεί έως και 5%.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα από έρευνα που διενεργήθηκε από τις εταιρείες Metapack, Shipstation και Retail Economics, σε περισσότερες από 730 επιχειρήσεις λιανικής σε 8 χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου (Ηνωμένο Βασίλειο), της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι λιανικές πωλήσεις, εκτός της κατηγορίας των τροφίμων, αναμένεται να αυξηθούν μεταξύ 2,3 και 4% στις ευρωπαϊκές αγορές. Η υψηλότερη ανάπτυξη αναμένεται στην Ιταλία, με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε πάνω από 200 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Ωστόσο, αυτή η μικρή αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων, οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις των τιμών των προϊόντων, οι οποίες επιβαρύνουν τους καταναλωτές.

Όσον αφορά στον όγκο των πωλήσεων στην Ευρώπη, αναμένεται να μειωθεί μεταξύ 1,2% (στην Ιταλία) και σχεδόν 5% (στο Ηνωμένο Βασίλειο).

Στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, πάνω από το 30% των καταναλωτών θα αγοράσουν προϊόντα μόνο εάν χρειαστεί, λόγω της αύξησης των τιμών. Ο αριθμός αυτός είναι ακόμη μεγαλύτερος στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Σε αυτές τις χώρες, σχεδόν το 60% των πελατών θα κάνει μια αγορά μόνο εάν είναι απαραίτητο.

Σύμφωνα με την έκθεση, η κατηγορία προϊόντων έπιπλα και είδη σπιτιού κινδυνεύει περισσότερο: το 68% των καταναλωτών σχεδιάζει να καθυστερήσει ή να ματαιώσει τις αγορές του. Τα είδη σπιτιού ακολουθούν στενά τα ηλεκτρονικά είδη με ποσοστό 66%. Στον αντίποδα, η κατηγορία υγεία και η ομορφιά έχει τους περισσότερους αγοραστές που συνεχίζουν τις δαπάνες τους (32%).

Επιπλέον, οι αγοραστές εκτιμούν περισσότερο το κόστος παράδοσης το 2023, ενώ μόνο το 22% δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα παράδοσης σε σύγκριση με το 27% το 2022. Η ευκολία αποστολής, όπως η επιλογή ενός χρονικού διαστήματος, έχει επίσης μειωθεί κατά 5% το 2023.

Οι καταναλωτές που αγοράζουν online είναι επίσης λιγότερο πρόθυμοι να πληρώσουν για επιστροφές των αγορών τους. Ενώ πέρυσι, το 27% των καταναλωτών δεν το ενοχλούσε να πληρώσουν, ο αριθμός αυτός πέφτει στο 24% το 2023.

Αν και οι αγοραστές είναι πιο επιλεκτικοί λόγω του πληθωρισμού, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για αγορές μεταχειρισμένων προϊόντων. Συγκεκριμένα, ένας στους τέσσερις καταναλωτές λέει ότι σκοπεύει να στραφεί περισσότερο φέτος σε marketplaces μεταχειρισμένων ειδών. Αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο για όσους δήλωσαν ότι θέλουν να αγοράσουν μόνο τα απαραίτητα προϊόντα.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Marques Thomas, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search