Εάν έχετε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, το να βρίσκεστε μπροστά από τις εξελίξεις είναι απαραίτητο για την επιτυχία σας.
Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας προέρχεται από το να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις και τις εξελίξεις στον κλάδο, ώστε να μπορείτε να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας και να παραμένετε επίκαιροι και ανταγωνιστικοί σε αυτόν τον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό κλάδο.
Έχοντας αυτό υπόψη, ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, έχει συντάξει μια λίστα με τις κορυφαίες ημερομηνίες της χρονιάς που είναι αφορμές για αγορές εκ μέρους των καταναλωτών και την οποία θα πρέπει να λάβουν υπόψη οι έμποροι λιανικής.
Προσθέστε τώρα αυτές τις ημερομηνίες στο ημερολόγιό σας για το 2023 και δε θα ανησυχήσετε μήπως χάσετε μια ευκαιρία για μάρκετινγκ και πωλήσεις!
Φεβρουάριος
14 Φεβρουαρίου – Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι κάτι περισσότερο από μια ρομαντική ημέρα. Οι δαπάνες για την οικογένεια, τα παιδιά, τους συναδέλφους, τα κατοικίδια ζώα, ακόμη και για τους εαυτούς τους, είναι συνηθισμένες μεταξύ των καταναλωτών!
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής στις ΗΠΑ, οι δαπάνες για δώρα για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έφτασαν τα 23,9 δισ. δολάρια το 2022, τζίρος που ήταν ο δεύτερος υψηλότερος στην ιστορία - και 2,1 δισ. δολάρια πάνω από το τζίρο του 2021.
Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ευκαιρία να προσεγγίσετε δυνητικούς και πρώην πελάτες είναι ζωτικής σημασίας, ακόμη και αν δεν πουλάτε τυπικά είδη για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Να θυμάστε ότι το timing είναι ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται για αυτή την εορταστική ημέρα.
Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το πότε οι πελάτες σας θα λάβουν τις παραγγελίες τους. Αναφέρετε στο e-shop σας το χρόνο παράδοσης για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ή το χρόνο που απομένει για να υποβάλουν οι πελάτες την παραγγελία τους για να την παραλάβουν έγκαιρα.
Μάρτιος
8 Μαρτίου – Ημέρα της Γυναίκας
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι ένας εορτασμός της συνεισφοράς των γυναικών στην κοινωνία και χρησιμεύσει ως "όχημα" για την προώθηση της ισότητας των φύλων σε όλους τους τομείς. Αν και δεν έχει άμεση σχέση με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη σημαντική ημέρα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
12 Μαρτίου - Η βραδιά των Oscar
17 Μαρτίου - Ημέρα του Αγίου Πατρικίου
Η Ημέρα του Αγίου Πατρικίου ξεκίνησε ως θρησκευτική γιορτή, αλλά πλέον έχει "μετατραπεί" σε διεθνή γιορτή του ιρλανδικού πολιτισμού. Όπως πολλές άλλες γιορτές, προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πολλές ευκαιρίες για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Το πράσινο είναι το χρώμα που σχετίζεται με την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα και τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσθέστε γραφικά στοιχεία με θέμα την Ιρλανδία στο e-shop σας, εάν το επιτρέπει και η εικόνα του brand σας, ή απλώς προσθέστε πράσινο με έναν συμπληρωματικό συνδυασμό χρωμάτων. Εναλλακτικά, απλώς σχεδιάστε μια σελίδα προορισμού με το πράσινο ως το κυρίαρχο χρώμα για τις προσφορές σας για την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου.
18 Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα Ανακύκλωσης
22 Μαρτίου - Έναρξη του Ραμαζανιού
Το Ραμαζάνι, η μεγάλη θρησκευτική γιορτή των Μουσλουμάνων αποτελεί σημαντική αγοραστική περίοδο για τους πιστούς Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Meta, το 51% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι η κατάλληλη περίοδος για να βρουν σημαντικές ευκαιρίες για αγορές.
Μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε το πλήρες ημερολόγιο από το web site του Parcel Monitor εδώ
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]