eCommerce

EY: Οι online αγορές διχάζουν τους καταναλωτές εν όψει εορταστικής περιόδου

EY: Οι online αγορές διχάζουν τους καταναλωτές εν όψει εορταστικής περιόδου

Μπορεί το ψηφιακό κανάλι αγορών να είχε την τιμητική του στην περίοδο της έξαρσης της πανδημίας και των lockdowns, ωστόσο, η σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση την κυριαρχία του. Είναι ενδεικτικό ότι οι online αγορές διχάζουν τους καταναλωτές τη φετινή εορταστική περίοδο που ξεκινά.

Οι καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια πληθώρα καναλιών και προορισμών για τα ψώνια τους, ωστόσο δεν αγοράζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ενώ η σημασία των ψηφιακών μέσων συνεχίζει να ενισχύεται, εξακολουθούν να προβληματίζουν τους καταναλωτές ζητήματα εμπιστοσύνης και κόστους, ενώ αρκετοί συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα.

Το 36% των καταναλωτών, που ψωνίζουν με κριτήριο το κόστος, θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα για την περίοδο των εορτών. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές αυτής της ομάδας (το 52%) απαντούν ότι δεν έχουν αγοράσει ποτέ είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (48%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα για να λάβουν εξατομικευμένες συστάσεις για φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.

 

Αντίθετα, τα μέλη της ομάδας, που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία (Experience first), έχουν διευρύνει την αναζήτησή τους για εμπειρίες, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να αγοράζει εικονικά προϊόντα, όπως digital skins ή να χρησιμοποιεί εικονικές πλατφόρμες πολλών χρηστών. Την ίδια ώρα, το 43% έχουν αγοράσει ένα αντικείμενο απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Τα παραπάνω προκύπτουν από τα αποτελέσματα της 11ης έκδοσης της παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, η οποία διεξήχθη μεταξύ 23 Σεπτεμβρίου και 14 Οκτωβρίου 2022, με τη συμμετοχή περισσότερων από 21.000 καταναλωτών.

 

Επίσης, από την έρευνα διαπιστώνεται ότι οι δύο ισχυρότερες ομάδες καταναλωτών είναι αυτοί οι οποίοι, κατά τις αγορές τους, τοποθετούν πρώτα την προσιτή τιμή (Affordability first) και τον πλανήτη (Planet first), καθώς αντιπροσωπεύουν, η κάθε μια, το 25% του συνόλου των συμμετεχόντων.

 

Παρά το γεγονός ότι το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους ζωής κυριαρχεί στα πρωτοσέλιδα παγκοσμίως, η έρευνα διαπιστώνει ότι πολλοί από τους ερωτηθέντες προσεγγίζουν την περίοδο των εορτών με διάθεση να ζήσουν μια πιο βιώσιμη ή υγιή ζωή, ή να ζήσουν εμπειρίες που τους ανταμείβουν.

 

Ενώ 58% των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το αυξανόμενο κόστος ζωής, 59% αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και είναι πρόθυμοι να καλύψουν τις εμπειρίες, που έχασαν λόγω της πανδημίας (53%).

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: charlesdeluvio, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search