Στην TikTok αναθεώρησαν προς τα κάτω τα παγκόσμια διαφημιστικά έσοδά τους για το 2022, στα περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως έχουν πράξει και οι περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας.
Σε κάθε περίπτωση, το άλμα που θα γίνει σε σχέση με το προηγούμενο έτος θα είναι μεγάλο, αφού το 2021 τα έσοδα ήταν 3,88 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως αναφέρει το insiderintelligence, το TikTok, προφανώς δεν έχει ανοσία απέναντι στην παγκόσμια ύφεση της διαφήμισης, ωστόσο, οι προηγούμενες προσδοκίες ήταν τόσο υψηλές, που ακόμη και με χαμηλότερες προοπτικές, τα παγκόσμια έσοδα από διαφημίσεις θα εξακολουθήσουν να αυξάνονται κατά πάνω από 150% από έτος σε έτος.
Η συμμετοχή στο TikTok είναι απαραίτητη για πληθώρα εταιρειών, αλλά οι διαφημιστές χρειάζονται ένα σχέδιο "έκτακτης ανάγκης", που θα λαμβάνει υπόψη την εγρήγορση των ρυθμιστικών αρχών, όσον αφορά στο ότι τα δεδομένα των χρηστών δεν κοινοποιούνται στην Κίνα.
Και ενώ τόσο οι χρήστες, όσο και οι διαφημιστές, δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, μια απαγόρευση, ή περιορισμοί του TikTok που θα μπορούσαν να επιβληθούν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πάντα.
Η δυναμική του TikTok αυτή τη στιγμή είναι τέτοια, που σύμφωνα με τις προβλέψεις της Omdia, το 2027, το 37% των παγκόσμιων εσόδων από online διαφημίσεις βίντεο παγκοσμίως, θα προέρχονται από την κινεζική πλατφόρμα.
Μάλιστα, μόλις το 2024, το TikTok θα έχει έσοδα σχεδόν 19 δισ. δολάρια από διαφημίσεις (από τα 3,88 δισ. δολάρια του 2021), ενώ το Instagram θα έχει έσοδα σχεδόν 60 δισ. δολαρίων.
Το TikTok αναμένεται ότι θα επικρατήσει του Facebook φέτος, όσον αφορά στις δαπάνες influencer marketing στις ΗΠΑ και προβλέπεται ότι θα εκθρονίσει το YouTube το 2024 και θα υπολείπεται μόνο από το Instagram. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική αλλαγή για μια εφαρμογή που ήταν μόλις στο 2,3% των δαπανών influencer marketing το 2019.
Εικόνα: Laura Chouette, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]