Το Beerwulf, το online κατάστημα μπύρας που ανήκει στη Heineken, δημιούργησε το πρώτο του ευρωπαϊκό marketplace στην Ολλανδία, στο οποίο και τρίτοι έμποροι μπορούν να πωλούν προϊόντα. Η νέα πλατφόρμα της Beerwulf θα εισέλθει στην αγορά τού Ηνωμένου Βασιλείου το 2023 και θα ακολουθήσουν οι αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας.
Η Beerwulf ιδρύθηκε το 2017 από τη Heineken και διαθέτει επί του παρόντος τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε 10 χώρες στην Ευρώπη, ενώ στοχεύει να γίνει η κορυφαία B2C πλατφόρμα μπύρας στη Γηραιά Ήπειρο.
Με το νέο εμπορικό μοντέλο που ακολουθεί, θα προσφέρει και προϊόντα από καθιερωμένους εμπόρους λιανικής, καθώς επίσης και από μικρές ζυθοποιίες. Οι συνεργάτες θα πρέπει να πληρώσουν προμήθεια για να πουλήσουν στο marketplace, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες τιμολόγησης, αποστολής και εξυπηρέτησης πελατών. Περισσότερες υπηρεσίες αναμένεται να προστεθούν στο μέλλον.
Μέσω συνεργατών, η Beerwulf σχεδιάζει να διευρύνει τη γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων της, με κατηγορίες όπως γυάλινα σκεύη, αξεσουάρ μπαρ και σνακ. Ποιοι συνεργάτες έχουν εγγραφεί δεν έχει ακόμη καθοριστεί.
Μέχρι στιγμής, η Beerwulf έχει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία την Ιταλία, το Βέλγιο, την Αυστρία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και το Λουξεμβούργο.
Πηγή: ecommercenews
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]