Επωνύμως…

Η νέα γενιά θα φέρει αλλαγές στις ψηφιακές πληρωμές

Η νέα γενιά θα φέρει αλλαγές στις ψηφιακές πληρωμές

Σε μία πρόσφατη μελέτη της PayPal αναφέρει ότι 1 στους 4 Έλληνες ηλικίας 18-35 ετών μεταφέρει χρήματα σε φίλους και γνωστούς μέσω online εφαρμογών και συστημάτων πληρωμών. Δεν έχω δει έρευνες για τη χρήση καρτών στην ίδια ηλικιακή κατηγορία, αλλά η αίσθηση που έχω κυκλοφορώντας έξω, είναι πως για τους αποκαλούμενους millennials και τη generation z, η χρήση της κάρτας δεν είναι κάτι που αποφεύγουν. Για την ακρίβεια, το προτιμούν, έστω και αν σε πολλές περιπτώσεις δεν χρησιμοποιούν κάρτες των παραδοσιακών τραπεζών, αλλά κάποια από τις προτάσεις των πολυάριθμων -πλέον- fintech εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ευρώπη και έχουν επεκταθεί και στην Ελλάδα. Και αν κρίνει κανείς από τα ποσοστά χρήσης των online αγορών σε αυτές τις ηλικίες, είναι προφανές ότι οι ψηφιακές πληρωμές δεν είναι μία άγνωστη λέξη για όσους/όσες ανήκουν στη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία.

Η άποψη μου είναι πως το μέλλον είναι ψηφιακό και «αόρατο» και έχω την αίσθηση ότι οι νεαρές ηλικίες είναι αυτές που θα δώσουν μεγαλύτερη ώθηση σε αυτή την τάση. Και θα παρασύρουν και τις μεγαλύτερες ηλικίες που σε μεγάλο βαθμό ανθίστανται και συνεχίζουν να προτιμούν τα μετρητά. Όμως, όταν οι γιοι και οι κόρες θα χρησιμοποιούν μόνο κάρτες και ψηφιακές εφαρμογές για να μεταφέρουν χρήματα, πρακτικά θα υποχρεώσουν και τους γονείς τους να τις χρησιμοποιήσουν. Είναι κάτι που έχουμε ήδη δει με το Viber και το WhatsApp που πλέον χρησιμοποιούν και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, πολύ απλά γιατί τους έδειξαν οι μικρότεροι πόσο εύκολο και πρακτικό θα είναι.

Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και με τους εμπόρους που μπορεί να προτιμούν τα μετρητά -για διάφορους λόγους- αλλά σταδιακά βλέποντας τους πελάτες τους να προτιμούν ψηφιακούς τρόπους πληρωμών θα στρέψουν ακόμη περισσότερο την προσοχή τους εκεί.

Επιπλέον, στο χώρο της ψυχαγωγίας, βλέπουμε νέες λύσεις και εφαρμογές που αξιοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογίες. Όταν, για παράδειγμα, θα πηγαίνεις σε μία συναυλία και αντί να έχεις πορτοφόλι θα έχει ένα «βραχιόλι» που μπορείς να φορτίσεις online με χρήματα για να τα ξοδέψεις μέσα στον συναυλιακό χώρο, τότε γιατί να ξαναπροτιμήσεις τα μετρητά;

Το άγχος του πορτοφολιού θα αρχίσει σταδιακά να εξαλείφεται και ένας βασικός λόγος για αυτό θα είναι η στροφή και της νεολαίας προς τις ψηφιακές πληρωμές και τις σχετικές εφαρμογές. Το smartphone θα είναι το βασικό μέσο πληρωμών και αυτό δεν είναι κάτι που θα αργήσει πολύ να γίνει. Έχω την αίσθηση ότι το mobile wallet είναι μία τάση που θα αρχίσει να «παίζει» δυνατά στο πολύ άμεσο μέλλον. Και θα είναι εξαιρετικά γρήγορη η αύξηση της δημοτικότητάς του.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search