eCommerce

eCommerce: Αυξάνεται η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στην έρευνα και τις αγορές

eCommerce: Αυξάνεται η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στην έρευνα και τις αγορές

Η κίνηση από την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (generative AI) αυξήθηκε κατακόρυφα σε ιστοσελίδες λιανικής στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και αυτή η τάση συνεχίστηκε το 2025, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Adobe.

Από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, η κίνηση από πηγές παραγωγικής AI αυξήθηκε κατά 1.300% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (αύξηση 1.950% σε ετήσια βάση την Cyber Monday).

Αυτή η τάση συνεχίστηκε και μετά την εορταστική περίοδο, σύμφωνα με την Adobe. Τον Φεβρουάριο, η κίνηση από πηγές παραγωγικής AI αυξήθηκε κατά 1.200% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2024.

Τα ποσοστά είναι υψηλά επειδή τα εργαλεία παραγωγικής AI είναι νέα. Η κίνηση από την παραγωγική AI παραμένει μέτρια σε σύγκριση με άλλα κανάλια, όπως η πληρωμένη αναζήτηση ή το e-mail, αλλά η ανάπτυξη είναι αξιοσημείωτη. Οι ρυθμός ανάπτυξης είναι εντυπωσιακός, αφού διπλασιάζεται κάθε δύο μήνες από τον Σεπτέμβριο του 2024.

Σύμφωνα με τα νούμερα. Τα ευρήματα από έρευνα της Adobe σε 5.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ έδειξαν ότι η AI δημιουργεί μεγαλύτερο engagement:

  • Το 39% χρησιμοποίησε παραγωγική AI για online αγορές, με το 53% να σχεδιάζει να το κάνει το 2025.
  • Το 55% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί παραγωγική AI για τη διεξαγωγή έρευνας.
  • Το 47% τη χρησιμοποιεί για προτάσεις προϊόντων.
  • Το 43% τη χρησιμοποιεί για αναζήτηση προσφορών.
  • Το 35% για την εύρεση ιδεών για δώρα.
  • Το 35% για την εύρεση μοναδικών προϊόντων.
  • Το 33% για τη δημιουργία λιστών αγορών.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήματα της Adobe καλύπτει το τι συμβαίνει όταν οι χρήστες παραγωγικής AI φτάνουν σε μια ιστοσελίδα λιανικής. Σε σύγκριση με πηγές κίνησης χωρίς AI (συμπεριλαμβανομένης της πληρωμένης αναζήτησης, των συνεργατών, του email, της οργανικής αναζήτησης και των κοινωνικών μέσων), η κίνηση από παραγωγική AI δείχνει:

  • Περισσότερη δέσμευση: Η Adobe κατέγραψε 8% υψηλότερο engagement, καθώς τα άτομα παραμένουν περισσότερο στον εκάστοτε ιστότοπο.
  • Περισσότερο browsing: Οι επισκέπτες από παραγωγική AI περιηγούνται σε 12% περισσότερες σελίδες ανά επίσκεψη.
  • Χαμηλότερο bounce rate: Έχουν 23% χαμηλότερο bounce rate.

Η Adobe διαπίστωσε, επίσης, ότι η κίνηση από πηγές παραγωγικής AI είναι 9% λιγότερο πιθανό να μετατραπεί σε αγορά από την κίνηση από άλλες πηγές. Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτό έχει βελτιωθεί σημαντικά από τον Ιούλιο του 2024.

Τα δεδομένα προέρχονται από την πλατφόρμα Adobe Analytics και βασίζεται σε περισσότερα από 1 τρισεκατομμύρια επισκέψεις σε χώρους λιανικής πώλησης των ΗΠΑ. Η Adobe διενήργησε επίσης έρευνα με περισσότερους από 5.000 ερωτηθέντες στις ΗΠΑ, για να καταλάβει πώς χρησιμοποιούν την AI καθημερινά.

 

Εικόνα: Stockcake

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search