
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., εξέδωσε έναν αναλυτικό οδηγό, σχετικά με τις ανακοινώσεις μείωσης τιμής στις οποίες προχωρούν οι έμποροι, ιδίως όταν προχωρούν σε προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες.
Στον Οδηγό παρουσιάζονται αναλυτικά οι αλλαγές και οι βασικές κατευθύνσεις, παρέχοντας παραδείγματα καλών πρακτικών, με σκοπό να αναδείξει νόμιμες και θεμιτές συμπεριφορές και να επιστήσει την προσοχή σε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές και συμπεριφορές, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την έως τώρα εφαρμογή τής σχετικής νομοθεσίας.
Οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή».
Αντίθετα, η «αρχική τιμή» στην οποία αναφέρονται θα πρέπει να είναι πρόσφατη, να είναι η συνήθης τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν στην αγορά και να είναι η χαμηλότερη στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες.
Δείτε τον αναλυτικό οδηγό που δημοσίευσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, εδώ.
Εικόνα: Stockcake