eCommerce

Temu: Οι εμπορικές πρακτικές μας δεν είναι αθέμιτες

Temu: Οι εμπορικές πρακτικές μας δεν είναι αθέμιτες

H Temu απορρίπτει την κριτική που δέχεται από τις γερμανικές οργανώσεις καταναλωτών, οι οποίες την κατηγόρησαν για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Την περασμένη εβδομάδα, η Temu έλαβε μια αυστηρή επίπληξη από την Γερμανική Ένωση Καταναλωτών, vzbv, η οποία υποστηρίζει ότι εντόπισε αρκετές παραβάσεις στις εμπορικές πρακτικές τής εταιρείας. Για παράδειγμα, η εταιρεία φέρεται να μην καθιστά αρκετά σαφές στους καταναλωτές το πως προκύπτουν οι πολύ υψηλές εκπτώσεις στην πλατφόρμα της.

Επίσης, η Temu κατηγορείται ότι χρησιμοποιεί "σκοτεινά μοτίβα", που αφορούν σε τεχνικές χειραγώγησης οι οποίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να εμπλακούν σε συμπεριφορές που δεν είναι προς το συμφέρον τους.

Η vzbv κάλεσε την Temu να δεσμευτεί ότι θα απέχει από τις εικαζόμενες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Ωστόσο, από την Temu, υποστήριξαν ότι η εταιρεία τηρεί τους κανόνες. "Αξιολογούμε προσεκτικά όλες τις πληροφορίες τιμών που παρέχονται από τους πωλητές μας για να διασφαλίσουμε την ακρίβεια και τη διαφάνεια για τους πελάτες μας", δήλωσε εκπρόσωπός της σχετικά με το ζήτημα των τιμών.

Επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία δεν υπάρχει ούτε χρήση "σκοτεινών μοτίβων", τα οποία απαγορεύονται βάσει του Ευρωπαϊκού Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες. Σημάνσεις και πληροφορίες, όπως "απομένουν μόνο 11 προϊόντα" και "29 άτομα έχουν αυτό το προϊόν στο καλάθι αγορών τους τώρα" βασίζονται, σύμφωνα με την πλατφόρμα, σε αληθινά δεδομένα. "Σκοπός τους είναι να βοηθούν τους καταναλωτές να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, όχι να χειραγωγούν ή να εξαναγκάζουν", δήλωσαν από την εταιρεία σχετικά με αυτές τις ενημερώσεις.

Με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται, οι πελάτες μπορούν να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, σύμφωνα με την Temu, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένη ικανοποίηση των πελατών και λιγότερες επιστροφές. Επίσης η Temu αρνείται και τους ισχυρισμούς σχετικά με την αυθεντικότητα των κριτικών των προϊόντων. "Ποτέ δεν αφαιρούμε ή αποκρύπτουμε αρνητικές κριτικές. Οι επίκαιρες και λεπτομερείς κριτικές έχουν προτεραιότητα στην πλατφόρμα." αναφέρει η εταιρεία.

Το Τemu ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην Ευρώπη πέρυσι, όταν και άνοιξε το γραφείο του στην Ιρλανδία. Το μοντέλο λειτουργίας του είναι dropshipping, όπου τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από τους κατασκευαστές στους καταναλωτές.

Με την έναρξη δραστηριοτήτων της κινεζικής εφαρμογής, γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon και το eBay είδαν τους πελάτες τους να μειώνονται, ειδικά όσοι χρησιμοποιούν το smartphone τους για αγορές, λόγω ενός μοντέλου που χρησιμοποιεί η Temu στο mobile app της, συνδυάζοντας προσφορές με παιχνίδια.

 

Πηγή: ecommercenews

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search