Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) στα πλαίσια της προσπάθειας του να ενδυναμώσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δημοσιεύει ανά τακτά χρονικά διαστήματα μια σειρά από Market Industry Reports.
Ο στόχος, είναι να παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένα σημείο αναφοράς για σημαντικά και ευρέως χρησιμοποιούμενα metrics που σχετίζονται με την online συμπεριφορά των καταναλωτών.
Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.
Τα δεδομένα των Market Industry Reports προέρχονται από το δημοφιλές εργαλείο Similar Web, το οποίο παρέχει πληροφορίες για κάθε ιστότοπο, εφαρμογή, κλάδο και αγορά.
Το παρόν report περιέχει δεδομένα για την περίοδο Δεκέμβριος 2022 – Ιανουάριος 2023
Το δείγμα
Με στόχο τη παροχή αντιπροσωπευτικών δεδομένων που δείχνουν πως συμπεριφέρεται ο online καταναλωτής, για κάθε κλάδο της αγοράς του λιανεμπορίου αξιοποιήθηκαν τα δεδομένα του Similar Web και επιλέχθηκαν σαν αντιπροσωπευτικό δείγμα τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία φαίνεται να έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό επισκέψεων σε κάθε κλάδο. Μετά από επεξεργασία των δεδομένων αυτών εξήχθησαν τα insights που περιλαμβάνονται στα report.
Τα Market Industry Reports για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του GR.EC.A επικεντρώνονται στα παρακάτω verticals:
- Fashion
- Technology
- Pharmacy
- Home
- Athleisure
- Cosmetics
Μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο.