Με επιτυχία διεξήχθη το webinar με τίτλο “Στρατηγικές για την ενίσχυση των εσόδων και του customer retention στο eCommerce” από τη Simpler, με χορηγό επικοινωνίας το Webworldnews.gr.
Η συμμετοχή ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς περισσότεροι από 70 επαγγελματίες από το χώρο του eCommerce παρακολούθησαν ζωντανά την παρουσίαση διάρκειας 45 λεπτών, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν:
- Η σημασία του profiling και customer segmentation, καθώς και τα κυριότερα προφίλ καταναλωτών που συναντώνται στο eCommerce και τακτικές καλύτερης δυνατής διαχείρησής τους, με στόχο την αύξηση των κερδών.
- Σημαντικά προβλήματα σε σχέση με την παράδοση παραγγελιών, τις πολιτικές επιστροφών και τις πληρωμές - και πελατοκεντρικές στρατηγικές αντιμετώπισής τους.
- Τακτικές προσωποποίησης της εμπειρίας του πελάτη, με σκοπό τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.
Κατά τη συζήτηση των παραπάνω θεμάτων παρουσιάστηκαν και πρωτογενή δεδομένα από την ανάλυση 100.000 checkouts στην ελληνική αγορά, τα οποία αποκαλύπτουν τις τάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή στο χώρο του eCommerce.
Δείτε αποσπάσματα από το webinar στους παρακάτω συνδέσμους στο YouTube.
Το webinar είναι διαθέσιμο σε μαγνητοσκόπηση και μπορείτε να το παρακολουθήσετε ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο.