Για χρόνια οι εκπτώσεις της Black Friday και της Cyber Monday σηματοδοτούσαν την έναρξη των εορταστικών αγορών. Πρόσφατα, ωστόσο, οι έμποροι προχωρούν σε εκπτωτικά event νωρίτερα, μειώνοντας τη σημασία των δύο μεγαλύτερων εορταστικών ημερών αγορών. Φέτος, η Amazon ξεκίνησε ακόμη νωρίτερα με την εκδήλωση "Early Access" για τα μέλη του προγράμματος "Prime".
Το διήμερο "Prime Early Access" πραγματοποιήθηκε στις 11 και 12 Οκτωβρίου στις ΗΠΑ, τον Καναδά και 13 ευρωπαϊκές χώρες.
Οι καταναλωτές επωφελήθηκαν από τις εκπτώσεις, εστιάζοντας στα είδη πρώτης ανάγκης και όχι σε ακριβά προϊόντα. Η Amazon είπε ότι κατά τη διάρκεια του εκπτωτικού διημέρου τα μέλη της παρήγγειλαν περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντικείμενα από εμπόρους.
Τα στοιχεία που ακολουθούν προέρχονται από την εταιρεία ερευνών Numerator, η οποία διεξήγαγε έρευνα σε πάνω από 3.500 πελάτες κατά τη διάρκεια του διημέρου.
Η μέση παραγγελία ήταν 46,68 δολάρια, από 60,29 δολάρια που ήταν κατά το event του Ιουλίου, ενώ το 56% των νοικοκυριών έκανε περισσότερες από δύο παραγγελίες, με αποτέλεσμα η μέση δαπάνη κάθε νοικοκυριού να βρεθεί στα περίπου 110 δολάρια.
Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων που οι καταναλωτές δήλωσαν ότι αγόρασαν, ήταν είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι, είδη υγείας και ομορφιάς, ρούχα, παπούτσια και παιχνίδια. Το 23% των ερωτηθέντων είπαν ότι αγόρασαν καθημερινά είδη, ενώ το 29% δήλωσαν ότι αγόρασαν και δώρα για τις γιορτές. Όσοι έμποροι πουλούσαν τηλεοράσεις, υπολογιστές και άλλα προϊόντα τεχνολογίας είχαν απογοητευτικές πωλήσεις.
Οι κατηγορίες των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, ήταν τα είδη ένδυσης, οικιακά είδη, παιχνίδια και ηλεκτρονικές συσκευές τής Amazon.
Οι καταναλωτές έδειξαν μεγάλη ευαισθησία στις τιμές, αφού το 15% των ερωτηθέντων είπε ότι αγόρασαν αντικείμενα που θα αγόραζαν μόνο με έκπτωση, ενώ το 29% είπε ότι περίμεναν τις εκπτώσεις για να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν σε χαμηλότερη τιμή.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]