eCommerce

Οι καταναλωτές προτιμούν να τους προσεγγίζουν απευθείας οι retailers παρά μέσω social media

Οι καταναλωτές προτιμούν να τους προσεγγίζουν απευθείας οι retailers παρά μέσω social media

Οι καταναλωτές προτιμούν οι έμποροι και τα brands να επικοινωνούν μαζί τους μέσω των δικών τους καναλιών, παρά μέσω των social media, σύμφωνα με μία νέα έρευνα. Ωστόσο, θέλουν επίσης να έχουν την επιλογή των social media όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή.

Η εταιρεία Fresh Relevance πραγματοποίησε την έρευνα online, σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς δεν ήθελαν να τους προσεγγίζουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αρνητικές απαντήσεις που έλαβαν ανά μέσο ήταν, από χρήστες του TikTok (58%) του Twitter (56%) του WhatsApp (53%), του Facebook (53%), του Instagram (53%) και του YouTube (53%). Όταν ρωτήθηκαν πώς θα ήθελαν να επικοινωνήσουν μαζί τους, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των πελατών είπε ότι θα ήθελε να λάβει ένα e-mail, πάνω από το ένα τέταρτο (27%) θα προτιμούσε να δει νέα, προσφορές κ.λπ. στον site του λιανοπωλητή, στο φυσικό του κατάστημα (29%), στην εφαρμογή του (27%) ή μέσω Google (20%).

Ο Mike Austin, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Fresh Relevance, αναφέρει: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένα πολύ ισχυρό κανάλι για branding και για αλληλεπίδραση με την πελατειακή βάση. Αλλά η έρευνά μας δείχνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να είναι έξυπνοι στον τρόπο που τα χρησιμοποιούν. Οι ερωτηθέντες μας είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει το διαφημιστικό περιεχόμενο στα social media, όμως θέλουν να μπορούν να τα χρησιμοποιούν για να προσεγγίζουν τις εταιρείες ως κανάλι επικοινωνίας». 

Οι καταναλωτές προτιμούν να λαμβάνουν προωθητικά μηνύματα μέσω καναλιών που ανήκουν στους πωλητές, όπως email, το website και την εφαρμογή τους. Αυτά είναι καλά νέα για τις επιχειρήσεις που ενδέχεται να χρειαστεί να περικόψουν τις δαπάνες για πληρωμένο περιεχόμενο.

Οι πελάτες χρησιμοποίησαν κατά μέσο όρο δύο κανάλια πωλήσεων κατά τις αγορές τους, ενώ όσοι είχαν ηλικία μεταξύ 16 και 34 ετών χρησιμοποιούσαν τρία. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, το 63% των πελατών αλληλεπιδρά με τουλάχιστον δύο κανάλια. Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το να μπορούν να δουν τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών τους σε περισσότερα από ένα κανάλια (για παράδειγμα, τον ιστότοπο και την εφαρμογή ενός καταστήματος) θα έκανε πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.

Λίγο περισσότερο από το ένα πέμπτο (22%) δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν από ένα e-shop που εμφανίζει προσαρμοσμένο περιεχόμενο, όπως προτάσεις προϊόντων ενώ ένας στους πέντε (21%) θέλει να μπορεί να επικοινωνεί με τους λιανοπωλητές μέσω διαφόρων καναλιών – όπως email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ζωντανή συνομιλία.

 

Πηγή: internetretailing.net

 

Εικόνα: KOBU Agency, Unsplash
   

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search