eCommerce

7 μέθοδοι για πωλήσεις την περίοδο των εορτών εν μέσω πληθωρισμού

7 μέθοδοι για πωλήσεις την περίοδο των εορτών εν μέσω πληθωρισμού

Ο πληθωρισμός συνεχίζει να επηρεάζει την αγορά και τους καταναλωτές. Οι αιτίες για τις αυξήσεις των τιμών περιλαμβάνουν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη συνολική ζήτηση και φυσικά το κόστος της ενέργειας και των καυσίμων.

Από μόνος του, ο πληθωρισμός μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες μειώσεις των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της αγοραστικής περιόδου των εορτών των Χριστουγέννων, ειδικά για προϊόντα πρώτης ανάγκης και αυτά που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία. Επίσης, το υψηλότερο κόστος συσκευασίας και παράδοσης θα κάνει πιο δύσκολο τον ανταγωνισμό με τους πιο μεγάλους και ισχυρούς εμπόρους.

Όμως, πάντα υπάρχουν περιθώρια για ικανοποιητικές πωλήσεις και κέρδος. Ένας σημαντικός τομέας που πρέπει να εξεταστεί είναι η μείωση του κόστους. Οι τακτικές μείωσης του κόστους περιλαμβάνουν μια σειρά από ενέργειες, όπως τον εξορθολογισμό της υποστήριξης πελατών και την επιλογή "ουδέτερων" υλικών συσκευασίας και όχι tailor made, δηλαδή με τη φίρμα του καταστήματος. Παράλληλα, ο περιορισμός του κόστους των εμπόρων και η προσφορά ελκυστικότερων τιμών, βοηθά και τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα για να αγοράσουν και να προσφέρουν τα δώρα που επιθυμούν.

Ας δούμε μερικές μεθόδους, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη πωλήσεων, εν μέσω πιέσεων στα οικονομικά εταιρειών και καταναλωτών.

Εκπτώσεις με βάση το πλήθος των προϊόντων

Η κοστολόγηση προϊόντων με βάση την ποσότητα των αγορών μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα, αυξάνοντας παράλληλα το μέσο ύψος των παραγγελιών. Φυσικά, δε θα περιορίζεται η προσφορά στο ίδιο προϊόν. Η προσφορά εκπτώσεων βάσει ποσότητας σε κατηγορίες προϊόντων, ή ακόμη και σε ολόκληρο τον κατάλογο του e-shop, μπορεί να ανταμείψει τους πιστούς πελάτες και να προσελκύσει νέους.

Αναλόγως με το είδος των προϊόντων που εμπορεύεστε, μπορείτε να ορίσετε μία πολιτική εκπτώσεων, είτε με βάση τον συνολικό αριθμό των προϊόντων που θα αγοραστούν, είτε με το ύψος της αξίας των αγορών. Για παράδειγμα, για αγορές τουλάχιστον 100 ευρώ θα μπορούσατε να προσφέρετε έκπτωση 5%, για αγορές 200 ευρώ η έκπτωση μπορεί να είναι 10% κ.λπ.

Επιλέξτε μία στρατηγική και εξηγήστε τη με σαφήνεια στους υποψήφιους αγοραστές, για να γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν.

Δημιουργήστε πακέτα προϊόντων σε ελκυστικές τιμές

Η προσφορά ειδών που συνήθως αγοράζονται μαζί, όπως ένα βασικό προϊόν με τα αξεσουάρ του, απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς και ενισχύει τις αξίες των παραγγελιών. Ακόμη και οι μικρές εκπτώσεις βοηθούν τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε bundles σε μηχανές καφέ μαζί με καφέδες, συσκευές φίλτρανσης νερού μαζι με αναλώσιμα φίλτρα, κινητά τηλέφωνα μαζί με θήκη και power bank κ.λπ.

Προσφέρετε υπηρεσίες Buy Now Pay Later - BNPL

Οι υπηρεσίες BNPL που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και στη χώρα μας, όπως η finloup και η Klarna δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν για τις αγορές τους με άτοκες δόσεις ακόμα και εάν δεν έχουν πιστωτική κάρτα και στους εμπόρους τη δυνατότητα να διευρύνουν το πελατολόγιό τους.

Κανονικής προτεραιότητας παράδοση

Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι τα κόστη αποστολής έχουν αυξηθεί εξαιτίας της αύξησης των τιμών των καυσίμων διεθνώς. Δώστε τους τη δυνατότητα επιλογής μιας πιο οικονομικής υπηρεσίας για να εξοικονομήσουν χρήματα, η οποία εν γνώση τους θα παραδώσει τα προϊόντα που αγόρασαν σε μεγαλύτερο χρόνο.

Λίστες αναμονής και προπαραγγελίες με "χρέωση αργότερα"

Αντί να εμφανίζετε δημοφιλή προϊόντα για τα οποία δεν υπάρχει απόθεμα απλά σαν "μη διαθέσιμα", δημιουργήστε μια λίστας αναμονής για αυτά. Στη συνέχεια, ειδοποιήστε τους πελάτες όταν παραλάβετε και προχωρήσετε στην αποστολή τους. Μπορείτε να έχετε δεχθεί από τη στιγμή της προπαραγγελίας τα στοιχεία πληρωμής τους και όταν παραλάβετε απόθεμα να προχωρήσετε αυτόματα στη χρέωση και στην αποστολή των προϊόντων. Φροντίστε να τους ενημερώσετε για την ακριβή διαδικασία και να αναφέρετε τους χρόνους παράδοσης.

Προσφέρετε στους πιστούς πελάτες "κλειδωμένες" τιμές

Τα προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση θα ξεπουλήσουν γρήγορα και συχνά θα εμφανιστούν κατόπιν σε sites δημοπρασιών και marketplaces σε υψηλότερες τιμές. Επιβραβεύστε τους πιο πιστούς πελάτες σας, δεσμεύοντας απόθεμα προϊόντων για αυτούς σε συγκεκριμένες ποσότητες και τιμές.

Δωροκάρτες με ανοιχτό ποσό

Αντί να διαθέτετε δωροκάρτες με συγκεκριμένες αξίες, αφήστε τους πελάτες να αποφασίσουν για το ποσό που θέλουν να προσφέρουν. Επιπρόσθετα, αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει και στην περίπτωση που θέλουν να προσφέρουν σαν δώρο ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο. Σε αυτό το σενάριο μπορείτε να τοποθετήσετε έναν σύνδεσμο "Αγορά Δωροκάρτας" δίπλα από το "Μη Διαθέσιμο" στις σελίδες των προϊόντων για τα οποία πιστεύετε ότι θα υπάρξει αυξημένο ενδιαφέρον.

Κάποιοι online retailers δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την εμπορική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Αλλά αν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τώρα τη στρατηγική σας, μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα από τα αναμενόμενα και να διευρύνετε το πιστό σας πελατολόγιο.

 

Πηγή: practicalecommerce

 

Εικόνα: Nathan Lemon , Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search