Ο πάροχος λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου BigCommerce επεκτείνεται στις περιοχές DACH και στη Σκανδιναβία, ανακοινώνοντας τέσσερις νέες χώρες επέκτασης: τη Δανία, τη Νορβηγία, την Αυστρία και τη Σουηδία. Η κίνηση αυτή έρχεται έξι μήνες μετά την έναρξη δραστηριοτήτων της εταιρείας στη Γερμανία και την Ισπανία.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι τοπικοί έμποροι θα είναι σε θέση να κλιμακώσουν γρήγορα την επιχείρησή τους και να ξεκινήσουν διασυνοριακές πωλήσεις με την πλατφόρμα της.
Το 2021, η BigCommerce είχε στην πλατφόρμα της περισσότερους από 60.000 εμπόρους σε 150 χώρες, ενώ η Δανία και η Νορβηγία είναι δύο στρατηγικής σημασίας νέες αγορές, διότι έχουν το υψηλότερο ποσοστό κατά κεφαλήν ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη, με το ύψος της ετήσιας δαπάνης να φτάνει τις 3.000 και 2.300 ευρώ αντίστοιχα.
Οι τοπικοί πωλητές θα αποκτήσουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες λειτουργίες της πλατφόρμας, οι οποίες απευθύνονται σε επιχειρήσεις B2C και B2B που πωλούν διεθνώς. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να χρησιμοποιούν πολλές γλώσσες και νομίσματα, έτσι ώστε οι πελάτες σε κάθε χώρα να έχουν μία προσαρμοσμένη εμπειρία αγορών στα τοπικά χαρακτηριστικά τους.
H BigCommerce έχει επίσης εισαγάγει τη λειτουργία Multi-Storefront, η οποία διαχειρίζεται πολλές "βιτρίνες" και brands από ένα μόνο κατάστημα. Διευκολύνει επίσης τη διαχείριση δεδομένων πελατών από διαφορετικές περιοχές.
Πηγή: ecommercenews
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]