Οι online καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ παρέμειναν αμετάβλητες το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, καθώς οι καταναλωτές απομακρύνθηκαν από τις συνήθειες δαπανών τους σε online αγορές, μετά την έξαρση της πανδημίας.
Από την άλλη, ενώ η δαπάνη στα φυσικά κατατήματα σημείωσε ανάπτυξη, η αύξηση ήταν μόλις 3% σε σχέση με το 2021.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του emarketer, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν το τελευταίο τρίμηνο, ενώ οι δαπάνες για εστιατόρια, παντοπωλεία και καύσιμα αυξήθηκαν και τροφοδότησαν την ανοδική τάση.
Όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα, μετά από δύο χρονιές εκρηκτικής ανάπτυξης στις online αγορές, ελέω της πανδημίας, φέτος υπήρξε στασιμότητα κατά το 1ο τρίμηνο της χρονιάς.
Τα ταξίδια και η ψυχαγωγία συνέβαλαν επίσης στην ανάπτυξη, με τις κρουαζιέρες, τις συναυλίες, τις θεατρικές παραστάσεις και τα ψυχαγωγικά πάρκα να σημειώνουν τριψήφια αύξηση - κάτι που είναι φυσιολογικό, αφού το ίδιο διάστημα του 2021 διανύαμε περίοδο καραντίνας...
Αυτό που μένει να φανεί, είναι το εάν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν ταξιδιωτικές και ψυχαγωγικές εμπειρίες, ή θα "παγώσει" και ο συγκεκριμένος τομέας της αγοράς, όπως συνέβη και στο λιανικό εμπόριο.
Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν εκτοξευθεί, τα ταξίδια μπορεί να είναι τα επόμενα έξοδα που θα περικοπούν από τους καταναλωτές.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]