Για τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων υπάρχουν αρκετές ανησυχίες σε διεθνές επίπεδο, όσον αφορά στο εάν θα υπάρχει επάρκεια εμπορευμάτων στις αγορές, εξαιτίας των μεγάλων προβλημάτων που υπάρχουν στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Μάλιστα, αρκετά στελέχη εταιρειών και αναλυτές έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την επάρκεια των αγαθών και για τη Black Friday. Αυτό, διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, η "Μαύρη Παρασκευή" έχει μετατραπεί από "ημέρα ξεστοκαρίσματος" φυσικών καταστημάτων, σε περίοδο (αμφιλεγόμενων) προσφορών για αγορές με κάθε τρόπο, είτε σε φυσικά καταστήματα, είτε online.
Νωρίτερα από τη Black Friday, ξεκινά τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου η περίοδος των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, οι οποίες θα διαρκέσουν 15 ημέρες.
Κατόπιν, έρχεται η Black Friday που φέτος είναι στις 26 Νοεμβρίου.
Τέλος, όπως είναι "θεσμοθετημένο", τρεις ημέρες μετά τη Black Friday, έρχεται η Cyber Monday, τη Δευτέρα 29 Nοεμβρίου, ημέρα κατά την οποία γίνονται προσφορές στους καταναλωτές αποκλειστικά για online αγορές.
Με τον εμπορικό κόσμο αρκετά ταλαιπωρημένο από την περίοδο της πανδημίας που προηγήθηκε, ο Νοέμβριος είναι μήνας που "υπόσχεται" να ανεβάσει τους τζίρους και να στηρίξει την αγορά, ενώ η εορταστική περίοδος που ακολουθεί, να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ανάσα στο λιανεμπόριο, σε κάθε μεγέθους επιχείρηση. Αρκεί να υπάρχει μία όσο το δυνατόν πιο ομαλή ροή προϊόντων στην αγορά, που θα εξυπηρετήσει τη ζήτηση.
Εικόνα: Markus Spiske, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]