eCommerce

Οι Κινέζοι έμποροι προσπαθούν να "απεμπλακούν" από την Amazon

Οι Κινέζοι έμποροι προσπαθούν να "απεμπλακούν" από την Amazon

Σύμφωνα με στοιχεία της Marketplace Pulse, οι Κινέζοι πωλητές αποτελούν πλέον το 38% των κορυφαίων εμπόρων που υπάρχουν στο marketplace της Amazon, από 40% που ήταν στην αρχή του έτους και από 42% το 2020. Το γεγονός αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους.

Αρχικά, ο γίγαντας του e-commerce αφαίρεσε ένα μεγάλο μέρος κορυφαίων πωλητών, συμπεριλαμβανομένων πολλών από την Κίνα, εξαιτίας των φερόμενων παραβάσεων των πολιτικών του σχετικά με το ζήτημα των reviews. Εν τω μεταξύ, διάφοροι πωλητές που δραστηριοποιούνται στο marketplace υποστηρίζουν ότι η επιρροή των κινέζων εμπόρων είχε ήδη κορυφωθεί. Συνοψίζοντας, η αμοιβαία επωφελής σχέση μεταξύ Amazon και εμπόρων από την Κίνα, η οποία έχει αποδειχθεί καθοριστική για την ανάπτυξη της third-party αγοράς, φαίνεται να βρίσκεται σε αναθεώρηση.

Πιο συγκεκριμένα, ένας εμπορικός όμιλος στη Shenzhen ενθάρρυνε τους Κινέζους εμπόρους να εξαρτώνται λιγότερο από τo marketplace της Amazon και τους προσέφερε 309.000 δολάρια για να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα στο Shopify. Αυτή η κίνηση πραγματοποιήθηκε αρκετούς μήνες αφότου το Amazon άρχισε να καταπολεμά το φαινόμενο των fake reviews τον Μάιο, καθώς διέρρευσαν δεδομένα, τα οποία αποδείκνυαν ότι ένας αριθμός Κινέζων πωλητών προσέφεραν τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και εκπτώσεων, με αντάλλαγμα θετικές κριτικές.

Λίγο αργότερα, το Amazon αφαίρεσε από την πλατφόρμα του πολλούς κινέζους εμπόρους, κατηγορώντας τους για παραβίαση των πολιτικών της εταιρείας σχετικά με τα reviews. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον τελευταίο μήνα διέκοψε 3.000 λογαριασμούς, αν και αρκετοί υπολογίζουν ότι ο αριθμός κυμαίνεται κοντά στις 50.000!

Δεν είναι σαφής ο αριθμός των μεταπωλητών που τελικά ενδέχεται να χάσουν τους λογαριασμούς τους εξαιτίας των κυρώσεων που επιβλήθηκαν. Αυτό που είναι σίγουρο όμως, είναι ότι εκτός από τα προβλήματα με την αλυσίδα εφοδιασμού που έχουν καταστήσει δαπανηρή την αποστολή από την Κίνα, σε γενικότερο πλαίσιο οι Κινέζοι έμποροι έχουν χάσει μέρος της επιρροής τους στο Amazon και μάλλον θα συνεχίσουν να χάνουν επιπλέον.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness

Εικόνα: Amazon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search