Η ATCOM ανακηρύχθηκε e-Commerce Agency of the Year στα e-volution Awards 2020, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, κερδίζοντας 22 επιπλέον βραβεία για web, mobile και Omnichannel εφαρμογές πελατών της.
Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens, η ATCOM έλαβε την ύψιστη διάκριση της διοργάνωσης για δεύτερη συνεχή χρονιά, καθώς και 1 Platinum, 10 Gold, 8 Silver και 3 Bronze βραβεία. Οι βραβεύσεις αφορούσαν έργα για τους IKEA, EUROBANK, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, Γρηγόρης, LEROY MERLIN, Coral και άλλους σημαντικούς συνεργάτες της εταιρείας, πρωταγωνιστώντας στις κατηγορίες “Καινοτομία & Experience Design”, “Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες” και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν”.
“Η βράβευσή μας ως e-Commerce Agency of the Year το 2020 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για εμάς, καθώς συμπίπτει με τα 20ά γενέθλια της ATCOM. Μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια, συμβάλαμε, με τους πελάτες και συνεργάτες μας, στη διαμόρφωση του «ελληνικού internet» χωρίς ποτέ να εφησυχάζουμε, και είναι ιδιαίτερα τιμητικό για εμάς, να αναγνωρίζονται τα μεγάλα έργα της χρονιάς, και η εταιρεία συνολικά, σαν δείγματα βέλτιστης πρακτικής στον κλάδο. Εκτιμούμε ότι στα πρώτα μας 20 χρόνια θέσαμε τις βάσεις για τα πραγματικά μεγάλα έργα που έρχονται τα επόμενα χρόνια στο ecommerce, και ανυπομονούμε για κάθε ευκαιρία που θα μας δίνουν οι πελάτες μας να ανεβάζουμε ψηλότερα τον πήχη του customer experience και του e-business γενικότερα“, δήλωσε η Chief Growth Officer της ATCOM, Δάφνη Προσαλίκα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATCOM.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]