Η Meta εμπλουτίζει τις δυνατότητες των Reels στο Facebook και το Instagram, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε μια σειρά από νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την αφοσίωση και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση μιας καμπάνιας, όπως:
- Διαφημίσεις συλλογής (Collection ads)
- Διαφημίσεις καρουζέλ πολλαπλών προορισμών
- Λειτουργία ολίσθησης προς τα αριστερά (Swipe left)
Οι νέες λειτουργίες μπορούν να βοηθήσουν στην απλοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας καμπάνιας, εξοικονομώντας χρόνο και δυνητικά καταλήγοντας σε μια διαφήμιση υψηλότερης ποιότητας και πιο ελκυστική.
Τα νέα εργαλεία έχουν επίσης σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη, αυξάνοντας την πιθανότητα δυνητικών πελατών να κάνουν αγορές, διασφαλίζοντας μια εύκολη διαδικασία αγορών.
Διαφημίσεις συλλογής
Αυτός ο τύπος διαφήμισης, ο οποίος είναι ήδη διαθέσιμος στο Instagram, δοκιμάζεται τώρα στα Facebook Reels. Αποτελείται από ένα μεγάλο βίντεο ή εικόνα, μαζί με μικρότερες εικόνες. Οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν αυτές τις εικόνες για να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
Για την ώρα, αυτός ο τύπος των διαφημίσεων εφαρμόζεται πιλοτικά και δεν είναι διαθέσιμος σε όλους.
Διαφημίσεις καρουζέλ πολλαπλών προορισμών
Η Meta προσφέρει λειτουργίες call-to-action πολλαπλών προορισμών για διαφημίσεις καρουζέλ στο Facebook και το Instagram, σε συσκευές iOS και Android. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους δυνητικούς πελάτες σε πολλές σελίδες προϊόντων μέσω των εικόνων που εμφανίζονται. Αυτό, βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν τα στοιχεία που αναζητούν πιο εύκολα, κάτι που θα μπορούσε ενδεχομένως να αυξήσει τις πωλήσεις.
Λειτουργία ολίσθησης προς τα αριστερά
Αυτή η λειτουργία, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στις διαφημίσεις στα Reels του Facebook και του Instagram, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν σάρωση για να μάθουν περισσότερα για πιθανά προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη και διευκολύνοντας τις αγορές.
Δημιουργική σουίτα Advantage+
Η Meta ανακοίνωσε επίσης ότι έχει επενδύσει στην creative σουίτα Advantage+ με την εισαγωγή νέων λύσεων αυτοματισμού για διαφημίσεις Reels, όπως:
- Βελτιστοποιήσεις δημιουργικού με πολλά νέα στοιχεία αυτοματισμού στη Διαχείριση διαφημίσεων, όπως:
ο αυτόματα πρότυπα που μετατρέπουν μέσα που δεν είναι 9:16 σε μέσα 9:16
ο τρισδιάστατη κίνηση και βάθος
ο διακύμανση αναλογίας διαστάσεων
ο βελτιώσεις εικόνας και βίντεο, συμπεριλαμβανομένων φίλτρων για την ευκρίνεια των χρωμάτων και τη βελτίωση της ανάλυσης βίντεο.
- Μουσική: Όλοι οι διαφημιστές του Facebook και του Instagram έχουν πλέον τη δυνατότητα να προμηθεύονται, να επιλέγουν και να προσθέτουν μουσική στις διαφημίσεις μίας εικόνας που προβάλλουν στα Reels κατά τη διαδικασία δημιουργίας καμπάνιας.
Καταλληλότητα brand
Τέλος, η Meta διαθέτει και ένα φίλτρο ελέγχου καταλληλότητας επωνυμίας, καθώς και ένα εργαλείο επαλήθευσης καταλληλότητας, σε συνεργασία με τον εξωτερικό συνεργάτη Zefr. Αυτό το εργαλείο θα δώσει στους διαφημιζόμενους ένα επιπλέον επίπεδο "ασφαλείας" ότι οι καμπάνιες τους δεν θα τοποθετηθούν δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο, που δεν ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας τους.