Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η Meta θα ξεκινήσει σύντομα να προσφέρει στους Ευρωπαίους χρήστες τη δυνατότητα να πληρώνουν μηνιαία συνδρομή 14 δολαρίων στο Facebook και το Instagram, ώστε να μην τους προβάλλονται διαφημίσεις, ως απάντηση στο Νόμο της ΕΕ για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες.
Όσοι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση επιλέξουν να μην πληρώνουν μηνιαία συνδρομή, πρέπει να συναινέσουν στην παρακολούθηση της ψηφιακής τους δραστηριότητας από την πλατφόρμα για σκοπούς στοχευμένης διαφήμισης,
Η δημοτικότητα των συνδρομών θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν διαφημίσεις στο Instagram και το Facebook, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι πρέπει να επαναξιολογήσουν τις στρατηγικές τους και να επενδύσουν σε εναλλακτικές πλατφόρμες.
Μένει να φανεί πόση δημοτικότητα θα έχουν τα συνδρομητικά πακέτα, εφόσον εφαρμοστούν, αφού τα 14 δολάρια το μήνα μπορεί να φαίνεται μεγάλο ποσό σε χρήστες που κατά το παρελθόν είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές δωρεάν.
Ο Νόμος για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τίθεται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024. Οι νέοι κανόνες θα περιορίσουν τη δυνατότητα των πλατφορμών να προβάλλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις χωρίς να ζητείται πρώτα η συναίνεση κάθε χρήστη, κάτι που θα μπορούσε να έχει μεγάλο αντίκτυπο σε επιχειρήσεις όπως η Meta, που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα έσοδα από διαφημίσεις.