Το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της πλατφόρμας.
Στη σχετική ανακοίνωση, από την εταιρεία σημειώνεται ότι:
• Το TikTok είναι ένας προορισμός για ανακάλυψη. Οι χρήστες του TikTok έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από χρήστες άλλης πλατφόρμας να ανακαλύψουν νέες μάρκες και προϊόντα στην πλατφόρμα και το 52% των χρηστών του TikTok αξιοποιούν την πλατφόρμα για έρευνα για να μάθουν περισσότερα για νέα προϊόντα ή brands.
• Καθώς το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσει τη σουίτα προϊόντων performance μάρκετινγκ, η τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης του TikTok (search ad placement) για πρώτη φορά προσφέρει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευμένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης (high intent) συμμετέχουν σε βασικές συμπεριφορές αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή τους
• Με γνώμονα την ασφάλεια της επωνυμίας, η Εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης (Search Ads Toggle) επιτρέπει στους διαφημιζόμενους την επιλογή να προσθέτουν αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων για να αποφεύγουν την προβολή διαφημίσεων σε σχέση με ερωτήματα που δεν ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία τους.
• Η εσωτερική έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 70% των ομάδων διαφημίσεων με το Search Ads Toggle «ενεργό» βλέπουν χαμηλότερο κόστος ανά ενέργεια, ως αποτέλεσμα πιο αποτελεσματικών μετατροπών που προέρχονται από την τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης.
- Πηγή: TikTok Internal Data [NA, US] Ιούλιος, 2023
"Η αναζήτηση, μεταξύ πολλών άλλων λειτουργιών στο TikTok, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν ποικίλο περιεχόμενο, κοινότητες, επωνυμίες και προϊόντα στο TikTok. Η εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης 'Search Ads Toggle' δίνει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευμένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης αναζητούν περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή τους , επιτρέποντας στους διαφημιστές να συνδεθούν περαιτέρω με την κοινότητα του TikTok με αυθεντικούς και ελκυστικούς τρόπους" ανέφερε σχετικά ο Ray (Jiayi) Cao, Global Head of Monetization Product Solution & Operation του TikTok.
Τόσο η Clinique όσο και η DIBS Beauty είχαν επιτυχία με το Search Ads Toggle με την Clinique να έχει αύξηση 441% στα ποσοστά μετατροπών, 51% αύξηση στις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και 7,4% αύξηση στην Ανάκληση διαφημίσεων. Η DIBS διαπίστωσε ότι το Search Ads Toggle τους επέτρεψε να επιτύχουν μεγαλύτερη απόδοση με πιο προσιτό κόστος με 8% υψηλότερο όγκο μετατροπών, 6 φορές υψηλότερο ποσοστό μετατροπών και μείωση 22% στο CPA σε σύγκριση με τις διαφημίσεις τους χωρίς αναζήτηση.