Το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν χρονικές σημάνσεις σε προϊόντα με ετικέτα στα βίντεό τους.
Όταν προστίθεται η χρονική σήμανση, θα εμφανιστεί ένα κουμπί με καλάθι αγορών, τη στιγμή που υπάρχει αυξημένη πιθανότητα αγοράς από τους θεατές.
Η ακρίβεια στη στόχευση δυνητικών πελατών κατά τη διάρκεια στρατηγικών στιγμών, σε συνδυασμό με βελτιώσεις στην εμπειρία αγορών, θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένη αφοσίωση και μετατροπές για τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα.
Ενόψει της απόφασης του YouTube να τερματίσει ορισμένους ελέγχους διαφημίσεων, αυτή η κίνηση θα δώσει πίσω κάποιο βαθμό ελέγχου στους δημιουργούς και τους χορηγούς, για τα νέα βίντεο που θα ανέβουν τον επόμενο μήνα, για τους ακόλουθους τύπους διαφημίσεων:
- Pre-roll
- Post-roll
- Skippable
- Non-skippable
Εκτός από τις νέες χρονικές σημάνσεις, το YouTube διαθέτει περαιτέρω λειτουργίες για τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών.
Για παράδειγμα, πρόκειται να επιτρέψει στους δημιουργούς να προσθέτουν μαζικά ετικέτες σε affiliate προϊόντα, σε βιβλιοθήκες βίντεο. Ένας εκπρόσωπος είπε στο The Verge ότι αυτό το εργαλείο "Σας βοηθά να κερδίσετε έσοδα από παλαιότερο περιεχόμενο που εξακολουθεί να έχει υψηλή επισκεψιμότητα."
Το YouTube επιβεβαίωσε επίσης ότι κυκλοφορεί ένα νέο εργαλείο αναφοράς στο YouTube Studio, το οποίο θα αποκαλύπτει ποια affiliate προϊόντα τους αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα. Αυτή η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη «τις επόμενες εβδομάδες».
Επισκεφτείτε το κέντρο βοήθειας του YouTube Advertising για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων βίντεο.