Digital Marketing

Τελειώνει η εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Τελειώνει η εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Τον περασμένο μήνα, ο συγγραφέας του Atlantic, Ian Bogost, έθεσε σε άρθρο του το εμπρηστικό ερώτημα: «Τελειώνει η εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;» Όχι, σύμφωνα με τους αναλυτές του Ιnsider Ιntelligence, αλλά σίγουρα αλλάζει, γεγονός που δίνει την ευκαιρία της προσέγγισης νεότερων καταναλωτών.

Καθώς η κοινωνική δικτύωση του τύπου της περασμένης δεκαετίας (Facebook) δίνει τη θέση της στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψυχαγωγίας (TikTok), ολόκληρο το online κοινωνικό οικοσύστημα αλλάζει. Αλλά «πάντα αλλάζει», σημείωσε η αναλύτρια του Ιnsider Ιntelligence, Debra Aho Williamson, προσθέτοντας ότι η συνεχής εξέλιξη των social media είναι συναρπαστική.

H Gen Z δεν εγκαταλείπει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά θέλει περισσότερη αλληλεπίδραση. «Θέλουν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται, αλλά θέλουν επίσης να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους», ανέφερε η Williamson και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι θα χρησιμοποιούν πλατφόρμες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και πολλούς διαφορετικούς τύπους πλατφορμών. Υπάρχουν εφαρμογές που απευθύνονται σε νέους, όπως η BeReal, μεταξύ άλλων. Είναι περισσότερο εστιασμένες στην αυθεντική επικοινωνία μικρών ομάδων, κάτι που μοιάζει πολύ με τον τρόπο που ξεκίνησε το Facebook».

Τί «τέλειωσε», λοιπόν;

Σύμφωνα με την Williamson, ο Bogost περιγράφει τη μετάβαση από την κοινωνική δικτύωση. Οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις με προσωπικoύς φίλους έχουν δώσει χώρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αφορούν τη μετάδοση πληροφοριών, απόψεων, βίντεο και οι άνθρωποι που συμμετέχουν τα καταναλώνουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μια σειρά από κεφάλαια που τελειώνουν, αλλά μια συνέχεια και η εποχή που διανύουμε είναι «μια ρευστή αλλαγή από έναν τύπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης σε έναν άλλο, με στοιχεία του προηγούμενου».

Το αίσθημα μιας αλλαγής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδοθεί σε μια στροφή προς τις ψηφιακές σχέσεις, αντί στις φυσικές, σημείωσε η έτερη αναλυτής του Ιnsider Ιntelligence, Jasmine Enberg, η οποία σημείωσε επίσης ότι αυτές οι συνδέσεις παραμένουν σημαντικές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την κοινωνική ψυχαγωγία, τη δημιουργία και κατανάλωση περιεχομένου.

Όπως σημείωσαν οι δύο αναλύτριες, οι συμπεριφορές των εφήβων και των νεαρών ενηλίκων είναι αυτές που καθορίζουν τις όποιες αλλαγές στην επικοινωνία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπό αυτό το πρίσμα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν, αφού οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες δε γνωρίζουν έναν κόσμο χωρίς μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

 

Πηγή: insiderintelligence

 

Εικόνα:  George Pagan III, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search