Digital Marketing

Πόσο απαιτητικό και περίπλοκο έχει γίνει το SEO

Πόσο απαιτητικό και περίπλοκο έχει γίνει το SEO

Το SEO αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός αλλά και η περιπλοκότητα μέσω της οποίας η Google αποφασίζει τη σειρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, έχει μετατρέψει το SEO σε πονοκέφαλο για τους επιχειρηματίες.

Τα συνεχή updates της Google στον αλγόριθμο μετατρέπουν τις θεμελιώδεις βέλτιστες πρακτικές σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο. Ας δούμε τους λόγους για τους οποίους το SEO έχει γίνει πιο sophisticated και δύσκολο, καθώς και τι μπορείτε να κάνετε για να βγείτε κερδισμένοι.

Γιατί το SEO έχει γίνει τόσο περίπλοκο

Το SEO είναι ένας από τους πιο περίπλοκους κλάδους του digital marketing, καθώς έχει, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίσει τους αλγόριθμους της Google σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μόνο το 2022 η Google έτρεξε 2 core και 5 επίσης σημαντικά updates, ενώ ταυτόχρονα εισαγάγει δεκάδες μικρό-updates σε σχεδόν εβδομαδιαία συχνότητα (υπολογίζονται σε περίπου 200 το χρόνο).

Ακόμη, το SEO συνδυάζει πολλές πτυχές του marketing και απαιτεί πολύ καλές τεχνικές γνώσεις, γνώσεις copywriting, CRO και φυσικά εμπειρία στους αλγόριθμους για να μπορέσει να δουλέψει.

 

Οι αλλαγές των αλγορίθμων επικεντρώνονται στα παρακάτω:

• Περιεχόμενο της ιστοσελίδας

• Ο κώδικας και η μορφοποίηση της σελίδας

• Η δομή του site

• Η αξιοπιστία του site

• Η μορφή των εικόνων

• Η ταχύτητα του site

• Tο Google My Business

• Mobile-friendliness

• User Experience (Εμπειρία χρήστη στο site)

• Η ποιότητα των Backlinks

• Οργανικό CTR (ποσοστό ατόμων που κάνουν κλικ δια των προβολών)

• Brand Signals

• Συνδέεται έμμεσα με τεχνικές και έννοιες όπως το Conversion Rate Optimization (CRO), το UX/UI κ.λπ.

 

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι ένας SEO Expert πρέπει να διαθέτει ευρείες γνώσεις και να είναι και λίγο πολυμήχανος προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του SEO.

 

Τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στο SEO

Οι εξελίξεις στο Search Engine Optimization είναι ραγδαίες και τα τελευταία χρόνια οι αλλαγές στις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούν οι ιστοσελίδες για να βγουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι συνεχείς. Ας δούμε ορισμένες από τις πιο σημαντικές.

Local SEO

Τα τελευταία 10 χρόνια η Google έχει δώσει έμφαση στο τοπικό SEO, στο πλαίσιο της σταδιακής προσπάθειας της να εστιάσει σε πιο συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ένα σωστά βελτιστοποιημένο site για local searches (π.χ. πλαστικός χειρουργός γλυφάδα), είναι πιο πιθανό να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων με τοπικούς όρους αναζήτησης.

Το ποιοτικό περιεχόμενο επιβραβεύεται

Πλέον δεν έχει απλώς σημασία να έχετε περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα αλλά πρέπει να έχετε και ποιοτικό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο του site, πρέπει να είναι χρήσιμο προς τον χρήστη, πρωτότυπο και ποιοτικό.
 
Χρήση κινητών

Με τους χρήστες κινητών τηλεφώνων να είναι περισσότεροι από ποτέ, η Google επιβραβεύει πλέον ιστοσελίδες που είναι φιλικές προς κινητά. Για την ακρίβεια πλέον το 85% των χρηστών είναι mobile χρήστες. Για αυτό και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην mobile/responsive έκδοση του site, ως προς το ux, την ταχύτητα φόρτωσης και την λειτουργικότητα του.



Ταχύτητα σελίδας

Πλέον με τον αλγόριθμο Google Page Experience και τα core web vitals οι απαιτήσεις σε άμεση φόρτωση του site έχουν γίνει πιο υψηλές. Πλέον η ταχύτητα φόρτωσης είναι ένας από τους λόγους που μπορεί να ανέβει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα ένα site.



Backlinks

Η ποιότητα των backlinks γίνεται ακόμα πιο πολύ απαιτητική. Κάθε backlink πρέπει να προέρχεται από ποιοτικό content, που βρίσκεται σε ποιοτικό site και έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο που πραγματεύεται στο site.

Γιατί χρειάζεται SEO μία επιχείρηση

Οι επιχειρήσεις χρειάζονται το SEO περισσότερο από ποτέ. Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στο διαδίκτυο για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, το SEO αποτελεί τον πιο βιώσιμο και value for money τρόπο για να προσεγγίσουν πελάτες και επισκέπτες, τη στιγμή που πρέπει.

Δείτε ορισμένους λόγους για τους οποίους χρειάζεται SEO μία επιχείρηση: 

• Η οργανική αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου

• Το SEO χτίζει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία που εκπέμπει μια επιχείρηση

• Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε τη φωνή του καταναλωτή (μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες)

• Μια αποδοτική στρατηγική SEO προαπαιτεί και ένα καλό User Experience

• Τοπικό SEO σημαίνει αυξημένη επισκεψιμότητα, αφοσίωση χρηστών και πωλήσεις

• Το SEO είναι ένας οικονομικός και value for money τρόπος για να επενδύσεις σε νέους πελάτες

• Αποτελεί long-term στρατηγική με αποτελέσματα που διαρκούν για πολλά χρόνια

• Το κόστος της πληρωμένης διαφήμισης Google Ads συνεχώς αυξάνεται

 

Γιατί να επιλέξετε την GIM Agency

Η εμπειρία μας από το 2009, η εξειδίκευση της ομάδας μας και το μεράκι μας, αποτελούν λίγους από τους λόγους για τους οποίους οι Πελάτες, μας εμπιστεύονται την προώθηση της επιχείρησής τους. Δείτε περισσότερα για την GIM Agency στο επίσημο site.

Υψηλή εξειδίκευση

Οι καταξιωμένοι SEO Experts της GIM Agency δραστηριοποιούνται στον χώρο της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης πάνω από 10 χρόνια. Η εμπειρία αυτή αποτελεί το καλύτερο asset που μπορεί να έχει στα χέρια του κάποιος αφού σημαίνει υψηλή τεχνογνωσία και δοκιμασμένες στρατηγικές. Η GIM Agency διαθέτει επίσης στην ομάδα της έμπειρους Copywriters, που δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο με υψηλή συγγραφική αξία.

Εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας

Θεωρητικά θα μπορούσατε να εφαρμόσετε και μόνοι σας κάποια σημεία του SEO. Όπως αναπτύχθηκε παραπάνω όμως, οι τόσες πολλές διαφορετικές γνώσεις που απαιτούνται, θα καθιστούσαν κάτι τέτοιο ιδιαίτερα χρονοβόρο και δύσκολο.
 
Παίρνουμε το κάθε project προσωπικά

Στην GIM Agency, η κάθε ιστοσελίδα δεν είναι απλώς ένας πελάτης. Είναι μέρος της ομάδας μας. Έτσι, δε μένουμε μόνο αυστηρά στο κομμάτι του SEO, αλλά προχωρούμε και σε προτάσεις βελτίωσης που αφορούν πολλές πτυχές τής ιστοσελίδας όπως το CRO, το Landing page optimisation, το CTR, η συνολική εικόνα της εταιρείας όσον αφορά την αξιοπιστία της και άλλα.

Reporting

Κάθε μήνα θα λαμβάνετε μία πλήρη ενημέρωση της SEO στρατηγικής που ακολουθείται καθώς και τα αποτελέσματα που φέρει για το site σας.

Παρακολούθηση τάσεων

Οι εξελίξεις στο Digital Marketing είναι ραγδαίες! Στην GIM Agency η ενημέρωση για τις νέες τάσεις και για όλες τις εξελίξεις στο digital marketing, μεταξύ των οποίων φυσικά και αλλαγές στους αλγόριθμους της Google, αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας.

Έχουμε τα εργαλεία

Στο SEO είναι απαραίτητη η χρήση κάποιον εργαλείων. Στην GIM Agency επενδύουμε και αξιοποιούμε μία μεγάλη γκάμα high-end SEO εργαλείων, κάτι που σημαίνει για εσάς εξοικονόμηση χρημάτων.

Peace of mind

Συνεργαστείτε με την GIM Agency για να δείτε σημαντικές αλλαγές στην οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και φυσικά στις πωλήσεις χωρίς να χρειαστεί ποτέ ξανά να ανησυχήσετε για τις κατατάξεις σας στο Google. Μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων και το SEO.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search