Η Taboola και η Outbrain, οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες digital advertising, ανακοίνωσαν τη συμφωνία συγχώνευσής τους στις 3 Οκτωβρίου. Συνδυάζοντας τις δυνάμεις τους, οι δύο εταιρίες θα προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και κάλυψη στους marketers παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα θα βοηθήσουν ειδησεογραφικούς οργανισμούς και άλλα ψηφιακά μέσα να αναπτυχθούν στα επόμενα χρόνια.
Ο Adam Singolda, ο Founder και νυν CEO της Taboola, θα αναλάβει το ρόλο του CEO της συγχωνευμένης εταιρίας, που θα λειτουργεί κάτω από το brand name της Taboola. Οι shareholders της Outbrain θα λάβουν μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 30% της νέας, συγχωνευμένης εταιρίας και $250 εκατομμύρια μετρητά.
Η συγχωνευμένη εταιρία θα έχει πάνω από 2.000 υπαλλήλους σε 23 γραφεία και θα εξυπηρετεί πάνω από 20.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.
Η TDG (ΤhinkDigital Group) είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola στην Ελλάδα και σε άλλες 27 αγορές στην περιοχή CEEMEA.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του ΤhinkDigital Group.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]