Η Initiative και η Unilever ήταν οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Quiz” στη στρατηγική τους, με σκοπό να δημιουργήσουν μία νέα διαφημιστική εμπειρία για το κοινό του Ultrex.
Συνδυάζοντας τις storytelling δυνατότητες του Magic Quiz και τις δυνατότητες στόχευσης του Project Agora, το Ultrex στόχευσε για την καμπάνια αυτή τα κοινά “Sports Fans”, “Digerati”, “Business Travelers”, “Suits” και “Urban Hipsters”, με στόχο την αύξηση του Top of Mind Awareness και του Consideration για τα Ultrex Deep Clean Action, Oil Control Action και Delicate Touch.
Μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ που είχε στο επίκεντρο τις προσωπικές εμπειρίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, το brand λάμβανε χρήσιμα insights, ώστε στο τέλος να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Η ενέργεια κατάφερε να πετύχει εξαιρετικά αυξημένο engagement με το 43% όσων αλληλοεπίδρασαν με τη διαφήμιση να ολοκληρώνει την ενέργεια.
Unilever και Initiative χρησιμοποίησαν το Magic Quiz, ώστε να συγκεντρώσουν actionable insights και να εμπλουτίσουν τη data driven στρατηγική τους για την καμπάνια της Ultrex.
Το Magic Quiz λανσαρίστηκε πρόσφατα από το Project Agora σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και είναι ένα ad-experience το οποίο προσφέρεται με εγγυημένο αριθμό Εngagements (Cost per Engagement).
Στο άρθρο περιλεμβάνονται πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]