Η Sephora αξιοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη σε εφαρμογή καλλυντικών
Η εταιρία καλλυντικών Sephora παρουσίασε τη νέα υπηρεσία Cheek Try On, η οποία επιτρέπει στους χρήστες κινητών που θα «κατεβάσουν» την εφαρμογή της να δοκιμάσουν πάνω από 1.000 αποχρώσεις σε blush,bronzer, contour και highlighter, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας.
Πρόκειται για την πιο πρόσφατη αναβάθμιση της εφαρμογής Virtua lArtist της εταιρείας καλλυντικών, που αξιοποιεί την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και επιτρέπει στους καταναλωτές (προφανώς, κυρίες…) να δοκιμάσουν διαφορετικά στυλ μακιγιάζ με χρήση των ψηφιακών προϊόντων της Sephora πάνω σε μια δική τους selfie! Η πρωτότυπη τεχνολογία, που αναπτύχθηκε από τη ModiFace, χρησιμοποιεί τη φωτογραφική μηχανή ενός smartphone για να απαθανατίσει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προσώπου κάθε χρήστη.
Η αναβάθμιση της εφαρμογής περιλαμβάνει,επίσης, ένα εργαλείο αντιστοίχισης χρώματος, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να αναλύσει μια εικόνα και να εκτιμήσει την απόχρωση οποιουδήποτε προϊόντος σε μια φωτογραφία.
Στη συνέχεια, οδηγεί τους χρήστες σε παρόμοια προϊόντα για τα χείλη, τα μάγουλα ή τα μάτια της Sephora τα οποία μπορούν να δοκιμάσουν για το «ψηφιακό» μακιγιάζ τους και να τα αγοράσουν μέσω της εφαρμογής.
Έχοντας ήδη παρουσιάσει, πριν από μερικούς μήνες, ένα ανάλογο ψηφιακό εργαλείο με παλέτα χιλιάδων αποχρώσεων για τις σκιές ματιών, η Sephora συνεχίζει να προωθεί τις ψηφιακές εφαρμογές της για λειτουργικά iOS και Android, προσθέτοντας ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά AR. Το Cheek Try On είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά βελτιώσεων από το Εργαστήριο Καινοτομίας της Sephora, με στόχο την προώθηση των προϊόντων της εταιρείας.
Το περασμένο φθινόπωρο, επίσης, η Sephora δημιούργησε ένα bot στο Facebook Messenger για να δοκιμάσει μια παλέτα χρωμάτων για προϊόντα χειλιών πριν την ενσωματώσει στην επόμενη ενημέρωση της εφαρμογής της για κινητά.
Με την προσθήκη στην εφαρμογή της της αντιστοίχισης χρώματος με τη βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης, η γνωστή εταιρία καλλυντικών μεταφέρει πλέον την εμπειρία του χρήστη σε επόμενο επίπεδο, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να επεξεργαστεί γρήγορα μεγάλο όγκο δεδομένων και να παρέχει όσο δυνατόν πιο αξιόπιστα αποτελέσματα στους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να πραγματοποιήσουν άμεσα την αγορά τους, μέσω της εφαρμογής.
Ως κορυφαίο brand στο χώρο της ομορφιάς, η Sephora έχει ενισχύσει την παρουσία της στο περιβάλλον των κινητών συσκευών (smartphones και tablets), καθώς έχει αποδειχθεί πως οι καταναλωτές περνούν ολοένα και περισσότερο χρόνο σε απευθείας σύνδεση με influencers μέσω Instagram και Snapchatή παρακολουθώντας βίντεο με μαθήματα μακιγιάζ στο YouTube.
Για πολλούς, οι bloggers ομορφιάς παίζουν πλέον το ρόλο που παραδοσιακά έπαιζαν οι πωλητές,παρέχοντας συμβουλές στα καταστήματα σχετικά με τα προϊόντα, και ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στους καταναλωτές από ποτέ άλλοτε.
Υπάρχει πολυφωνία στο χώρο της ομορφιάς και περιποίησης από τους ειδικούς αυτής της βιομηχανίας - από τους γκουρού ομορφιάς στο YouTube ως τους Instagram influencers - και η Sephora «χτυπάει» αυτό το κοινό με τη νέα ιστοσελίδα της που επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάσουν προϊόντα σε καθεστώς εικονικής πραγματικότητας πριν τα αγοράσουν, αλλά και να συνδεθούν με άλλους ειδήμονες μέσω των #VirtualArtist και #InstaMakeover.
Κι άλλες γνωστές εταιρίες του ίδιου χώρου, όπως η L'Oreal και η EsteeLauder, παρουσίασαν πρόσφατα παρόμοιες εικονικές εφαρμογές μακιγιάζ, οπότε λογικό είναι να αναμένουμε ότι τα περισσότερα brands μόδας και καλλυντικών θα ενσωματώσουν σταδιακά τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας στις ψηφιακές εφαρμογέςτους προκειμένου να βοηθήσουν τους χρήστες να ψωνίσουν προϊόντα ομορφιάς online.
Πηγή: Mobile Marketer