3 βασικές μετρήσεις για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη για κινητά
Οι καταναλωτές εξαρτώνται σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, από το κινητό τους τηλέφωνο, γεγονός που ουσιαστικά εξαναγκάζει τις επιχειρήσεις να δίνουν μεγάλη προσοχή στην προβολή τους μέσα από αυτές τις μικρές οθόνες.
Το κινητό σαν κανάλι επικοινωνίας είναι το πλησιέστερο στους καταναλωτές – η συσκευή τους βρίσκεται στο κομοδίνο, δίπλα στο κρεβάτι τους, είναι στην τσέπη τους, τους συνοδεύει παντού και πάντοτε.
Είναι αδιανόητο, λοιπόν, για τις επιχειρήσεις να μην επωφεληθούν από τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να μην προσπαθήσουν να τους στοχεύσουν μέσω του κινητού τους.
Στην πράξη, το 71% των εμπόρων πιστεύουν πως το μάρκετινγκ μέσω κινητών βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής τους και το 68% των εταιρειών έχουν ενσωματώσει στη συνολική ψηφιακή στρατηγική τους την προσέγγιση των καταναλωτών μέσω κινητών.
Μεγάλες και μικρές εταιρείες επενδύουν στη δημιουργία και τη βελτίωση των κινητών τους εφαρμογών, ώστε να προσεγγίσουν καλύτερα τους τελικούς τους χρήστες.
Μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Wal-Mart, βελτίωσαν τις εφαρμογές τους για κινητά προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ενώ οι μικροί οργανισμοί βασίζονται σε τέτοιες εφαρμογές καθώς αντιλαμβάνονται πως είναι οι μοναδικές διεπαφές τους με τους χρήστες.
Ωστόσο, η στόχευση των καταναλωτών μέσω κινητού δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με περισσότερες από 24.000 παραλλαγές συσκευών Android, οι έμποροι έχουν σήμερα στη διάθεσή τους περισσότερα δεδομένα απ’ όσα μπορούν να διαχειριστούν.
Η πρόκληση είναι να μάθουμε ποιες ακριβώς μετρήσεις έχουν σημασία , προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία του χρήστη από την περιήγηση του στο web μέσω κινητού..
Να, λοιπόν, τρεις βασικές μετρήσεις στις οποίες πρέπει να δώσετε προσοχή, προκειμένου να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των χρηστών κινητών.
1. Γνωρίστε το κοινό σας και μάθετε τι τους ενδιαφέρει.
Οι χρήστες ενδέχεται να εγκαταλείπουν την εφαρμογή σας, εξαιτίας ενός σφάλματος που αντιμετώπισαν. Λόγω της ποικιλίας εφαρμογών που είναι στη διάθεση τους, οι χρήστες γίνονται όλο και λιγότερο υπομονετικοί και είναι φυσιολογικό να ζητούν η εμπειρία τους να είναι εύκολη και απρόσκοπτη.
2. Γνωρίστε πού αλληλεπιδρούν περισσότερο οι πελάτες σας
Ξεκινήστε να μετράτε την επιτυχία (ή μη) της εφαρμογής σας για κινητά, κατανοώντας αρχικά το περιεχόμενο και την περιοχή όπου οι χρήστες που σας ενδιαφέρουν περνούν περισσότερο χρόνο. Έτσι, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ελκυστικότερο περιεχόμενο γι’ αυτούς. Εάν οι χρήστες δεν κάνουν scroll προς τα κάτω ή περνάνε σε άλλο link, είναι πολύ πιθανό το συγκεκριμένο περιεχόμενο να μην τους ενδιαφέρει.
3. Μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας με την εφαρμογή σας
Οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων είναι μικρές, επομένως είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να καταγράφετε τις συμπεριφορές και τις προθέσεις των χρηστών. Περιστρέφουν επανειλημμένα τις συσκευές τους ή κάνουν tap στην οθόνη, χωρίς να συμβαίνει τίποτα; Αν αντιμετωπίζετε τέτοιες συμπεριφορές, είναι πιθανό να μη βρίσκουν αυτό που χρειάζονται στην οθόνη τους ή η εφαρμογή να μην ανταποκρίνεται.
Στην IBM, που αντιμετώπισε το πρόβλημα, στο πλαίσιο της συνεργασίας με διάφορες επιχειρήσεις, η πρώτη ανησυχία των τελευταίων ήταν να έχουν σωστή προβολή και η περιήγηση των πελατών τους σε εφαρμογές να είναι ευχάριστη, ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν υπολογιστή ή κινητό. Για το λόγο αυτό, δόθηκε στις επιχειρήσεις η δυνατότητα να βελτιώσουν τις εφαρμογές τους για κινητά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή IBM Watson Customer Experience Analytics Mobile Basics Edition. Λύση που έχει σχεδιαστεί για να παρακολουθεί την εμπειρία των χρηστών κινητού και να μοιράζεται πληροφορίες με ευρύτερες εμπλεκόμενες ομάδες, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να πετύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους που έχουν θέσει για το χώρο της κινητής τηλεφωνίας, αυξάνοντας παράλληλα την πιστότητα των πελατών.
Όπως έχει ανακοινώσει η ΙΒΜ, με το Watson Customer Experience Analytics Mobile Basics Edition, οι χρήστες μπορούν να μετρήσουν το CX με τη βοήθεια πανίσχυρων dashboards και αναφορών, να αποκαλύψουν αυτομάτων τα προβληματικά σημεία, να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των χρηστών με θερμικές απεικονίσεις ή φόρμες ανάλυσης, αλλά και να αναπαράγουν τη δραστηριότητα σε μια συσκευή!
Πηγή: mobilebusinessinsights