Telecoms

3 τρόποι μάρκετινγκ για κινητά για να επιστρέψουν οι πελάτες σας

3 τρόποι μάρκετινγκ για κινητά για να επιστρέψουν οι πελάτες σας

3 τρόποι χρήσης μάρκετινγκ για κινητά για να επιστρέψουν οι πελάτες σας

Σύμφωνα με μια αμερικανική έκθεση, το 70% των εταιρειών θεωρεί ότι τους κοστίζει λιγότερο να διατηρήσουν έναν υπάρχοντα πελάτη από του να αποκτήσουν έναν νέο. Έχουν δίκιο: η απόκτηση ενός νέου πελάτη μπορεί να στοιχίσει πέντε φορές περισσότερο, και μάλλον αυτό είναι αρκετό για να σας πείσει ότι προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι πάντα η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

Και πώς μπορώ να τους διατηρήσω, ίσως ρωτήσετε. Η απάντηση είναι απλή: Μάρκετινγκ μέσω κινητού. 

Με δεδομένο ότι το 60% του χρόνου που οι χρήστες περνούν  online είναι μέσω των κινητών τους, μια σταθερή  παρουσία της εταιρείας σας στη οθόνη των κινητών,  διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας έχουν πάντα το brand σας μπροστά στα μάτια τους.

Να πώς μπορεί να γίνει αυτό:
Στο σωστό μέρος, το σωστό χρόνο

Οι κινητές συσκευές αντλούν  τεράστιες ποσότητες πληροφοριών από τους χρήστες τους. Κάποιες από αυτές τις πληροφορίες, όπως οι γεωχωρικές, μπορούν να συμβάλουν στη βελτιστοποίηση της παρουσίασης ενός προϊόντος στους καταναλωτές μέσω του κινητού  τους. Γνωρίζοντας πού ακριβώς βρίσκονται οι καταναλωτές, οι έμποροι  μπορούν να τους παρουσιάσουν περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους εκείνη τη στιγμή.

Ο προφανής τρόπος για να αξιοποιήσει κανείς αυτά τα δεδομένα, θα ήταν να ειδοποιήσει τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με νέες προσφορές, όταν βρίσκονται κοντά στο κατάστημά του. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλοι,  πιο δημιουργικοί τρόποι αξιοποίησης αυτών των δεδομένων.

Αυτό που έκανε η αεροπορική εταιρεία KLM είναι ένα καλό παράδειγμα: Η εταιρία δημιούργησε ένα  παιχνίδι για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να πετάξουν μια σαΐτα πάνω  από μια εικονική αποτύπωση  της πόλης του Άμστερνταμ.

Εκτός από το ότι είναι πολύ όμορφα φτιαγμένο και πολύ ευχάριστο, το παιχνίδι αξιοποιεί επίσης δεδομένα από τα κινητά των χρηστών, για να κερδίσει την αφοσίωσή τους. Με κάθε αγορά εισιτηρίου από την KLM κερδίζετε περισσότερους πόντους στο παιχνίδι, αλλά υπάρχει και καλύτερο: οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν στο παιχνίδι, όταν βρίσκονται στην πύλη τους, στο αεροδρόμιο, και περιμένουν να επιβιβαστούν σε μια πτήση της KLM (χρησιμοποιώντας τεχνολογίες γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης).

Ολόφρεσκο περιεχόμενο και αποκλειστικές προσφορές

Προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι οι χρήστες δεν θα χάσουν το ενδιαφέρον τους  για την εφαρμογή σας, ενημερώστε την με νέο περιεχόμενο όσο πιο συχνά γίνεται. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για μουσική, κείμενο, γραφικά ή ελκυστικές προσφορές, όλα αυτά τα στοιχεία θα εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες θα επιστρέψουν ζητώντας περισσότερα.

Κι αν σκέφτεστε ότι, στέλνοντας όλο και περισσότερο  περιεχόμενο οι χρήστες θα το αντιμετωπίσουν ως spam, σας λέμε ότι κάνετε λάθος. Αν κάποιος έχει κατεβάσει την εφαρμογή σας, αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για ό,τι ανεβάζετε. Όσο πιο χρήσιμο είναι το περιεχόμενο που ανεβάζετε , τόσο πιο ευχαριστημένοι θα μένουν οι χρήστες σας. Ακόμη και περιεχόμενο που δεν σχετίζεται απαραίτητα άμεσα με το προϊόν σας, αλλά ταιριάζει με τη φιλοσοφία του, θα κάνει τη δουλειά...

Ας δούμε, για παράδειγμα, μια εφαρμογή της Starbucks.

Το περιεχόμενό της είναι ποικίλο (όπως πχ. μουσική) και δεν σχετίζεται απαραίτητα με τα προϊόντα  που διαθέτει η  Starbucks.

Οι χρήστες της εφαρμογής θεωρούν αυτό το περιεχόμενο ως προστιθέμενη αξία και είναι φυσικό να την ελέγχουν  τακτικά για να δουν τι νέο υπάρχει. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι το brand σας παραμένει στο στόχαστρο του καταναλωτή.

Ένας άλλος τρόπος για να προωθηθεί η αφοσίωση  των χρηστών, είναι η χρήση μιας εφαρμογής μέσω της οποίας ενημερώνονται οι καταναλωτές σχετικά με νέα προϊόντα και προσφορές.

Η ενημέρωση για προσφορές  πριν από τους ανταγωνιστές σας είναι καλή, αλλά όχι αρκετή. Αντ' αυτού, μπορείτε να ενημερώσετε τους χρήστες για προσφορές  που είναι διαθέσιμες μονάχα μέσω εφαρμογών  κινητής τηλεφωνίας , ώστε να παροτρύνετε τους χρήστες τους να τσεκάρουν τακτικά τα κινητά τους .

Ένα καλό παράδειγμα είναι αυτό της ισραηλινής αλυσίδας ξενοδοχείων Fattal. Η εταιρεία κατόρθωσε να χτυπήσει με ένα σμπάρο όχι δυο αλλά τρία «τρυγόνια», δημιουργώντας μια εφαρμογή για προσφορές τελευταίας στιγμής. Πρώτον, η εταιρεία χρησιμοποίησε αυτή την έξυπνη κίνηση ως τρόπο προσέγγισης νέων πελατών, δεύτερο, η Fattal περιέλαβε ειδικές εκπτώσεις για τους  αφοσιωμένους πελάτες της  και τρίτον, βρήκαν μια πολύ καλή λύση για να εμπλουτίσουν και να ανανεώσουν το πελατολόγιο..

Ενεργοποιηθείτε και αλληλεπιδράστε

Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψετε κάθε καταναλωτή σε αφοσιωμένο πελάτη, είναι να τον εμπλέξετε στην υποστήριξη του brand σας. Με τα κινητά, αυτό είναι πια παιχνιδάκι και περιγράφεται με τον όρο UGC – User Generated Content.

Οι εφαρμογές προσφέρουν ατέλειωτες ευκαιρίες για άμεση και εύκολη συμμετοχή των καταναλωτών σε κοινότητες όπου μπορούν να συνεισφέρουν το δικό τους περιεχόμενο.   

Για παράδειγμα, θέλοντας  να προωθήσει το  συνέδριό του με τίτλο What is Perfect, το TedXPortland ενεργοποίησε μια εφαρμογή στην οποία κάλυψε την λέξη perfect με φωτογραφίες που κάθε χρήστης έκανε share στα social media.

Οι χρήστες αμέσως αναρωτήθηκαν για τη σημασία κάθε εικόνας κι αυτό βοήθησε να γίνει θόρυβος γύρω από το συνέδριο. Μάλιστα, οι ίδιες φωτογραφίες αργότερα προβάλλονταν στους τοίχους, στην αίθουσα του συνέδριου, ως μέρος της διακόσμησης.

Η επένδυση στη εικόνα της επιχείρησης μέσω κινητών είναι όχι μόνο ενδιαφέρουσα και δημιουργική, αλλά και ουσιαστική. Είναι, λοιπόν, μια άριστη ευκαιρία - και υποχρέωσή σας, συνάμα - να σιγουρευτείτε πως όταν οι πελάτες σας φεύγουν, παίρνουν μαζί τους και κάτι από το brand σας στην τσέπη τους.

Πηγή: entrepreneur.com

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search