Logistics

Ανακοινώσεις από τις μεταφορικές για τις μεγάλες καθυστερήσεις

Η "ασφυξία" που έχει δημιουργηθεί στο χώρο των εταιρειών ταχυμεταφορών, πιθανώς και αναμενόμενη από πολλούς, έχει επηρεάσει το σύνολο σχεδόν της online εμπορικής, αλλά και γενικότερα διακομετακομιστικής δραστηριότητας στη χώρα.

Εν μέσω lockdown, περιόδου προσφορών λόγω Black Friday και προ των πυλών των Χριστουγέννων, το ηλεκτρονικό εμπόριο προσπαθεί εν πολλοίς να κρατήσει ζωντανή την εποχική εμπορική δραστηριότητα στη χώρα, στο βαθμό που είναι εφικτό - και για όσους είχαν προετοιμαστεί. Όμως, το βάρος του πλήθους των αποστολών των προϊόντων αποδείχτηκε δυσβάσταχτο για τις εταιρείες μεταφορών.

Παρά το γεγονός ότι "όλοι" είχαν προετοιμαστεί για το αναμενόμενο δεύτερο lockdown, το πλήθος των διακινούμενων αγαθών ανέτρεψε κάθε πρόβλεψη που είχε γίνει από τις εταιρείες και δημιουργεί μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εξοργίζοντας σε αρκετές περιπτώσεις καταναλωτές και αφήνοντας έκθετους εμπόρους προς τους πελάτες τους.

Στο πλαίσιο της μεγάλης πίεσης που έχει πέσει στις μεταφορικές εταιρείες, εκδόθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σχετικές ανακοινώσεις από τους πρωταγωνιστές τού κλάδου.

 

H ενημέρωση της ACS Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις. Η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς. Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα. Στα πλαίσια αυτά: 1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ] 2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις. Η ανακοίνωση της Speedex Αγαπητοί πελάτες, Με γνώμονα τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων μας, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον Covid-19. Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση αποστολών. Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα. Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διακίνησης και διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα. Λυπούμαστε για την αναμονή και την όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί από τις τροποποιήσεις των χρόνων διαχείρισης των αποστολών και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη. Πηγή: Protagon.gr

H ανακοίνωση της ACS

Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.

Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

 

Η ανακοίνωση της Speedex

Αγαπητοί πελάτες,

Με γνώμονα τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων μας, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον Covid-19.

Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση αποστολών. Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα.

Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διακίνησης και διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα.

Λυπούμαστε για την αναμονή και την όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί από τις τροποποιήσεις των χρόνων διαχείρισης των αποστολών και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη.

 

Η ανακοίνωση της ΕΛΤΑ Courier

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

 

Η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής

Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών.

Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]
2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

 

Εικόνα: Norma Mortenson, Pexels
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 


ACS MediExpress για παράδοση φαρμάκων κατ΄ οίκον από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ

Μια καινοτόμα υπηρεσία διαθέτει η ACS και εν μέσω του lockdown, η οποία εξυπηρετεί και προστατεύει σε μεγάλο βαθμό τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα, μέσω της Υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς Φαρμάκων Κατ΄Οίκον “ACS MediExpress”, της παράδοσης φαρμάκων από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, χρησιμοποιώντας ειδική συσκευασία, ώστε αυτά να διατηρούνται στην κατάλληλη θερμοκρασία.

Ο ασθενής δεν χρειάζεται να μετακινηθεί από το σπίτι του θέτοντας σε μεγαλύτερο κίνδυνο, λόγω της πανδημίας, την ήδη επιβαρυμένη υγεία του και να βρίσκεται σε πολύωρη αναμονή στις ουρές των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ, καθώς όλη η διαδικασία αναλαμβάνεται από την ACS.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται

Ο ενδιαφερόμενος τηλεφωνεί στη γραμμή εξυπηρέτησης της ACS, που αναλαμβάνει τις εν λόγω αποστολές εντός Αττικής (τηλ. 216-1000567), και ενημερώνεται για τη διαδικασία και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Στη συνέχεια, η ACS παραλαμβάνει το φάκελο με τα δικαιολογητικά του ασθενή από τη διεύθυνσή του και τον προσκομίζει στο υποδεικνυόμενο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ. Ο φάκελος ανοίγεται και ελέγχεται από τον φαρμακοποιό του ΕΟΠΥΥ και ακολουθεί η παραλαβή του φαρμάκου από την ACS.

Μετά την παραλαβή του, το φάρμακο τοποθετείται σε ειδική συσκευασία ελεγχόμενης θερμοκρασίας και στη συνέχεια παραδίδεται στη διεύθυνση του ασθενή, μαζί με τα δικαιολογητικά που πρέπει να επιστραφούν.

Πότε θα έχει το φάρμακο ο ασθενής;

Για καλύτερο προγραμματισμό, ο ασθενής χρειάζεται να υπολογίσει ότι θα παραλάβει το φάρμακο την 4η εργάσιμη μέρα, από τη στιγμή που θα τηλεφωνήσει στην ACS, για να ενημερώσει ότι είναι έτοιμα τα δικαιολογητικά για την παραλαβή τους από την εταιρεία.

Πόσο ασφαλής είναι η μεταφορά του φαρμάκου;

Για την εν λόγω υπηρεσία, η ACS διαθέτει σχετική άδεια από τον ΕΟΠΥΥ για παραλαβή φαρμάκων υψηλού κόστους εκ μέρους του ασθενή με εξουσιοδότηση, ενώ τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις ταχυμεταφοράς με τις ενδεικνυόμενες συνθήκες για κάθε φάρμακο και τη χρήση ειδικών  συσκευασιών, σύμφωνα και με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για μεταφορές φαρμάκων.


Σημειώνεται ότι η ACS παρέχει άμεση τηλεφωνική υποστήριξη για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστεί ο ασθενής για τη διαδικασία. Η συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί από το 2018 και εξυπηρετούνται επιτυχώς αρκετά αιτήματα ασθενών, σε καθημερινή βάση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


EasyShipping: One-Stop solution για τη διαχείριση των αποστολών του e-shop σας μέσω courier

Με τη σημαντική αύξηση των online πωλήσεων, η αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών, πριν αλλά και μετά την πώληση, κρίνεται απαραίτητη. Η EasyShipping ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή προσφέρει:

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω SMS,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier και
  • πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher για τις αποστολές σας

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier. H διασύνδεση του e-shop σας με την εταιρεία courier που συνεργάζεστε πραγματοποιείται αυτόματα και η δημιουργία και εκτύπωση των Voucher των παραγγελιών σας μπορεί να γίνει εύκολα και μαζικά, με ένα απλό κλικ. Η εκτύπωση των voucher (ομαδικά ή μεμονωμένα) μπορεί να γίνει από τον εκτυπωτή σας, σε σελίδες A4 ή σε αυτοκόλλητες ετικέτες.

 

 

Έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών

Εκτός των άλλων, η υπηρεσία υποστηρίζει μαζική δημιουργία voucher, έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών (real-time tracking), αποστολή SMS στον παραλήπτη, ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier, καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Ενημέρωση του πελάτη με SMS και branded tracking page

Ο πελάτης σας ενημερώνεται μέσω SMS και λαμβάνει το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής. Ο originator του SMS είναι το δικό σας Brand και ο πελάτης κατευθύνεται σε μία custom σελίδα με το λογότυπό σας για τον εντοπισμού του πακέτου.

 

Υποστήριξη πολλαπλών courier ταυτόχρονα

Η εφαρμογή συνδέεται με την εταιρεία courier που ήδη συνεργάζεστε και έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με πολλαπλά e-shop και πολλαπλές εταιρείες courier μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης.

 

Η εφαρμογή κλείνει 2 χρόνια λειτουργίας και ολοκληρώνει με επιτυχία τη διασύνδεση οποιουδήποτε e-shop ή ERP με όλες τις ελληνικές εταιρείες courier

 

Εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών

Από πραγματικά στοιχεία πελατών, προκύπτει ότι μέσω της αυτοματοποιημένης και μαζικής διαχείρισης των voucher, η προετοιμασία των ημερήσιων αποστολών γίνεται στο ⅓ του απαιτούμενου χρόνου. Ενδεικτικά, αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 2-3 ωρών ημερησίως για ένα κατάστημα με 30-50 αποστολές την ημέρα. Επιπρόσθετα, η έξυπνη παρακολούθηση και οι real-time ειδοποιήσεις, μειώνουν έως και 80% τις επιστροφές ή τη μη παραλαβή προϊόντων.

 

Καθημερινή ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών

Με την εφαρμογή easyshipping.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των αντικαταβολών ανά εταιρεία courier και να έχετε πλήρη έλεγχο και ενημέρωση για τις εκκρεμείς αποδόσεις.

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβές κόστους αποστολής ανά εταιρεία courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής τής οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή.

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς και σχολεία από την ACS

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία για να συμβάλλει στην αντιμετώπιση του COVID-19, προχώρησε στη δωρεάν διανομή μασκών προστασίας σε κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την χώρα και σε σχολεία νησιωτικών δήμων.

Συγκεκριμένα, από την 1η Ιουνίου μέχρι σήμερα 2.000.000 πιστοποιημένες χειρουργικές μάσκες μιας χρήσης, δωρεά της εταιρείας «ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ», έχουν παραδοθεί από την ACS και σε συνεργασία με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ» σε συνολικά 193 φορείς σε όλη την Ελλάδα:

  • 70 Γηροκομεία και Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων
  • 25 Ιδρύματα Παιδικής Προστασίας - Κλειστής Φιλοξενίας
  • 25 Φορείς Υποστήριξης Απόρων και Αστέγων
  • 8 Φορείς Υποστήριξης και Φιλοξενίας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και βαριές αναπηρίες
  • 2 Κέντρα για την Ισότητα των Φύλων και την Αντιμετώπιση των Διακρίσεων
  • 5 Φορείς Υποστήριξης Προσφύγων
  • 1 Φορέα Συντροφιάς σε Ασθενείς Νοσοκομείων
  • 57 Φορείς Υπηρεσιών Υγείας και Χρονίων Πασχόντων (συμπ. Ψυχικής υγείας και αποκατάστασης)

 

Παράλληλα, η ACS προσέφερε στην  Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) τη δωρεάν διανομή 195 κιβωτίων με μάσκες προστασίας, που προορίζονταν προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε σχολεία των ακόλουθων νησιωτικών δήμων της χώρας μας:

Αγαθονησίου, Άγιου Ευστράτιου, Αλόννησου, Αμοργού, Σάμου, Ανάφης, Άνδρου, Αντιπάρου, Αργοστολίου, Αστυπάλαιας, Χανίων, Κάσου, Ψαρών, Θάσου, Σαντορίνης, Ικαρίας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κέας, Κιμώλου, Κυθήρων, Κύθνου, Λειψών, Λέρου, Λευκάδας, Λήμνου, Καστελόριζου, Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Νισύρου, Χίου, Παξών, Πάρου, Πάτμου, Σαμοθράκης, Σερίφου, Σικίνου, Σίφνου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Σκύρου, Σπετσών, Σύμης, Ερμούπολης Σύρου, Τήλου, Τήνου, Ύδρας, Φολεγάνδρου, Φούρνων, Χάλκης.

Η ACS θα συνεχίσει να παρέχει ανάλογη συνδρομή όπου της ζητηθεί, συμβάλλοντας στο μέτρο που της αναλογεί στην αντιμετώπιση του COVID-19.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS αρωγός της ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ. για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για άμεση ανταπόκριση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα, η εταιρεία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια των συνοριοφυλάκων για τη φύλαξη των ελληνικών συνόρων.

Συγκεκριμένα, τους τελευταίους μήνες η ACS συνεργάστηκε με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνοριοφυλάκων (ΠΟ.ΣΥ.ΦΥ.) για τη στήριξη των αστυνομικών δυνάμεων στα σύνορα του Έβρου, με τη δωρεάν, έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού (νυχτερινές και θερμικές κάμερες, φακούς, γάζες, ειδικά γάντια κ.α.), τα οποία παρέδιδαν ιδιώτες, φορείς και επιχειρήσεις στα καταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Η ACS ανέλαβε τις δωρεάν αποστολές προς συγκεκριμένους χώρους και δομές της ΠΟΣΥΦΥ στην Αλεξανδρούπολη και στο Διδυμότειχο, συνεισφέροντας στις δύσκολες ώρες που διένυσαν τα Σώματα Ασφαλείας και ο Στρατός λόγω των μεταναστευτικών πιέσεων στα σύνορα του Έβρου.

Σημειώνεται, ότι η εταιρεία στηρίζει σταθερά την ΠΟΣΥΦΥ από το 2015, αναγνωρίζοντας τον σημαντικό της ρόλο στην ασφάλεια των συνόρων της χώρας. Η ACS παρέχει στην Ομοσπονδία υπηρεσίες ταχυμεταφοράς με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος, καθώς και δωρεάν αποστολές σε περιπτώσεις κοινωνικών δράσεων, όπως η μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης που συγκέντρωναν πολίτες για παιδιά προσφύγων μέσω των αστυνομικών τμημάτων σε όλη την Ελλάδα το 2015, ένα μεταφορικό έργο που ξεπέρασε τους 8,3 τόνους σε βάρος αποστολών.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS χορηγός και στη φετινή Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα

Η ACS ήταν και φέτος, για 4η συνεχόμενη χρονιά, χορηγός στη δράση «Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020 από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και με την αρωγή της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας, με σκοπό να σταλεί το μήνυμα ότι «Αλκοόλ & οδήγηση δεν πάνε μαζί».

Χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ κατά τη διάρκεια της «14ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα», η οποία διενεργήθηκε ταυτόχρονα με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, σε 34 πόλεις της Ελλάδας με τη συμμετοχή 41 χώρων διασκέδασης.

 

Η ACS υλοποίησε τη δωρεάν, έγκαιρη και ασφαλή αποστολή των απαραίτητων υλικών στις πόλεις που συμμετείχαν και συνέβαλλε στην επιτυχή διοργάνωση της κοινωνικής δράσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, περίπου 2.200 νέοι φόρεσαν το αναγνωριστικό βραχιολάκι αποδεχόμενοι την πρόσκληση να γίνουν οι ήρωες της βραδιάς (οι «Οδηγοί της Παρέας») και να μην καταναλώσουν καθόλου αλκοόλ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν 1.595 αλκοτέστ σε άνδρες και γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας τα 35,6 έτη. Το 86,8% των «Οδηγών της Παρέας» βρέθηκαν κάτω από το νόμιμο όριο που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. και επιβραβεύτηκαν με αναμνηστικά δώρα. Αντίθετα, το 13,2% βρέθηκαν πάνω από το όριο (15,89 % άνδρες, 10,45% γυναίκες) με Μ.Ο ηλικίας τα 38,2 έτη.

Η κα Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Εταιρικής Βιωσιμότητας της ACS, δήλωσε σχετικά: «Ως ACS, υποστηρίζουμε θερμά τη συγκεκριμένη δράση, αλλά και οποιαδήποτε άλλη δράση βοηθά στην εμπέδωση της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς που συμπεριλαμβάνει την ασφαλή οδήγηση. Κάθε προσπάθεια που βοηθά στην ενίσχυση της προστασίας της υγείας του κοινωνικού συνόλου αλλά και των οδηγών μας, που προσπαθούν καθημερινά να παραδώσουν έγκαιρα και με ασφάλεια τις αποστολές τους, η υγεία των οποίων αποτελεί πρωταρχικό μας μέλημα, θα μας βρίσκει αρωγούς και συμπαραστάτες».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Κοινωνική δράση δωρεάς φαρμάκων από την ACS και το GIVMED

Τον Μάιο 2018, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες ένωσε τις δυνάμεις της με το GIVMED, την μη κερδοσκοπική οργάνωση που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα.

Μέχρι σήμερα χιλιάδες κουτιά περισσευούμενων φαρμάκων έχουν φτάσει στους κοινωφελείς του δικτύου GIVMED με την αξιοπιστία της ACS. Κοινωνικά φαρμακεία, γηροκομεία, δομές για παιδιά και άλλοι μη κερδοσκοπικοί φορείς έχουν παραλάβει τα απαραίτητα φάρμακα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ωφελουμένων τους.

Στο ίδιο πλαίσιο στήριξης των ευπαθών ομάδων, βάσει της μακρόχρονης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS, καλούμε τους πολίτες στον Νομό Αττικής να συγκεντρώσουν φάρμακα που δεν χρησιμοποιούν πια και να τα παραδώσουν στα καταστήματα Αττικής από τις 15 Οκτώβρη έως και 15 Νοέμβρη 2020.

Αν θες να στηρίξεις και εσύ τη δράση μας, ακολούθησε τα 3 απλά βήματα:

  • Έλεγξε το οικιακό σου φαρμακείο! Έχεις φάρμακα που δε χρειάζεσαι;
  • Τοποθέτησέ τα σε ένα κλειστό χαρτοκιβώτιο, γράφοντας «Φάρμακα για GIVMED» πάνω στο κουτί.
  • Βρες εδώ το πλησιέστερο κατάστημα ACS στην Αττική και παράδωσε το κουτί που ετοίμασες.

Αυτό ήταν! Η ACS και το GIVMED θα αναλάβουν τα φάρμακα που δε χρειάζεσαι πια να φτάσουν ακριβώς εκεί που υπάρχει ανάγκη.

Προσοχή: Ληγμένα φάρμακα, φάρμακα που χρειάζονται ψυγείο, δίγραμμα φάρμακα, ανοιχτά σιρόπια, αλοιφές, εισπνεόμενα ΔΕΝ μπορούν να δωρηθούν.

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο στην Ελλάδα τουλάχιστον 34.000.000 κουτιά φαρμάκων λήγουν και πετάγονται στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή περίπου 2.300.000 άνθρωποι ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, δηλαδή δυσκολεύονται να καλύψουν βασικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση στα φάρμακα που χρειάζονται. Το GIVMED | Share medicine Share life είναι η μη κερδοσκοπική οργάνωση, που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα (ηλικιωμένους, παιδιά, άπορους, πρόσφυγες, ψυχικά ασθενείς). Ιδρύθηκε τον Μάρτιο 2016 και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει συνολικά 100.521 κουτιά φαρμάκων και 184.000 κουτιά υγειονομικού και παραφαρμακευτικού υλικού, αξίας 1.321.265 ευρώ μέσω ενός δικτύου 149 κοινωφελών φορέων-σημείων δωρεάς.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H DHL παρουσίασε νέα υπηρεσία παράδοσης γύρω από το σπίτι των παραληπτών

Η DHL Parcel παρουσίασε μια νέα υπηρεσία στις Κάτω Χώρες, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν ένα σημείο παράδοσης γύρω από το σπίτι τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ταχυμεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα ακόμα και όταν ο καταναλωτής δεν είναι στο σπίτι.

Η ανακοίνωση ήρθε μετά από ένα επιτυχημένο πιλοτικό έργο σε συνεργασία με μερικά ηλεκτρονικά καταστήματα σε επιλεγμένες πόλεις. Από την 1η Οκτωβρίου, η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους καταναλωτές στην Ολλανδία.

Το πρώτο τεστ έγινε το καλοκαίρι με το μεγάλο διαδικτυακό πολυκατάστημα Wehkamp. Οι πελάτες του μπορούσαν να επιλέξουν να παραλάβουν την παραγγελία τους σε μια συμφωνημένη τοποθεσία γύρω από το σπίτι τους, όπως για παράδειγμα στην πίσω αυλή, σε ένα άδειο δοχείο απορριμμάτων ή στο γκαράζ.

Με αυτήν τη νέα μέθοδο παράδοσης, ο κούριερ θα χτυπήσει το κουδούνι ως πρώτη προσπάθεια να παραδώσει το δέμα αυτοπροσώπως. Εάν αυτό δεν έχει επιτυχία, ο κούριερ θα ελέγξει εάν η συμφωνημένη εναλλακτική τοποθεσία πληροί τις απαιτήσεις της παράδοσης, όπως να είναι στεγνή, να χωράει το πακέτο σε αυτό το σημείο κ.λπ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS καλεί τους πολίτες να στείλουν δωρεάν τρόφιμα στην Καρδίτσα μέσω των καταστημάτων της

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες ανάγκες του Δήμου Καρδίτσας, που προέκυψαν από την καταστροφική κακοκαιρία «ΙΑΝΟΣ», η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που ακολουθεί, προσφέρει έμπρακτη στήριξη στους πληγέντες αναλαμβάνοντας τη δωρεάν αποστολή συγκεκριμένων τροφίμων ανάγκης από τα καταστήματα ΑCS όλης της χώρας.

Συγκεκριμένα από την Τετάρτη 30/09/20 έως και την Πέμπτη 15/10/20 καλούμε τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν τα παρακάτω τρόφιμα μακράς διαρκείας για τους πληγέντες και να τα παραδίδουν στα καταστήματα της ACS πανελλαδικά (με βάση την πρόσφατη ενημέρωση από το Κοινωνικό Παντοπωλείο Καρδίτσας για τις τρέχουσες ανάγκες):

  • Κονσέρβες φαγητού
  • Δημητριακά
  • Όσπρια
  • Ρύζι και κριθαράκι (όχι μακαρόνια)
  • Συσκευασμένα αρτοσκευάσματα (π.χ. μπισκότα, κρουασάν, φρυγανιές κλπ)
  • Γάλατα μακράς διάρκειας, τα οποία διατηρούνται εκτός ψυγείου, π.χ. εβαπορέ.

Προσοχή: Δεν χρειάζονται είδη ρουχισμού.

Αποστολή μας ο Άνθρωπος ACS

Η ACS αναλαμβάνει την ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των τροφίμων και την παράδοση αυτών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Καρδίτσας, με σκοπό τη διάθεσή τους στους πληγέντες των καιρικών φαινομένων. 

Τα ανωτέρω τρόφιμα θα πρέπει να παραδίδονται στα καταστήματα ACS σε κλειστές συσκευασίες, εντός χαρτοκιβωτίων, και με την ένδειξη «Για τους πληγέντες της Καρδίτσας».

Βρείτε το κοντινότερό σας κατάστημα ACS στο www.acscourier.net/el/home

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ACS στη λίστα "Most Admired Companies in Greece"

Σε μια περίοδο που η οικονομία αλλά και η κοινωνία δοκιμάστηκαν σε πολλά επίπεδα, οι εταιρείες του Ομίλου Quest, ACS και iSquare ξεχώρισαν για την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την εταιρική τους υπευθυνότητα και εντάχθηκαν στη λίστα “ Most Admired Companies in Greece” του περιοδικού Fortune, η οποία περιλαμβάνει τις εταιρείες με την καλύτερη εταιρική φήμη στην Ελλάδα.

Στην πρώτη φάση της διαδικασίας ανάδειξης της σημαντικής αυτής λίστας, επιλέχτηκαν εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €50 εκ. Στη συνέχεια, στελέχη της αγοράς επέλεξαν τις καλύτερες από αυτές με βάση 9 κριτήρια: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιοποίηση Πόρων και Εταιρικών Παγίων, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, Οικονομική Επίδοση, Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία, Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών και Εξωστρέφεια/ Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα.

Στην δεύτερη φάση της διαδικασίας ανάδειξης, το 20% των “top scorers” εταιρειών μαζί με το 50% των πρώτων ανά κλάδο της προηγούμενης λίστας τέθηκαν εκ νέου σε επιλογή από τα στελέχη, έτσι ώστε να διαμορφωθεί η τελική λίστα.

Η ACS λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search