Logistics

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για την Ελασσόνα στα καταστήματα ACS

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες ανάγκες του Δήμου Ελασσόνας, που προέκυψαν από τον καταστροφικό σεισμό στις 3 και 4 Μαρτίου, η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που ακολουθεί, προσφέρει έμπρακτη στήριξη στους πληγέντες αναλαμβάνοντας τη δωρεάν αποστολή συγκεκριμένων ειδών ανάγκης από τα καταστήματα ΑCS όλης της χώρας.

Συγκεκριμένα από το Σάββατο 13/03/21 έως και την Τρίτη 13/04/21 καλούμε τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν τα παρακάτω είδη πρώτης ανάγκης που έχει ανακοινώσει ο Δήμος Ελασσόνας για τη στήριξη των σεισμόπληκτων και να τα παραδίδουν στα καταστήματα της ACS πανελλαδικά:

 

  • Κουβέρτες, σεντόνια, μαξιλάρια, παπλώματα και κλινοσκεπάσματα.
  • Απολυμαντικά / καθαριστικά / είδη προσωπικής υγιεινής (σφραγισμένες συσκευασίες).
  • Ατομικές συσκευασίες με μέλι / μαρμελάδα (όχι γυάλινες συσκευασίες).
  • Ατομικές συσκευασίες σε κρουασάν, τσουρεκάκια, κριτσίνια και κουλούρια.
  • Ατομικοί μικροί χυμοί - σοκολατούχα γάλατα μακράς διαρκείας (όχι ψυγείου).
  • Μεγάλες συσκευασίες σε εμφιαλωμένα νερά.

 

Η ACS αναλαμβάνει την ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των παραπάνω ειδών και την παράδοσή τους στον χώρο των Κ.Ε.Π. του Δήμου Ελασσόνας, με σκοπό τη διάθεσή τους από τον Δήμο σε πάνω από 5.000 σεισμόπληκτους κατοίκους. 

 

Τα ανωτέρω είδη θα πρέπει να παραδίδονται στα καταστήματα ACS σε κλειστές συσκευασίες, εντός χαρτοκιβωτίων, και με την ένδειξη «ΣΕΙΣΜΟΠΛΗΚΤΟΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


EasyShipping.gr: Έξυπνη διαχείριση πολλαπλών εταιρειών courier με αυτόματη διασύνδεση του e-shop σας

Τώρα, όσο ποτέ άλλοτε, η βελτιστοποίηση της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων είναι επιτακτική ανάγκη. Οι νέες συνθήκες απαιτούν ταχύτητα, ευελιξία και ελαχιστοποίηση του κόστους κατά το λεγόμενο "last-mile".

Η EasyShipping ήρθε να δώσει μία ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών που δρομολογούνται μέσω όλων των γνωστών εταιρειών courier που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Μέσα από ένα έξυπνο και εύχρηστο πάνελ διαχείρισης, δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει την εταιρεία courier που επιθυμεί ανά παραγγελία, καθώς επίσης και να παρακολουθήσει μαζικά και ταυτόχρονα όλες του τις ενεργές ή ολοκληρωμένες αποστολές.

 

Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή προσφέρει:

  • αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher για όλες τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier,
  • έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών σας (real-time tracking),
  • ενημέρωση του παραλήπτη μέσω SMS,
  • εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών,
  • ενημέρωση των αντικαταβολών,
  • branded σελίδα tracking για τον παραλήπτη/αγοραστή,
  • ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier και
  • πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Αυτόματη διασύνδεση με το e-shop σας

Η εφαρμογή προσφέρει αυτόματη διασύνδεση όλων των γνωστών e-commerce platform (Magento, WooCommerce, CsCart, OpenCart, Shopify, Softone, PrestaShop, API) απευθείας με το σύστημα API των εταιρειών courier.

 

Η εφαρμογή κλείνει 2 χρόνια λειτουργίας και ολοκληρώνει με επιτυχία τη διασύνδεση οποιουδήποτε e-shop ή ERP με όλες τις ελληνικές εταιρείες courier

 

Αυτόματη και μαζική δημιουργία voucher για τις αποστολές σας

H διασύνδεση του e-shop σας με τις εταιρείες courier που συνεργάζεστε πραγματοποιείται αυτόματα, ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε και να εκτυπώνετε τα Voucher των παραγγελιών σας μαζικά με ένα απλό κλικ. Η εκτύπωση των voucher (ομαδικά ή μεμονωμένα) μπορεί να γίνει από τον εκτυπωτή σας (σε A4 ή σε αυτοκόλλητες ετικέτες).

 

Έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών

Εκτός των άλλων, η υπηρεσία υποστηρίζει μαζική δημιουργία voucher, έξυπνη παρακολούθηση των αποστολών (real-time tracking), αποστολή SMS στον παραλήπτη, ταυτόχρονη χρήση δύο ή περισσότερων εταιρειών courier καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες που βελτιώνουν τα operations ενός retail business στο κρίσιμο κομμάτι του after sales.

 

Ενημέρωση του πελάτη με sms και branded tracking page

Ο πελάτης σας ενημερώνεται μέσω SMS και λαμβάνει το tracking code για την παρακολούθηση της αποστολής. Ο originator του SMS είναι το δικό σας Brand και ο πελάτης κατευθύνεται σε μία custom σελίδα με το λογότυπό σας για τον εντοπισμού του πακέτου.

 

 

 

Υποστήριξη πολλαπλών courier ταυτόχρονα

Η εφαρμογή συνδέεται με την εταιρεία Courier που ήδη συνεργάζεστε και έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με πολλαπλά e-shop και πολλαπλές εταιρείες courier μέσω ενός κοινού πάνελ διαχείρισης.

 

Εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των επιστροφών

Από πραγματικά στοιχεία πελατών προκύπτει ότι μέσω της αυτοματοποιημένης και μαζικής διαχείρισης των voucher, η προετοιμασία των ημερήσιων αποστολών γίνεται στο ⅓ του απαιτούμενου χρόνου. Ενδεικτικά αυτό μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 2-3 ωρών ημερησίως για ένα κατάστημα με 30-50 αποστολές ημερησίως. Επιπρόσθετα, η έξυπνη παρακολούθηση και οι real-time ειδοποιήσεις μειώνουν έως και 80% τις επιστροφές ή τη μη παραλαβή προϊόντων.

 

Καθημερινή ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών

Με την εφαρμογή τής Easyshipping.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των αντικαταβολών ανά εταιρεία courier και να έχετε πλήρη έλεγχο και ενημέρωση για τις εκκρεμείς αποδόσεις.

 

Νέες υπηρεσίες και επόμενα βήματα

Η εφαρμογή θα εμπλουτιστεί άμεσα με τη λειτουργία υπολογισμού του ακριβούς κόστους αποστολής ανά courier, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα επιλογής της οικονομικότερης λύσης ανά αποστολή. Επιπρόσθετα, στο άμεσο μέλλον θα λανσαριστεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο ιδανικό για εταιρείες logistics (3PL).

Η EasyShipping συνεργάζεται ήδη με μεγάλα development agencies και στοχεύει άμεσα να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce στοχεύοντας κυρίως στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παραγγελιών (after sales logistics).

- Advertorial -

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Επενδύσεις σχεδόν 39 δισ. ευρώ στα logistics στην Ευρώπη το 2020

Οι επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα στην Ευρώπη αυξήθηκαν στα 38,64 δισ. ευρώ το 2020, ποσό που είναι το υψηλότερο από το 2013. Φυσικά, αυτό οφείλεται στην εκρηκτική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαιτίας της πανδημίας.

Τα μέτρα περιορισμού εξαιτίας του νέου κορωνοϊού σε όλη την Ευρώπη έχουν οδηγήσει σε αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών και αυτό οδήγησε σε ρεκόρ απορρόφησης αποθηκών στη Γηραιά Ήπειρο.


Τα δεδομένα σχετικής έρευνας, τα οποία συγκεντρώθηκαν, αναλύθηκαν και δημοσιεύθηκαν από την Comprar Acciones, δείχνουν ότι πέρυσι δαπανήθηκαν 38,64 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις σε logistics σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η χρηματοδοτική μίσθωση αυξήθηκε κατά 69% πέρυσι, καλύπτοντας συμφωνίες συνολικού ύψους 1 εκατομμυρίου τετραγωνικών μέτρων. Μεταξύ αυτών που υπέγραψαν μισθώσεις το 2020 ήταν οι Amazon, DHL, SF Express και XPO Logistics.

 

Όπως αναφέρει και το ecommercenews.eu τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, το ποσοστό κενών χώρων όσον αφορά σε αποθήκες στην Ευρώπη μειώθηκε και βρέθηκε σε ποσοστό ρεκόρ, μόλις στο 5%.

Σημαντικές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Alibaba και η Amazon, αλλά και πολλοί τρίτοι πάροχοι logistics ήταν μεταξύ των εταιρειών που αύξησαν τη ζήτηση για αποθηκευτικούς χώρους και κέντρα διαχείρισης παραγγελιών που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη.

Εικόνα: Cleyder Duque, Pexels
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Η αγορά courier αλλάζει διεθνώς

Με τον περιορισμό των μετακινήσεων σχεδόν σε όλο τον πλανήτη και κλειστά τα φυσικά καταστήματα, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν μια φυσική εξέλιξη. Οι άνθρωποι στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτό οδήγησε σε μια μεγάλη δομική αλλαγή στις επιχειρήσεις.

Αυτή η δομική αλλαγή ωφέλησε τις εταιρείες ταχυμεταφορών αλλά σε κάποιες περιπτώσεις οι εταιρείες αυτές δεν είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα για να ανταποκριθούν σε αυτές τις ανάγκες, οι οποίες αναμφίβολα αντιμετώπισαν τη μεγαλύτερη πίεση, κυρίως το διάστημα λίγο πριν από τα Χριστούγεννα και μετά το Black Friday.

Ταυτόχρονα, οι μετοχές των πολυεθνικών εταιρειών ταχυμεταφορών αυξάνονται και η τιμή τους την περασμένη χρονιά σημείωσε σημαντική αύξηση.

Η αξία των μετοχών της FedEx αυξήθηκε κατά 71%, ακολουθούμενη από την ανταγωνιστική της εταιρεία UPS με αύξηση 36%. Η πιο επιτυχημένη ευρωπαϊκή εταιρεία είναι η γερμανική DHL, η οποία είδε την τιμή της μετοχή της να αυξάνεται κατά 33%.
 

Στην Ελλάδα, οι 4 μεγαλύτερες εταιρείες είναι οι ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier και η Speedex. Πέρα από αυτές υπάρχουν μεσαίες εταιρείες όπως η Courier Center και άλλες, αλλά και πάρα πολλές μικρές, οι οποίες όμως δεν έχουν παρουσία σε όλη την Ελλάδα.

Ήδη το Skroutz προχώρησε στην εξαγορά τής SendX και αυτή η κίνηση μπορεί να επηρεάσει συνολικά την αγορά αφού η πλατφόρμα του Skroutz ελέγχει σημαντικό μέρος των παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Αλλά, κυρίως, αυτή η κίνηση αποτυπώνει την τάση οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου να επεκτείνονται σε ταχυμεταφορές αφού αφενός μιλάμε για επιπλέον έσοδα, αλλά αφετέρου για έλεγχο της αγοράς και της ποιότητας των υπηρεσιών.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες στην αγορά των ταχυμεταφορών είναι η ταχύτητα και η ποιότητα της υπηρεσίας. Σε μεγάλο βαθμό η αγορά των ταχυμεταφορών όλα αυτά τα χρόνια ενδιαφερόταν για την ταχύτητα, αφού η ποιότητα της υπηρεσίας ήταν σε δεύτερη μοίρα. Το 2020 η αγορά των ταχυμεταφορών βίωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των τελευταίων δεκαετιών, αλλά και την μεγαλύτερη κρίση ταυτόχρονα.

Όμως, η αγορά ήδη αλλάζει και οι εταιρείες θα πρέπει να βελτιωθούν για να μπορέσουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και “ζωντανές” στην επόμενη περίοδο.

Οι απαιτήσεις θα είναι σημαντικές και οι επενδύσεις απαραίτητες για τις εταιρείες ταχυμεταφορών. Αυτό που συμβαίνει αυτή την στιγμή είναι ότι οι πολυεθνικές εταιρείες από το εξωτερικό ουσιαστικά δεν έχουν δικό τους δίκτυο σε όλη την Ελλάδα και για την διακίνηση αποστολών εντός της χώρας στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιούν τις 4 μεγάλες εταιρείες.

Μια ακόμη παράμετρος που επηρεάζει την αγορά, είναι η μορφολογία της χώρας με τα πάρα πολλά νησιά τα οποία απαιτούν αεροπορικές μεταφορές για να υπάρχει ταχύτητα, αλλά οι περισσότερες εταιρείες σταμάτησαν αυτές τις μεταφορές και χρησιμοποιούν πλοία.

Δείτε περισσότερα στο thetotalbusiness.com

Εικόνα: Pavel Danilyuk, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακές Εφοδιαστικές Αλυσίδες"

Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα «Ψηφιακές Εφοδιαστικές Αλυσίδες», την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021, στις 16.30.

Η 4η βιομηχανική επανάσταση, αλλά και οι προκλήσεις του Covid-19, επιβάλλουν το μετασχηματισμό των παραδοσιακών γραμμικών εφοδιαστικών αλυσίδων σε δυναμικά και ευέλικτα μοντέλα, όπου όλα τα μέρη του δικτύου, επικοινωνούν και ανταλλάσσουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες.

 

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ψηφιακά εφοδιαστικά δίκτυα απολαμβάνουν ήδη οφέλη όπως: 25% μείωση των αποθεμάτων, 25% μείωση του κόστους των outbound logistics, 44% βελτίωση της αποδοτικότητας μεταφορικών μέσων και παγίων.

Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ACS για 7η χρονιά σύμμαχος του Make-A-Wish Ελλάδος

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες έκλεισε εφτά χρόνια συνεργασίας με τον οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα λιγότερο τυχερά παιδιά και τις οικογένειές τους. Εν μέσω μιας ιδιαίτερα απαιτητικής περιόδου για τις ταχυμεταφορές, η εταιρεία  ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Οργανισμό, υποστηρίζοντας, κατά κύριο λόγο, το πρόγραμμα  «Αστέρι της Ευχής».

 

Το Make-A-Wish υλοποιεί το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα σχολεία όλης της Ελλάδας εδώ και 22 χρόνια, και μέσω αυτού δίνεται η δυνατότητα σε κάθε μαθητή με το συμβολικό ποσό των €2 να αποκτήσει το δικό του χάρτινο Αστέρι της Ευχής και να βοηθήσει ένα παιδί που αγωνίζεται για τη ζωή του, να εκπληρώσει την ευχή του.

Τη φετινή σχολική χρονιά, η ACS, μέσω 6.500 δωρεάν αποστολών, συνέβαλε στην υλοποίησή του προγράμματος σε περισσότερα από 700 σχολεία. Επιπλέον, φέτος η εταιρεία διεκπεραίωσε για το Make-A-Wish 500 δωρεάν αποστολές δώρων και αντικειμένων που σχετίζονται με την εκπλήρωση της ευχής παιδιών. Τέλος, η ACS ανέλαβε και την κάλυψη του συνόλου των αναγκών του Οργανισμού σε αναλώσιμα, με την παροχή 7.000 φακέλων, 1.500 συσκευασιών ειδικού υλικού και 2 επαγγελματικών θερμικών εκτυπωτών με τα αναλώσιμά τους.

 

Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες και με το Αστέρι της Ευχής δίνει δύναμη σε εκατοντάδες παιδιά με σοβαρές ασθένειες. Mέχρι σήμερα η ACS έχει πραγματοποιήσει τη δωρεάν μεταφορά 20.500 ενημερωτικών αποστολών σε σχολεία και εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, καταφέρνοντας να ενημερωθούν για το πρόγραμμα χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς και συμβάλλοντας έμμεσα, με αυτόν τον τρόπο, στην υλοποίηση περισσοτέρων από 600 ευχών που έχει υιοθετήσει το πρόγραμμα από το 2014.

 

Η ACS θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Make-A-Wish, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στις ταχυμεταφορές μπαίνει η Skroutz με την εξαγορά τής SendX

Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του marketplace της η Skroutz προχωρά σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, εξαγοράζοντας το 100% της εταιρείας Myjobnow Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.

Η απόκτηση της εταιρείας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη.

Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στη Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο για την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.



Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.



Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της Myjobnow Delivery, η οποία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως με στόλο 130 δίτροχα και 10 ελαφρά φορτηγά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Από τον Ελαιώνα στο Θριάσιο θα μεταφερθούν 500 πρακτορεία μεταφορών

Τάξη στο «χάος» του Ελαιώνα με τη μετεγκατάσταση των περίπου 500 πρακτορείων μεταφορών στον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο, γνωστό και ως Θριάσιο ΙΙ, δημιουργώντας ένα πλήρες μεταφορικό σύστημα που θα αυξήσει τη λειτουργικότητα των logistics, επιχειρεί η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργικού γραφείου και της διυπουργικής επιτροπής, προκρίνει την αρχική πρόταση ενίσχυσης υποδομών του κλάδου των Logistics με την οριστική ένταξή τους στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Το έδαφος προλείανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε διαδικτυακή εκδήλωση των εμπόρων, όπου, αφού σημείωσε ότι η εικόνα της αγοράς μετά τον Covid-19 θα είναι διαφορετική, εκτίμησε ότι αυξάνεται η ανάγκη για μεγαλύτερα κέντρα logistics και πιο ισχυρές εταιρείες ταχυμεταφορών.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι η μετεγκατάσταση να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης σε ποσοστό 30%, ενώ για το υπόλοιπο 70% της ιδιωτικής συμμετοχής δύναται να λάβει δημόσιες εγγυήσεις. Ο χρονικός ορίζοντας αρχικών νομικών δεσμεύσεων είναι 2 έτη και της ολοκλήρωσής τους τα 6 έτη, γεγονός που αποκλείει τα μη ώριμα έργα. Οι επιλέξιμες δαπάνες αφορούν υποδομές κάθε είδους έργων, όπως οδικά, υδραυλικά, ειδικά κτηριακά, ειδικό εξοπλισμό, μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικής διασύνδεσης, διατηρώντας πράσινους περιβαλλοντικούς στόχους.

Οι δημόσιες επενδύσεις υποδομών εφοδιαστικής, αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, θα λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά και θα εκκινήσουν τις ξένες άμεσες επενδύσεις (FDI). Η ενίσχυση που προκρίνεται αφορά την Αττική και τη Δυτική Θεσσαλονίκη με πύλες έλξης τα εμπορικά τους λιμάνια που θα λειτουργούν ως hub υψηλής ζήτησης μεταφορών για την εξυπηρέτηση της ευρύτερης ευρωπαϊκής ενδοχώρας, γειτονικών λιμένων, Ασίας και Αφρικής. Άμεση στόχευση η παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας στον ευρύτερο κλάδο των logistics και της ελαφράς μεταποίησης.

Στα θετικά της πρότασης για μετεγκατάσταση των πρακτορείων μεταφορών στην περιοχή εμπορευματικού σταθμού του ΟΣΕ, είναι το γεγονός ότι στην Αττική η ανάπτυξη των υποδομών εστιάζεται στο Θριάσιο Πεδίο, όπου όλες οι σημαντικές δραστηριότητες logistics της κεντρικής Ελλάδας συγκεντρώνονται και υποστηρίζονται εθνικά από τα πρακτορεία μεταφορών του Ελαιώνα. Επιπλέον υποδομή αποτελεί ο άξονας Υλίκης, ο οποίος θα συνδέσει τις παραγωγικές περιοχές Κορινθίας, Βοιωτίας με το Θριάσιο Πεδίο, παρακάμπτοντας τη μητροπολιτική Αθήνα.

Παράλληλα, προβλέπεται η διακίνηση φορτίων με άυλα έγγραφα, κοινού format για την επικοινωνία των συστημάτων, κάτι που προϋποθέτει τη δημιουργία κατάλληλου τελωνειακού και φορολογικού πλαισίου, ως υποδομές ψηφιοποίησης.

Εικόνα: Marcin Jozwiak, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H Wolt ξεκινά και τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Αθήνα

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece, με την οποία έγινε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.

Οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, και πολύ σύντομα οι πελάτες της Wolt θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν και τις καθημερινές τους αγορές μέσα από την πλατφόρμα.

Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης. Θα προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού, Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, πού βρίσκεται και πότε θα την παραλάβουν.

Επίσης, θα δίνεται στους πελάτες η δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία με ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές. Τέλος, θα διαθέτει την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 

 

 

Brexit: Κάθε δέμα από και προς την ΕΕ πρέπει να έχει και τελωνειακό έντυπο

Τα ταχυδρομεία και όλοι οι (αερο)μεταφορείς στο Ηνωμένο Βασίλειο προειδοποιούν ότι κάθε δέμα που περιέχει δώρα ή αγαθά που αποστέλλονται σε χώρα της ΕΕ πρέπει να έχει επισυναπτόμενο έντυπο από τα τελωνεία της χώρας. Αυτό είναι το αποτέλεσμα του Brexit, το οποίο άρχισε να λειτουργεί πλήρως την 1η Ιανουαρίου.

Τώρα που το Ηνωμένο Βασίλειο εγκατέλειψε επίσημα την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι τελωνειακές διασαφηνίσεις ισχύουν πλέον για τις χώρες της ΕΕ. Το σχετικό συνοδευτικό έντυπο δε χρειάζεται να συμπληρωθεί εάν κάποιος από το Ηνωμένο Βασίλειο στέλνει μια επιστολή, μια ταχυδρομική κάρτα ή ένα έγγραφο σε μια χώρα της ΕΕ. Αλλά εάν πρόκειται για δέμα που περιέχει αγαθά ή δώρα, θα πρέπει να υπάρχει και το τελωνειακό έντυπο.

Τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των πακέτων που προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, αφού περίπου το 45% της συνολικής διεθνούς κίνησης δεμάτων που λαμβάνουν τα ταχυδρομεία στη Μεγάλη Βρετανία πηγαίνει σε προορισμούς της ΕΕ - τουλάχιστον μέχρι τώρα...  Οι νέοι κανόνες ισχύουν για οποιονδήποτε στέλνει δέμα από την Αγγλία, τη Σκωτία ή την Ουαλία σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ και αντιστρόφως.

Ειδικά εφόσον πρόκειται για εμπορεύματα, που κάποιος αγοράζει για παράδειγμα online από την Ελλάδα, υπόκεινται σε ΦΠΑ και έξοδα εκτελωνισμού (15 ευρώ) εάν η αξία τους είναι πάνω από 22 ευρώ και έως 150 ευρώ, ενώ εάν είναι πάνω από 150 ευρώ υπόκεινται και σε εισαγωγικούς δασμούς. Εφόσον η Μεγάλη Βρετανία είναι πλέον τρίτη χώρα "τα Ταχυδρομικά Αντικείμενα κατά την εισαγωγή τους στο τελωνειακό έδαφος της Ε.Ε και ανεξάρτητα από το είδος του περιεχομένου τους (δώρο, εμπορικό δείγμα κ.λπ.), υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο και εκτελωνισμό, εφόσον απαιτείται, σύμφωνα με την τελωνειακή νομοθεσία", όπως αναφέρεται στη σχετική σελίδα των ΕΛΤΑ.

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα σχετικά όρια αξίας, τα έξοδα και τους φόρους, από τη σχετική σελίδα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, εδώ.

Εικόνα: Karolina Grabowska, Pexels
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search