Logistics

Η Amazon επενδύει πάνω από 1 δισ. ευρώ στην Ευρώπη σε στόλο μηδενικών εκπομπών

Η Amazon ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ έως το 2027 για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα του δικτύου μεταφορών της στην Ευρώπη.

Η εταιρεία θα προσθέσει ηλεκτρικά φορτηγά παράδοσης, όπως επίσης και ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά οχήματα μεταφορών στο δίκτυό της, με στόχο μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2040.

Η Amazon εργάζεται για πιο βιώσιμες πρακτικές λειτουργίας και παράδοσης στην Ευρώπη εδώ και καιρό. Αυτό το καλοκαίρι, εγκαινίασε τον πρώτο της κόμβο «μικροκινητικότητας» στο Λονδίνο, που αποτελείται από ένα στόλο ηλεκτρικών ποδηλάτων και προσωπικό που κάνει παραδόσεις με τα πόδια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 3.000 ηλεκτρικά φορτηγά για παραδόσεις σε όλη την Ευρώπη. Στόχος με τα νέα επενδυτικά της σχέδια, είναι να αυξήσει αυτόν το στόλο σε πάνω από 10.000 οχήματα έως το 2025.

Η Amazon διαθέτει επί του παρόντος κόμβους μικροκινητικότητας σε 20 πόλεις της Ευρώπης και θέλει να τους διπλασιάσει μέχρι το τέλος του 2025. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει σε χιλιάδες φορτιστές οχημάτων στις Ευρωπαϊκές της εγκαταστάσεις.

Επιπλέον, θέλει να τροφοδοτήσει τις δραστηριότητές της με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025. Σε αυτό το πλάνο εντάσσονται κέντρα δεδομένων, κέντρα logistics και φυσικά καταστήματα. Πριν από ένα χρόνο, οι δραστηριότητες της εταιρείας τροφοδοτούνταν με 85% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, διαθέτοντας πάνω από 100 έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε όλη την Ευρώπη.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: amazon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BOX NOW: Πως να προχωρήσετε σε ικανοποίηση των πελατών σας στο last mile

Η πανδημία έδειξε πιο έντονα από ποτέ την ευθραυστότητα του customer loyalty, γι’ αυτό και το last mile αποτελεί πλέον μια πολύ σημαντική παράμετρο.

Η ευκολία και η ταχύτητα μιας παραγγελίας, αποτελούν βασική προτεραιότητα για τον καταναλωτή, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εγκαταλείπει το καλάθι του αν παρουσιαστεί κάποιο μεγάλο, ή αδικαιολόγητο κόστος παράδοσης.

Με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας και του retention στις διαδικτυακές παραγγελίες, η BOX NOW διαχειρίζεται τις αποστολές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αυξάνοντας το μέσο καλάθι κατά 20% και προσφέροντας παράλληλα ευέλικτες παραδόσεις δεμάτων στους πελάτες.

Η BOX NOW προσφέρει στον τελικό καταναλωτή την ελευθερία παραλαβής δεμάτων, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, μέσω των αυτόματων μηχανημάτων παράδοσης δεμάτων, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 1.000 σημεία πανελλαδικά.

Όμως, πόσο εύκολο είναι για ένα e-shop να συνδεθεί με τη BOX NOW;

Σύμφωνα με τον κύριο Παναγιώτη Οικονόμου, Chief Information Officer της BOX NOW, “η διασύνδεση της υπηρεσίας μπορεί να υλοποιηθεί με  διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη/e-shop. Παρέχουμε plugins για τις πιο γνωστές και mainstream e-commerce πλατφόρμες (WordPress, OpenCart, Shopify κ.λπ.)”.

“Σε περίπτωση tailor made solution, παρέχουμε το API μας, το οποίο επιτρέπει πλήρη διασύνδεση. Μέσω αυτού, παρέχονται όλες οι λειτουργίες της υπηρεσίας, καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία όσον αφορά στις αποστολές.

Σε περίπτωση που κάποιο κατάστημα θέλει να εξυπηρετεί τους πελάτες του για αποστολή αντικειμένων μέσω των lockers της BOX NOW, χωρίς να προχωρήσει σε κάποιο Integration, η εταιρία μας παρέχει και το portal πελατών, στο οποίο μπορεί να καταχωρήσει μόνος του τις αποστολές.”

Πόσος χρόνος απαιτείται συνήθως για τη διασύνδεση ενός e-shop με την υπηρεσία της BOX NOW;

Ο χρόνος διασύνδεσης εξαρτάται κυρίως από την πολυπλοκότητα του κάθε e-shop (tailor made / e-commerce platform). Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση διαρκεί 2-3 εβδομάδες, καθώς απαιτούνται αρκετά τεστ και φυσικά, prioritization από τη μεριά του e-shop.

Τί ασφάλεια υπάρχει όσον αφορά στη διασύνδεση και φυσικά, την παραλαβή αντικειμένων από τα locker; Τί συμβαίνει με τα Pins;

Η διασύνδεση είναι ασφαλής και πραγματοποιείται μέσω όλων των τελευταίων προτύπων ασφάλειας (κρυπτογράφηση κ.λπ.). Τα συστήματά μας χρησιμοποιούν όλα τα state of the art πρωτόκολλα και υπηρεσίες (κυρίως είμαστε Host σε cloud services).

Όσον αφορά στην ασφάλεια των Pin, θέλω να αναφέρω ότι δεν υπάρχει επαναχρησιμοποίηση των parcel ids, όπως και το ότι δε μπορεί τυχαία να βάλει κάποιος ένα 10ψήφιο αριθμό και να ανοίξει κάποιο compartment σε κάποιο Locker. Η πιθανότητα είναι μικρότερη του ενός δισεκατομμυρίου.

 

Ποια είναι η BOX NOW

Η BOX NOW, η νέα πρωτοπόρος start up (ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021), φέρνει το μέλλον στην παράδοση δεμάτων. Αξιοποιώντας καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία, προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα (Ε-shop) αλλά και σε κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κοινωνική δράση δωρεάς φαρμάκων από την ACS και τo GIVMED

Για μια ακόμα χρονιά, η ACS, στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, συνεργάζεται με το GIVMED, τη μη κερδοσκοπική οργάνωση που μεριμνά για την πρόσβαση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φαρμακευτικό υλικό.

Συγκεκριμένα, από τις 14 Οκτωβρίου έως και τις 14 Νοεμβρίου 2022 στα καταστήματα του δικτύου της ACS στον Νομό Αττικής, θα συγκεντρώνονται φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.

Η διαδικασία είναι η ακόλουθη: Ο δωρητής ελέγχει το φαρμακείο του για φάρμακα που μπορεί να δωρίσει. Τα φάρμακα προς δωρεά δεν πρέπει να έχουν λήξει, να χρειάζονται ψυγείο, να είναι δίγραμμα και χρησιμοποιημένα ή ανοιχτά όταν πρόκειται για σιρόπια, αλοιφές και εισπνεόμενα. Στη συνέχεια, o δωρητής τοποθετεί τα φάρμακα σε χαρτοκιβώτιο, το οποίο κλείνει και αναγράφει ευκρινώς «Φάρμακα για GIVMED». Τέλος, παραδίδει το χαρτοκιβώτιο στο κοντινότερο κατάστημα ACS εντός Αττικής, που θα αναλάβει να το στείλει με ασφάλεια στο Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.

Από την αρχή της συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών τον Μάιο του 2018, οι κοινωφελείς δομές του δικτύου του GIVMED, όπως τα κοινωνικά φαρμακεία, τα γηροκομεία και οι δομές για παιδιά έχουν λάβει χιλιάδες φάρμακα που συγκεντρώνονται και διανέμονται από την ACS. Σημειώνεται ότι η αξία των φαρμάκων που συγκεντρώθηκαν από τους κατοίκους της Αττικής στην αντίστοιχη δράση του 2020, ξεπέρασε τα 10.500 ευρώ.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους δράσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία του BestPrice.gr με την AftersalesPro

Το BestPrice.gr, η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη νέα του συνεργασία με την AfterSalesPro, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BestPrice ΣΥΝergies.

Μεσω της συνέργειας αυτής, επιτυγχάνεται η δυνατότητα δωρεάν δοκιμής των υπηρεσιών της AfterSalesPro για περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr.  

Η AfterSalesPro αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών για όλα τα e-shop που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο.

Η εφαρμογή διασυνδέει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 20+ εταιρειών courier, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης επιστροφών, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Το πρόγραμμα BestPrice ΣΥΝergies του BestPrice.gr στοχεύει στην υποστήριξη και ενδυνάμωση των συνεργαζόμενων καταστημάτων εξασφαλίζοντας προνομιακές χρεώσεις και παροχές σε υπηρεσίες τρίτων εταιριών μέσω ειδικών συμφωνιών.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το BestPrice.gr είναι η πρώτη πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα ενώ σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων retailers της χώρας. 

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.bestprice.gr/synergies/after-sales-pro

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα Country Manager της UPS για τη χώρα μας

Τη θέση της Country Manager για τις θυγατρικές τής UPS στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία, αναλαμβάνει η Daniela Constantinescu, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.

Η νέα Country Manager θα εργάζεται από τα γραφεία της εταιρείας στη Βουδαπέστη και θα αναφέρεται στην Kim Ruymbeke, Πρόεδρο της Περιφέρειας Ανατολικής Ευρώπης.

 

Η κ. Constantinescu από τη θέση της διευθύντριας, θα είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ποιότητας των αποστολών σε κάποιες από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στην Ευρώπη. Σε συνεργασία με τις ομάδες των τοπικών αγορών, η νέα διευθύντρια θα επιδιώξει τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της UPS με έμφαση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ παράλληλα από τη νέα της θέση θα φροντίσει για τη μέγιστη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως.

Η κ. Constantinescu είναι επαγγελματίας με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στα χρηματοοικονομικά και τη λογιστική. Ξεκίνησε να εργάζεται για την UPS το 2007 ως επικεφαλής οικονομικών και λογιστικής της θυγατρικής της εταιρείας στη Ρουμανία και αργότερα κατείχε πολλές άλλες διευθυντικές θέσεις. Ήταν επίσης υπεύθυνη για τις οικονομικές λειτουργίες της εταιρείας στην Ουγγαρία, για ενάμιση χρόνο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Οι πρωταθλητές στα e-commerce logistics στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, τα e-commerce logistics συνέχισαν να αναπτύσσονται σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, αφού πολλοί καταναλωτές έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω της ευκολίας, της ασφάλειας, της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων και τη δυνατότητα παράδοσης στην πόρτα τους. Επίσης, οι πελάτες σε όλη την Ευρώπη συνέχισαν να απολαμβάνουν ταχύτερες και βελτιωμένης εμπειρίας παραδόσεις, οι οποίες συχνά τους αφήνουν πολύ ικανοποιημένους.

Ως μέρος της σειράς E-Commerce Logistics Race το Parcel Monitor εξέτασε προσεκτικά τους βασικούς δείκτες απόδοσης για τα logistics στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ τριών διαφορετικών ευρωπαϊκών χωρών – Γερμανίας, Γαλλίας και Πολωνίας – για να καθορίσει ποια χώρα είχε καλύτερη απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit

Μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών, η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit το πρώτο τρίμηνο του 2022, ο οποίος ήταν 1,09 ημέρες. Συγκριτικά, η Γερμανία και η Γαλλία είχαν χρόνο διέλευσης 1,14 ημερών και 1,82 ημερών, αντίστοιχα. Ο χρόνος της Πολωνίας ήταν σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όπου ήταν 1,4 ημέρες.

Η κορυφαία επίδοση της Πολωνίας μπορεί να αποδοθεί στις ανεπτυγμένες θαλάσσιες, σιδηροδρομικές, οδικές και αεροπορικές υποδομές της, καθώς και στα πολλά logistics hubs που βρίσκονται στη χώρα. Επίσης, είναι σημαντικό ότι η χώρα υιοθέτησε απλουστευμένες διαδικασίες διέλευσης των συνόρων για e-commerce logistics και φορτηγά οχήματα, καθιστώντας ταχύτερη την επεξεργασία των αποστολών. Στην περίοδο αιχμής πέρυσι, στην Πολωνία παρατηρήθηκε σημαντικά μικρότερος χρόνος διέλευσης 1 ημέρας, σε σύγκριση με τη Γαλλία (1,92 ημέρες) και τη Γερμανία (1,2 ημέρες).

 

Η Γαλλία ήταν πρώτη ως προς τη χρήση σημείων συλλογής 

Από το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, πολλές χώρες σε όλη την Ευρώπη στράφηκαν σε σημεία συλλογής για την παράδοση παραγγελιών. Αυτά τα σημεία συλλογής επιτρέπουν στους καταναλωτές να αποφασίσουν πότε θα παραλάβουν ή θα παραδώσουν τις παραγγελίες τους και τις επιστροφές τους, για να αποφύγουν περιττές καθυστερήσεις. 

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η χρήση collection points συνέχισε να αυξάνεται τόσο στην Πολωνία όσο και στη Γερμανία. Περίπου το 15,73% και το 16,96% των δεμάτων που διακινήθηκαν, παραδόθηκαν σε σημεία συλλογής στην Πολωνία και τη Γερμανία, αντίστοιχα. Ενώ η Γαλλία διατήρησε την πρώτη θέση στη χρήση σημείων συλλογής σε όλη την Ευρώπη με 21,43%, σημειώθηκε πτώση σε σχέση με το 2021.

 

Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση όγκου δεμάτων

Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο των διακινούμενων δεμάτων κατά τις περιόδους αιχμής του 2021, σε ποσοστό 34,26%. Τόσο η Γαλλία όσο και η Γερμανία σημείωσαν αύξηση, σε ποσοστά 33,38% και 19,40%, αντίστοιχα.

Η αύξηση του όγκου των δεμάτων στην Πολωνία είναι πιθανό να οφείλεται στην έναρξη των συνδρομών Amazon Prime τον Οκτώβριο του 2021, προσφέροντας δωρεάν παράδοση αγορών και video streaming. Πριν από την έναρξη της υπηρεσίας Amazon Prime, πολλοί καταναλωτές θα εγκατέλειπαν τις αγορές τους λόγω υψηλού κόστους αποστολής. Αντίθετα, με τη δωρεάν αποστολή οι καταναλωτές στην Πολωνία ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

 

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ΕΛΤΑ επεκτείνουν τη ρομποτική διαλογή και στη Θεσσαλονίκη

Στα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού τους προχωρούν τα ΕΛΤΑ, τα οποία περιλαμβάνουν την επέκταση της χρήσης ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης για τη διαλογή δεμάτων, παραδόσεις με drones, εγκατάσταση smart lockers και εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι διανομείς.

Όπως μεταδίδει το moved.gr το σύνολο των δράσεων θα παρουσιαστεί στο περίπτερο των ΕΛΤΑ στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το οποίο θα έχει ψηφιακή υπογραφή και θα μεταφέρει τον επισκέπτη στην επόμενη ημέρα των ταχυμεταφορών στην χώρα μας.

Στο πλαίσιο αυτό, την ερχόμενη Παρασκευή τα ΕΛΤΑ εγκαινιάζουν την επέκταση των mini robots και στο Κέντρο Διαλογής της Θεσσαλονίκης. Αυτή τη στιγμή το Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι Αττικής διαθέτει 125 ρομπότ και εξυπηρετούν 7.000 δέματα την ώρα, ή 165.000 δέματα την ημέρα.

Στο Κέντρο Διαλογής του Ωραιοκάστρου δημιουργήθηκε μία εγκατάσταση που περιλαμβάνει 45 robots με ταχύτητα διαχείρισης περίπου 3.000 δεμάτων την ώρα, η οποία θα συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας. Τα robots μπορούν να μεταφέρουν από έναν απλό φάκελο, μέχρι ένα δέμα βάρους 10 κιλών, να τα ζυγίσουν αυτόματα και να τα στείλουν με απόλυτη ακρίβεια στον σάκο του παραλήπτη για άμεση αποστολή, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα 120 ταχυδρομικούς κωδικούς.

Όσον αφορά στα smart lockers, αρχικά θα αρχίσουν να τοποθετούνται σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. 

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ και με τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις "Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών", προχωρά και η αξιοποίηση των drones για τη διανομή αλληλογραφίας, μικροδεμάτων, αλλά και φαρμάκων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, όπως και σε άλλες χρήσεις σε αστικές περιοχές.

Τέλος, όσον αφορά στην αναβάθμιση των ταχυδρόμων και διανομέων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, αυτοί θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay), οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Ως αποτέλεσμα, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon τοποθετεί pickup lockers σε αστυνομικά τμήματα

Τα smart lockers της Amazon θεωρητικά ήδη προστατεύουν το περιεχόμενό τους από τους ληστές, αλλά ορισμένα από αυτά έχουν πλέον ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας, αφού στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ ξεκίνησε η δοκιμαστική τοποθέτησή τους σε αστυνομικά τμήματα.

Πιο συγκεκριμένα, η Μητροπολιτική Αστυνομία της Ουάσινγκτον τοποθέτησε lockers σε δύο σημεία στην πόλη. Εάν το πιλοτικό πρόγραμμα πάει καλά, τότε οι Αστυνομικές Αρχές και η Amazon σχεδιάζουν να τοποθετήσουν lockers σε περισσότερους αστυνομικούς σταθμούς.

Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τη συγκεκριμένη κίνηση, αφού υπάρχουν συμβάντα κλοπών και η εταιρεία θέλει να τα ελαχιστοποιήσει.

Η Amazon έχει ήδη αρκετούς δεσμούς με τις Αστυνομικές Αρχές. Πριν μερικές εβδομάδες, είδε το φως της δημοσιότητας το γεγονός ότι η εταιρεία έδωσε στην αστυνομία πλάνα από κάμερες Ring που πουλάει, σε τουλάχιστον 11 περιπτώσεις, χωρίς δικαστική απόφαση, ή συγκατάθεση των κατόχων των καμερών.

Επίσης, οι Αρχές είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου της Amazon για κάποιο χρονικό διάστημα πριν μερικά χρόνια. Κατόπιν, η εταιρεία απαγόρευσε τη χρήση του λογισμικού της από την αστυνομία το 2020 και πέρσι επέκτεινε την απαγόρευση επ' αόριστον.

 

Εικόνα: Alex Motoc, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Γιατί τα Logistics Data έχουν σημασία στο λιανικό εμπόριο

Τα δεδομένα είναι στην πρώτη γραμμή του σύγχρονου omnichannel λιανικού εμπορίου. Mπορούν να αλλάξουν όλες τις πτυχές ενός retailer, από  θέματα κοστολόγησης και την προσαρμογή της προσφοράς σε κάθε πελάτη και σε κάθε κανάλι πώλησης, μέχρι την αλυσίδα εφοδιασμού ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική. Επίσης, τα data επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ορθότερες αποφάσεις και να βελτιώνουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.

Όμως, τί είναι τα Logistics Data; Ας δούμε μερικές πραγματικές εφαρμογές αυτών των δεδομένων.



Logistics Data και λήψη αποφάσεων 

Τα Logistics Data χρησιμεύουν ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών των εταιρειών για την αξιολόγηση των Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs). Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις τεχνολογικές επενδύσεις τους.

Τα δεδομένα που είναι ακριβή, καθαρά και δομημένα, θα δώσουν στις εταιρείες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις. Από την άλλη, η εξαγωγή αναλυτικών στοιχείων από προβληματικά δεδομένα, εκθέτει ακόμη και την πιο εξελιγμένη υποδομή σε κίνδυνο.

 

Πλεονεκτήματα των Logistics Data για τους εμπόρους


1. Προβλέψτε τις τάσεις των πωλήσεων
Τα δεδομένα των logistics επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αποδώσουν αξία σε προϊόντα που έχουν σε απόθεμα, είτε πρόκειται για αυτά που έχουν υψηλές πωλήσεις, είτε για αυτά που δεν έχουν. Η χρήση αυτών των πληροφοριών βοηθά τις εταιρείες να προχωρήσουν σε στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, καθώς και να προβλέψουν νέες τάσεις. Αναλύοντας δεδομένα από προηγούμενα έτη, οι e-tailers μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση, να προγραμματίσουν το απόθεμά τους και τη διαχείρισή του και γενικότερα, να εξορθολογίσουν τις δραστηριότητές τους.


2. Κατανοήστε τους πελάτες
Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ανακαλύψουν τις επιθυμίες πελατών με τη βοήθεια εις βάθος ανάλυσης δεδομένων από διάφορες πηγές, όπως μέσω websites, social media, αναζητήσεις στο διαδίκτυο και email. Τέτοιες πολύτιμες πληροφορίες αποκαλύπτουν τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών, τα brands που προτιμούν, τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις και τις τάσεις αγορών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να βλέπουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους ανάλογα.


3. Βελτιώστε την εμπειρία για να κερδίσετε πιστούς πελάτες
Οι επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών ή, ακόμα καλύτερα, τις υπερβαίνουν, έχουν υψηλότερα ποσοστά διατήρησης και μετατροπών, καθώς και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Η αξιολόγηση των δεδομένων από τα logistics μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν σωστά και αυτόματα τις επιθυμίες, το feedback και τις προσδοκίες των πελατών, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις διαδικασίες τους και ελαχιστοποιήσουν την αναποτελεσματικότητα.


4. Αυξήστε την αποτελεσματικότητα 
Η χρήση των δεδομένων σαν σύστημα διαχείρισης κύκλου ζωής, μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση ανθρώπων και τεχνολογίας, άρα στον καλύτερο έλεγχο και συντήρηση του εξοπλισμού. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το χρόνο λειτουργίας και να ελαχιστοποιήσουν τις διακοπές, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά παραγωγικότητας.


Χρήση Logistics Data για τη βελτίωση της εμπειρίας παράδοσης των καταναλωτών


●  Το 1,18% των προβλημάτων παράδοσης στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2022 προήλθε από την πλευρά των παραληπτών, ενώ στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 4,32%. Η γνώση των αιτιών των αποτυχιών παράδοσης επιτρέπει στους εμπόρους να διαχειρίζονται τις προσδοκίες των πελατών, οι οποίες με τη σειρά τους, να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, παρέχοντας άλλες εναλλακτικές επιλογές παράδοσης.

●  Η παράδοση την ίδια ημέρα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έχει μεγάλη ζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που φτάνει το 12,8%, ενώ στις ΗΠΑ δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.

●  Η μεγαλύτερη καθυστέρηση για την παραλαβή δεμάτων παρατηρήθηκε τα Σάββατα στην Ευρώπη, με 2,63 ημέρες κατά μέσο όρο και τις Παρασκευές στις ΗΠΑ με 2,65 ημέρες.  

 



Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε περισσότερα για τα Logistics Data!



Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής στην Ελλάδα

Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, μετράει πλέον περισσότερα από 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Την επιτυχία των Smart lockers επιβεβαιώνει ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετήσει ως τώρα, ο οποίος αγγίζει τις 150 χιλιάδες. Ενδεικτικά τον Ιούνιο εξυπηρετήθηκαν συνολικά περισσότερες από 32 χιλιάδες αποστολές.

 

Η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’ τον Νοέμβριο 2021, με τη δημιουργία ενός δικτύου εξυπηρέτησης 20 σημείων αυτόματης παραλαβής. Μέσα σε λίγους μήνες, κατάφερε να επεκταθεί σε περισσότερα από 200 σημεία, προκειμένου να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους με βάση το δικό τους πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, σε ώρες προτίμησής τους.

Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Skroutz, οι καταναλωτές επιλέγουν το ‘Skroutz Point’ που τους εξυπηρετεί.

Τα σημεία αυτόματης παραλαβής πακέτων βρίσκονται σε πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια, καταστήματα ψιλικών, parking και άλλα κεντρικά και εύκολα προσβάσιμα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αποτελώντας έναν γρήγορο, βολικό και ασφαλή τρόπο παραλαβής παραγγελιών.

Ο Στέφανος Κατσίμπας, Business Director της Skroutz Last Mile δήλωσε σχετικά: «Η Skroutz συνεχίζει να επεκτείνει τα σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στις παραδόσεις δεμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να εγκαταστήσουμε περισσότερα από 200 Smart lockers, με 15 εξ’ αυτών στη Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Στόχος μας αποτελεί η συνεχής εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουμε, μέσα από την αξιοποίηση καινοτόμων και σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή».

Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ενδιαφέροντος για εγκατάσταση Skroutz Point: https://bit.ly/3IwxNf6

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search