Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, βραβεύτηκε στη φετινή Τελετή Απονομής των Βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023.
Για 5η φορά, η εταιρεία διακρίνεται ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου των ταχυμεταφορών, διακινώντας πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές ετησίως από το σύνολο των υπηρεσιών της.
Περισσότερα: Η ACS στους "Πρωταγωνιστές τής Ελληνικής Οικονομίας" και το 2023
Στον κόσμο του λιανικού εμπορίου που όλα κινούνται πολύ γρήγορα, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Μια κρίσιμη πτυχή που επηρεάζει άμεσα την ικανοποίηση των πελατών, είναι η πολιτική επιστροφών.
Μια καλά σχεδιασμένη πολιτική επιστροφών, όχι μόνο κερδίζει τους πελάτες, αλλά δημιουργεί επίσης εμπιστοσύνη και αφοσίωση. Με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μια σαφής και πελατοκεντρική πολιτική επιστροφών έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ.
Περισσότερα: Parcel Monitor: 5 βασικά στοιχεία για μια αποτελεσματική πολιτική επιστροφών
Η ACS έλαβε ένα χρυσό και ένα ασημένιο βραβείο στα Supply Chain Awards 2023, τα οποία επιβράβευσαν για 7η χρονιά τις καλές πρακτικές, τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και τα έργα που έχουν γίνει στους τομείς της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Logistics και των Μεταφορών.
Περισσότερα: Διπλή διάκριση για την ACS στα Supply Chain Awards 2023
H AfterSalesPro συνεχίζοντας την ανοδική πορεία ανακοινώνει άλλη μία συνεργασία, αυτή τη φορά με το Public Group.
Το δίκτυο φυσικών καταστημάτων των Public, του no1 omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο, αξιοποιεί και χρησιμοποιεί την AfterSalesPro για να αυτοματοποιήσει και βελτιστοποιήσει τη διαδικασία αποστολής των παραγγελιών, αλλά και των δεμάτων που προορίζονται για ενδοδιακίνηση.
Στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση (ML) είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους ανθρώπους σε όλους τους τομείς.
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ιδιαίτερα απαραίτητος. Τι σημαίνει όμως πραγματικά AI ή ML;
Περισσότερα: Parcel Monitor: Κορυφαίες στρατηγικές AI και ML στα eCommerce Logistics
Η ταχύτατη εξυπηρέτηση του καταναλωτή είναι προτεραιότητα για το e-shop.gr, που αναζητά συνεχώς τρόπους να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εποχής.
Η συνεργασία του με τη BOX NOW, το μεγαλύτερο δίκτυο αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής (Lockers) στην Ελλάδα, έρχεται να ενισχύσει το σκοπό αυτό, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές στους πελάτες του.
Περισσότερα: Το e-shop.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με τη BOX NOW
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει τη νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης, παρέχοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να παραλάβουν τις παραγγελίες τους ακόμα και την ίδια ημέρα της παραγγελίας. Μια ακόμα υπηρεσία για άψογη αγοραστική υπηρεσία με την ασφάλεια και αξιοπιστία των αγορών μέσω Skroutz.
Περισσότερα: Νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης από το Skroutz
Τα Skroutz Point, τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz έφτασαν τα 1.000 σημεία εξυπηρέτησης, σε διαφορετικές περιοχές ανά την Ελλάδα και σύντομα αναμένεται να επεκταθούν και σε νέες πόλεις της Περιφέρειας.
Χαρακτηριστικό της αγάπης που τρέφουν οι καταναλωτές σε αυτόν τον τρόπο παράδοσης, αποτελεί ο υψηλός αριθμός παραγγελιών που έχει διαχειριστεί η Skroutz Last Mile μεταφορική προς τα Skroutz Point.
Περισσότερα: Η Skroutz έφτασε τα 1.000 Skroutz Point, με στόχο τα 2.000 μέχρι το τέλος τους έτους
Καθώς η δημοτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, η πίεση στις εταιρείες logistics να παραδίδουν στους πελάτες περισσότερα αγαθά, γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά, συνεχίζει να αυξάνεται.
Το Last-mile delivery παραμένει αναμφισβήτητα το πιο κρίσιμο μέρος της διαδικασίας της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς αυτό χαρακτηρίζει την άμεση επαφή με τον πελάτη. Ωστόσο, για αρκετούς λόγους, αυτή η φάση παραμένει η πιο δαπανηρή και ιδιαίτερα απαιτητική στη διαχείρισή της, για τις εταιρείες logistics.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Κορυφαίες καινοτομίες που αναδιαμορφώνουν το Last-Mile Delivery
Η δυνατότητα αποστολής μιας παραγγελίας στο χαμηλότερο δυνατόν κόστος, καθώς και η ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη αποστολής του δέματός τους σε όλα τα στάδια μέχρι την παράδοση, αποτελούν δυο κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αναμφισβήτητα, είναι δυο κριτήρια που αφενός επηρεάζουν τους καταναλωτές στην επιλογή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και αφετέρου παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίησή τους από την συνολική εμπειρία αγοράς.
Περισσότερα: Συνεργασία BestPrice και Shiplemon για αυτοματοποίηση και μείωση του κόστους αποστολών
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77








