Την περασμένη εβδομάδα, η DHL eCommerce εγκαινίασε το 100.000ο σημείο πρόσβασης στην Ευρώπη. Το δίκτυο δεμάτων της αποτελείται πλέον από 80.000 σημεία εξυπηρέτησης και 20.000 θυρίδες δεμάτων, γεγονός που το καθιστά το μεγαλύτερο και πυκνότερο δίκτυο δεμάτων στην Ευρώπη.
Ο ειδικός logistics ηλεκτρονικού εμπορίου του Ομίλου DHL, εγκαινίασε το νεότερο σημείο πρόσβασης στη Βαρσοβία της Πολωνίας. Τα σημεία πρόσβασης είναι σημεία εξυπηρέτησης (ή καταστήματα δεμάτων) ή τοποθεσίες αυτόματων θυρίδων, όπου οι πελάτες μπορούν να στείλουν, να παραδώσουν ή να παραλάβουν δέματα.
Το δίκτυο της DHL είναι ενεργό αυτή τη στιγμή σε 28 χώρες σε όλη την Ευρώπη, ενώ έχει δημιουργήσει συνεργασίες σε όλη την ήπειρο, όπως μια κοινοπραξία στην Πολωνία με την Cainiao, τον κλάδο logistics της Alibaba. Πρόσφατα, η εταιρεία εξαγόρασε τον τουρκικό πάροχο παράδοσης δεμάτων MNG Kargo για να ενισχύσει τη θέση της στην Τουρκία.
"Η DHL eCommerce φιλοδοξεί να παρέχει στους πελάτες μας αξιόπιστες, προσιτές και βιώσιμες υπηρεσίες παράδοσης ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε", δήλωσε ο Pablo Ciano, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce. "Η ραχοκοκαλιά των υπηρεσιών μας είναι το εκτεταμένο δίκτυό μας που διαχειριζόμαστε εμείς ή μέσω συνεργασιών και η ψηφιακή μας εμπειρία και ικανότητες", πρόσθεσε.
Η DHL επένδυσε πρόσφατα 100 εκατομμύρια ευρώ στο δίκτυό της στην Ολλανδία και θα λειτουργήσει τον πέμπτο της κόμβο διαλογής εκεί, το 2025.
Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε από την DHL, υπάρχει ακόμη χώρος στην αγορά για ανάπτυξη. Τουλάχιστον το 24% των Ευρωπαίων θέλουν τα δέματά τους να παραδίδονται σε σημεία πρόσβασης, το οποίο είναι το υψηλότερο σε σύγκριση με άλλα μέρη του κόσμου.
Επιπλέον, το 70% των ευρωπαίων καταναλωτών θέλουν να μπορούν να αλλάξουν την επιλογή παράδοσης την τελευταία στιγμή. Εξαιτίας αυτού, οι πάροχοι logistics πρέπει να είναι σε θέση να τους προσφέρουν ευελιξία.
Πηγή: ecommercenews