Τουλάχιστον το 95,8% των Ευρωπαίων καταναλωτών πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ήταν 93% και στις Κάτω Χώρες 96%.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την πρόσφατα δημοσιευμένη Έκθεση Consumer Insight από το AliExpress. Το δημοφιλές marketplace "έτρεξε" την έρευνα σε πάνω από 8.500 καταναλωτές από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία. Οι καταναλωτές ερωτήθηκαν σχετικά με τις διαδικτυακές τους συνήθειες αγορών το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο ξόδεψαν κατά μέσο όρο από 100 έως 500 ευρώ για online αγορές κατά το πρώτο τρίμηνο. Το υπόλοιπο 37% ξόδεψε λιγότερα από 100 ευρώ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Εξετάζοντας τους καταναλωτές στην Ολλανδία, το 75% ξόδεψε πάνω από 100 ευρώ.
Η μόδα ήταν η πιο δημοφιλής κατηγορία προϊόντων. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Gen Z και οι millennials ξόδεψαν τα περισσότερα σε αυτήν την κατηγορία. Αυτή η εικόνα δείχνει ότι στους Βρετανούς καταναλωτές αρέσει να ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας.
Όσον αφορά στον χρόνο που αφιερώνεται στην αναζήτηση προϊόντων στο Διαδίκτυο, το 35% των Ευρωπαίων καταναλωτών ξόδευε περισσότερες από πέντε ώρες την εβδομάδα, ενώ ένας στους δύο, δηλαδή το 50% των καταναλωτών ξόδεψε από μία έως τέσσερις ώρες την εβδομάδα.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Thirdman