Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, προχωρά για μία ακόμη χρονιά στην Ετήσια Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C).
Η έρευνα διεξάγεται από τον Σύνδεσμο σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) και υπό την αιγίδα της eQuality NGO.
Η έρευνα διεξάγεται τα τελευταία 20 χρόνια και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Μαΐο του 2024.
Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει τις συμπεριφορές των σύγχρονων καταναλωτών ως προς τις online αγορές τους.
Μερικά από τα σημαντικότερα ζητήματα και σύγχρονες τάσεις που σκοπεύει να "αποκαλύψει" η έρευνα, είναι:
- Τί νέο έχει εισέλθει στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου τα τελευταία χρόνια;
- Πώς καθορίζεται η επιλογή του καταναλωτή μέσα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον;
- Ποιος ο ρόλος των Social Media στην πορεία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου;
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας είναι σύντομο και περιεκτικό και απαιτεί ελάχιστο χρόνο για τη απάντησή του.
Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της έρευνας.
Μπορείτε να βρείτε και να απαντήσετε την έρευνα, εδώ.