Η Asos υπέστη σημαντική απώλεια στον τζίρο της κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους της. Η βρετανική εταιρεία ειδών μόδας που δραστηριοποιείται αμιγώς online, έχει λάβει δραστικά μέτρα και πιστεύει ότι θα μπορέσει να επιστρέψει στην κερδοφορία κατά την επόμενη χρήση της.
Ο κύκλος εργασιών της Asos, που αποτέλεσε διαδικτυακό φαινόμενο ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη, ήταν 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ το οικονομικό εξάμηνο που έληξε στις αρχές Μαρτίου.
Η επίδοση αυτή ήταν αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια λίρες πιο κάτω από την ίδια περίοδο του προηγούμενου οικονομικού έτους - ενώ οι ζημίες προ φόρων αυξήθηκαν κατά 37%, στα 140 εκατομμύρια ευρώ.
Η ASOS έχει δει τους Βρετανούς πελάτες της να επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα, ενώ αντιμετωπίζει νέο online ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Shein από την Κίνα. Προέβλεψε ένα έτος συνεχούς μετασχηματισμού «καθώς προχωράμε στις απαραίτητες ενέργειες για μια πιο κερδοφόρα επιχείρηση που δημιουργεί ταμειακά διαθέσιμα».
Η εταιρεία έχει βάλει σε λειτουργία τη στρατηγική "Back to Fashion", θέτοντας τρεις προτεραιότητες για το 2024, βλέποντας ήδη θετικά αποτελέσματα: να προσφέρει τα καλύτερα και πιο σχετικά προϊόντα, να ενισχύσει τη σχέση της με τους πελάτες και να μειώσει το κόστος εξυπηρέτησης.
Η ASOS κάνει λόγο για «εξαιρετικά αποτελέσματα» από το νέο μοντέλο που ήδη ακολουθεί - ένα μοντέλο που μοιάζει με της Shein. Παρακολουθεί τα νέα σχέδια που κυκλοφορούν για να τα πωλήσει γρήγορα, εντός τριών εβδομάδων.
Το σχέδιο ανάκαμψης της ASOS εστιάζει επίσης στη μείωση του στοκ. Η εταιρεία είπε ότι μείωσε τον όγκο των εισερχόμενων εμπορευμάτων κατά 30%, ενώ πούλησε με έκπτωση σημαντικό όγκο παλαιών αποθεμάτων που είχαν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Πηγή: ecommercenews