Λιγότεροι ενήλικες στις ΗΠΑ ξεκινούν τις αναζητήσεις προϊόντων στο TikTok από ό,τι πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με μελέτη της CivicScience.
Ενώ η TikTok στοχεύει να αναπτύξει το eCommerce, φτάνοντας σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολαρία, οι ΗΠΑ φαίνεται πως για την ώρα, τουλάχιστον, δεν θα αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι του παζλ – και ίσως αυτό δε συμβεί ποτέ...
Η Amazon και η Google είναι κυρίαρχες, όσον αφορά στις αναζητήσεις προϊόντων. Το σημείο εκκίνησης για τις αναζητήσεις προϊόντων μεταξύ των καταναλωτών είναι η Amazon (49%, από 46% το 2022), ακολουθούμενη από την Google (34%, από 35% το 2022).
Η Amazon αύξησε επίσης τη δημοτικότητά της μεταξύ των νεότερων ηλικιακών ομάδων, σε σύγκριση με πέρυσι.
Αυτά τα αποτελέσματα είναι παρόμοια με μια άλλη έρευνα για την αγορά των ΗΠΑ, σύμφωνα με την οποία το 38% των αγοραστών ξεκίνησαν αναζητήσεις προϊόντων στην Amazon, ενώ το 35% άρχισε να ψάχνει στη Google.
Απότομη πτώση του TikTok
Αφού έφτασε σε νέο υψηλό το 2022, η CivicScience σημείωσε φέτος μια «απότομη πτώση» για το TikTok, μεταξύ των νεότερων γενιών.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας, η χρήση μειώθηκε από 18% σε 11% στη Gen Z (18-24) και από 10% σε 5% στους νέους Millennials (25-34) από τον Αύγουστο του 2022 έως τον Ιούνιο του 2023.
Όοσν αφορά στην ηλικιακή ομάδα που προτιμά το TikTok, oι περισσότεροι που ξεκινούν τις αναζητήσεις προϊόντων, στο TikTok, το Instagram ή το Reddit, είναι μεταξύ 18-34 ετών, σημειώνεται στην έρευνα της CivicScience.
Η έρευνα της CivicScience έθεσε την εξής ερώτηση προς τους online καταναλωτές στις ΗΠΑ: "Όταν αγοράζετε ένα προϊόν στο διαδίκτυο, από πού ξεκινάτε συνήθως την αναζήτηση και την έρευνά σας"; Στη συνέχεια, συνέκρινε τις 5.638 απαντήσεις που έλαβε μεταξύ 6 και 26 Ιουνίου του 2023 με τις 4.643 απαντήσεις που είχε λάβει στην αντίστοιχη έρευνα, τον Αύγουστο του 2022.
Πηγή: searchengineland
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης