eCommerce

Το διασυνοριακό eCommerce αντιπροσωπεύει το 28% του τζίρου των Ελλήνων εμπόρων

Το διασυνοριακό eCommerce αντιπροσωπεύει το 28% του τζίρου των Ελλήνων εμπόρων

Εν έτει 2022, η επιλογή του διασυνοριακού (cross-border) ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί μονόδρομο. Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Ευρωπαίων και το 87% των Ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022.

Μερίδα καταναλωτών, ωστόσο, εξακολουθεί να διστάζει να αγοράσει προϊόντα από ξένη χώρα, εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βοηθήσετε το αγοραστικό κοινό να αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά κάθε φορά που κάνει τα ψώνια του από το εξωτερικό μέσω Διαδικτύου και να επεκτείνετε ταυτόχρονα την πελατειακή σας βάση;

Εδώ και χρόνια, το online shopping βαίνει καλώς κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Παράλληλα, το 87% των εγχώριων καταναλωτών προβαίνει σήμερα σε αγορές από επιχειρήσεις που εδρεύουν εκτός Ελλάδας. Οι Έλληνες είναι θετικά διακείμενοι προς το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτό τους έκανε να ξεχωρίσουν πρόσφατα από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά έθνη. Υπερισχύουν τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%).

Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, οι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%). Από την άλλη, ας υπογραμμίσουμε ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του γοητευτικού ψηφιακού κόσμου: οι e-shoppers έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέα ενδιαφέροντα προϊόντα, τα οποία δεν γνώριζαν καν ότι υπήρχαν, όπως ισχυρίζεται το 35% εξ αυτών. Οπότε, είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο αυτό κανάλι πωλήσεων διευρύνει τους ορίζοντες των αγοραστών, βοηθώντας τους να ανακαλύψουν προϊόντα που δεν ήξεραν μέχρι πρότινος ότι τα είχαν ανάγκη.

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Mια ευκαιρία για τους Έλληνες εμπόρους

Οι εγχώριες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αγορών στο εξωτερικό. Περίπου οι 5 στις 6 πωλούν τα προϊόντα τους διασυνοριακά και, σύμφωνα με τις ενδείξεις, είναι πολύ πιθανό να αποκομίσουν σημαντικά κέρδη από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, το 2022, ήδη το 28% του συνολικού τζίρου τους προέρχεται από online παραγγελίες από χώρες του εξωτερικού.

Με άλλα λόγια, είναι σχεδόν αυτονόητο ότι οι διαδικτυακοί καταναλωτές εκτός τοπικής αγοράς συνιστούν μία ιδιαίτερα σημαντική ομάδα για κάθε έμπορο. Οι πελάτες αυτοί ενδέχεται να αποφέρουν ένα αξιοσημείωτο ποσοστό κέρδους, επομένως είναι καλό να τυγχάνουν ιδιαίτερης προσοχής, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της εκάστοτε online εμπορικής δραστηριότητας.

Ο καταναλωτής επιθυμεί ασφάλεια στις αγορές του

Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια που παρεμποδίζουν ή καθυστερούν την ανάπτυξη αυτού του γεμάτου προοπτικές και πολλά υποσχόμενου μεριδίου της αγοράς. Ένα από τα βασικά εμπόδια για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ημέρες μας το οποίο χρήζει κατάλληλης αντιμετώπισης, είναι ο καθοριστικός παράγοντας της ασφάλειας, ο οποίος αφορά την έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς ορισμένα marketplaces του εξωτερικού.

Πράγματι, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς (57%) Έλληνες καταναλωτές αισθάνονται πιο ασφαλείς να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε διεθνή καταστήματα που περιλαμβάνουν ευκρινώς, μεταξύ άλλων, τον τρόπο πληρωμής μέσω PayPal. Ως εκ τούτου, κάθε φορά που επιλέγετε έναν συνεργάτη για την επεξεργασία των πληρωμών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, συνιστάται να απευθύνεστε σε ευρέως γνωστά και διεθνή επώνυμα brands, που εξυπηρετούν με επιτυχία το ηλεκτρονικό εμπόριο ανά τον κόσμο, εδώ και δεκαετίες.

Για παράδειγμα, η PayPal προσφέρει προστασία κατά της απάτης στους εμπόρους, καθώς και υποστήριξη διασταυρούμενου μάρκετινγκ (cross-marketing), προκειμένου να προσεγγίσει ένα ευρύτερο φάσμα ενδιαφερόμενων καταναλωτών. Τα εργαλεία της πλατφόρμας της PayPal συμβάλλουν επίσης στην αύξηση του conversion rate, παρέχοντας αποτελεσματική και γρήγορη επεξεργασία συναλλαγών, σε οποιαδήποτε συσκευή.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search