Το Shopify δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα στην εφαρμογή του, που επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν αναζήτηση σε όλους τους εμπόρους στην πλατφόρμα.
Το νέο πλαίσιο αναζήτησης "Αναζήτηση για οτιδήποτε" (Search for anything) δίνει τη δυνατότητα για αναζήτηση προϊόντων που έχουν ήδη αγοραστεί, για εμπόρους που ταιριάζουν με τον όρο αναζήτησης, καθώς και προϊόντα που πωλούνται από οποιονδήποτε έμπορο του Shopify.
Φαίνεται ότι το Shopify έχει αλλάξει την άποψή του για το εάν θα γίνει ή όχι marketplace. Το 2021, ο πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein, δήλωσε ότι δεν υπήρψαν σχέδια για να γίνει η πλατφόρμα marketplace, αλλά με τη νέα αυτή δυνατότητα αναζήτησης που δοκιμάζεται, στην πραγματικότητα, κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι δοκιμές τής νέας δυνατότητας αναζήτησης πραγματοποιούνται σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, χωρίς να υπάρχει κάποια πληροφορία για το ποιος συμμετέχει, πόσο καιρό θα γίνονται οι δοκιμές, ή εάν θα τελικά θα διατεθεί σε όλους. «Οι νυν και πρώην υπάλληλοι του Shopify, είπαν ότι δεν είναι σαφές εάν η εταιρεία θα διαθέσει ποτέ τη λειτουργία σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς συνεχίζεται η εσωτερική συζήτηση σχετικά με το εάν θα έβλαπτε τους εμπόρους», σημειώνεται στο Business Insider.
Η νέα δυνατότητα καθολικής αναζήτησης, θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι έμποροι στο Shopify θα πρέπει να αρχίσουν να πληρώνουν για να εμφανίζονται πρώτοι στα αποτελέσματα αναζήτησης, ή να αρχίσουν να σχεδιάζουν τη στρατηγική SEO τους.
Επιπλέον, οι καταναλωτές θα βλέπουν αποτελέσματα μόνο από καταστήματα στην εφαρμογή, γεγονός που θα μπορούσε να περιορίσει τις επιλογές που εμφανίζονται για ορισμένα προϊόντα. Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι πρόβλημα, καθώς υπάρχουν πάνω από 4 εκατομμύρια καταστήματα χτισμένα στην πλατφόρμα. Μπορεί επίσης να δελεάσει τους εμπόρους να μετακινήσουν τα καταστήματά τους από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πηγή: searchengineland
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]