eCommerce

Aποφύγετε την τρέλα της Black Friday και ωφεληθείτε κάνοντας κάτι διαφορετικό!

Aποφύγετε την τρέλα της Black Friday και ωφεληθείτε κάνοντας κάτι διαφορετικό!

Κάθε χρόνο, επιχειρήσεις και καταναλωτές ετοιμάζονται για τη... φρενίτιδα της Black Friday. Σίγουρα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κερδίζουν χρήματα και για τους καταναλωτές να έχουν ευκαιρίες για οικονομικές αγορές, ειδικά όταν όλοι αντιμετωπίζουμε ένα αυξανόμενο κόστος διαβίωσης, λόγω του πληθωρισμού.

Ένα σημαντικό πρόβλημα, είναι ότι αυτή η περίοδος «της τρέλας» έχει τεράστιο αντίκτυπο στο περιβάλλον. Οι μεταφορικές υπηρεσίες ωθούνται στα όριά τους, εκπέμποντας αυξημένο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και ένα μεγάλο κομμάτι των αγορών της Black Friday, σύμφωνα με μία παλιότερη έρευνα του Πανεπιστημίου του Leeds, καταλήγει στις χωματερές μετά από λίγες, ή και μηδενικές χρήσεις.

Εάν θέλετε να κάνετε κάτι διαφορετικό για τη φετινή Black Friday, ρίξτε μια ματιά στις ιδέες της Katie McCourt, συνιδρύτριας της μάρκας βιώσιμων εσωρούχων Pantee, τις οποίες δημοσίευσε στο newsletter "Startup Life" του sifted.

Κάντε κάτι ιδιαίτερο για τους πελάτες σας



Αντί να προσφέρετε τεράστιες εκπτώσεις και να προωθείτε διαφημίσεις, σκεφτείτε δημιουργικά τι μπορείτε να κάνετε τη Black Friday που θα προσελκύσει την κοινότητα των πελατών σας και θα σας δώσει την ευκαιρία να αποκαταστήσετε τις εταιρικές σας αξίες.



Για παράδειγμα, στην Pantee, πέρυσι άλλαξαν τον ιστότοπό τους και επέτρεπαν την επίσκεψη μόνο με κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε μόνο η κοινότητα της εταιρείας, δηλαδή, όσοι είχαν εγγραφεί στη λίστα αλληλογραφίας και οι πελάτες, να μπορούν να κάνουν αγορές. Η ιδέα ήταν να αποθαρρύνουν όσους θα έκαναν παρορμητικές αγορές και να περιοριστούν οι προσφορές μόνο στους πιο τακτικούς πελάτες.

Κινηθείτε σύμφωνα με τις δυνατότητές σας



Εταιρείες με υψηλά περιθώρια κέρδους και μεγάλα κονδύλια για διαφημίσεις ενδέχεται να μειώνουν εντυπωσιακά τις τιμές τους για την Black Friday, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το κάνετε και εσείς, ειδικά εάν είστε μια μικρή εταιρεία, που απλά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το επίπεδο εκπτώσεων.

Φέτος, η Pantee θα προσφέρει εκπτώσεις σε ορισμένα είδη και θα ενημερώσει τους πελάτες της λίγες εβδομάδες νωρίτερα για το τι θα είναι σε προσφορά κατά την Black Friday. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν να προγραμματίσουν και να προϋπολογίσουν τις αγορές τους.

Δωρίστε κέρδη σας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς



Η Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να κάνετε κάτι καλό, που θα είναι σύμφωνο με τις αξίες της εταιρείας σας - και μια μεγάλη ευκαιρία για να το παρουσιάσετε ή να το υπενθυμίσετε σε νέους και υπάρχοντες πελάτες.

Για παράδειγμα, η εταιρεία ειδών ρουχισμού για εξωτερικές δραστηριότητες και σπορ, Finisterre, διεξήγαγε πέρυσι την καμπάνια "Blue Friday" για να συγκεντρώσει χρήματα για ένα ίδρυμα το οποίο προσαρμόζει ρούχα από οποιαδήποτε μάρκα, για άτομα με σωματικές αναπηρίες. Για κάθε στολή που πούλησε η Finisterre, δώρισε στο ίδρυμα 2,5 λίρες.



Κάντε έξυπνη επικοινωνία



Όποια απόφαση κι αν πάρετε για το πώς θα προσεγγίσετε την Black Friday, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα συνοπτικό μήνυμα και να το κοινοποιήσετε στα social media που δραστηριοποιήστε.

Επίσης, μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες μέσω email. Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας σε συχνούς και νέους και να τους επικοινωνήσετε διαφορετικά μηνύματα.

Μην αισθάνεστε ενοχές, εάν τελικά συμμετέχετε!



Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τις επιχειρήσεις αυτή την περίοδο. Πέρα ​​από την κρίση κόστους ζωής που τη βιώνουμε όλοι, οι τιμές για την παραγωγή και τις μεταφορές των προϊόντων, όπως επίσης το μάρκετινγκ και την απόκτηση πελατών, αυξάνονται σημαντικά. Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη πίεση για να καταστούν οι εταιρείες πιο βιώσιμες.

Ως μικρή επιχείρηση, μπορεί να είναι δύσκολο να εναντιωθείτε και να μποϊκοτάρετε εντελώς τη Black Friday, ειδικά καθώς πολλές εταιρείες μπορεί να αποκομίσουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους αυτήν την περίοδο του χρόνου. Το κλειδί, είναι να μείνετε πιστοί στις αξίες σας, να κάνετε ό,τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας και να είστε προσεκτικοί στην προσέγγισή σας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search