H πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify και το YouTube λανσάρουν μία νέα υπηρεσία, η οποία προσφέρει πολλές επιλογές για live shopping, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το YouTube.
Το Shopify απέκτησε πολλές νέες εγκαταστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έχει εισέλθει πρόσφατα στην αγορά των influencers.
Με τις Αγορές YouTube, οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από τους εμπόρους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Shopify, ενώ παρακολουθούν ένα βίντεο, ή μια ζωντανή μετάδοση στο YouTube. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο και για να τη χρησιμοποιήσουν οι έμποροι, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές.
Οι έμποροι μπορούν να προσθέσουν ετικέτες σε προϊόντα σε μια ζωντανή ροή, ή να εμφανίσουν μια λίστα προϊόντων κάτω από βίντεο και μπορούν να διαχειριστούν ποια προϊόντα εμφανίζονται μέσω της ετικέτας "Αγορές" στο στούντιο του YouTube. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να προσθέσουν μια καρτέλα "Κατάστημα" στο κανάλι τους στο YouTube.
Όλες οι πληροφορίες των προϊόντων, όπως το όνομα, η τιμή και το απόθεμα, συγχρονίζονται με τη λίστα των προϊόντων που υπάρχει στο e-shop του εμπόρου. Εάν, για παράδειγμα, ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος, εξαφανίζεται και από το YouTube.
Αν και τα live shopping events έχουν απογειωθεί στην Ασία, στην Ευρώπη δεν είναι ακόμη πολύ δημοφιλή. Σύμφωνα με έρευνα στην Ολλανδία, μόνο το 13% των καταναλωτών συμμετείχαν σε ζωντανές ροές αγορών τον περασμένο χρόνο.
Το TikTok, το οποίο ξεπερνά το YouTube σε δημοτικότητα και χρόνο παρακολούθησης, ξεκίνησε τα live streaming αγορών στην Ευρώπη στα τέλη του περασμένου έτους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]