Η Cowen Inc. μια πολυεθνική τράπεζα επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με έδρα τις ΗΠΑ, δημοσίευσε τον Μάιο την πέμπτη ετήσια έκθεσή της "US eCommerce Disruption", μια εις βάθος μελέτη όλων των τομέων λιανικής στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την Cowen, η διείσδυση σε βασικές κατηγορίες όπως τα τρόφιμα και τα ποτά, τα αναλώσιμα και τα έπιπλα σπιτιού, θα είναι οι κύριοι μοχλοί της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ.
Η πανδημία, ως γνωστό, επιτάχυνε τις ψηφιακές αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. Από την έρευνα της Cowen διαπιστώνεται σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις super market στις ΗΠΑ. Τα στοιχεία 2.500 αμερικανών καταναλωτών που συμμετείχαν, καταδεικνύουν ότι το 38,5% των ερωτηθέντων είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακή παράδοση ειδών παντοπωλείου κατά το 1ο τρίμηνο του 2022, ποσοστό διπλάσιο από το 19% του 4ου τριμήνου του 2019, της τελευταίας έρευνας πριν από την πανδημία.
Η GlobalData Plc είναι μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και συμβούλων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε για το πρώτο τρίμηνο του 2022, κατά μέσο όρο το 58% των καταναλωτών παγκοσμίως, αναμένεται να αυξήσει ή να διατηρήσει τις online αγορές ειδών παντοπωλείου τους επόμενους μήνες. Τα ποσοστά ποικίλλουν, από 33% στην Ελβετία έως 91% στην Κίνα.
Γράφημα: Practical Ecommerce. Πηγές: Euromonitor, National Data Sources, Morgan Stanley
Σε όλες τις περιοχές, παγκοσμίως, το ηλεκτρονικό εμπόριο ως μερίδιο των λιανικών πωλήσεων αυξάνεται. Σύμφωνα με μια έκθεση της Morgan Stanley, σε ορισμένες περιοχές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, τα επόμενα πέντε χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 17% και 20%, αντίστοιχα.
Πηγή: practicalecommerce
Εικόνα: freestocks, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]